בס"ד

מספיק לדרוך במקום!
הגיע הזמן שאפרוץ את תקרת הזכוכית !!!




מכיר את ההרגשה הזו שאתה נמצא בצומת בחיים ומרגיש שהכל תקוע? אתגרי החיים וההתמודדויות השגרתיות, העומס ושלל המטלות, הכל חונק אותך. ואתה לא מצליח לזוז ולהתקדם.

משה - אברך מאלעד, ואב ל-4 ילדים מתוקים, כ"י. מספר מה עזר לו להתקדם ולהתפתח. "בשלב מסוים הרגשתי כאילו הכל נתקע בו זמנית... בכל נקודה בחיים חשתי קושי אחר והקשיים הלכו והתעצמו. אם זה בשיח הזוגי שהפך מורכב וכל התרחשות הייתה גורמת ל'פיצוצים' קטנים; הילדים פתאום פחות מקשיבים לי ואני מוצא את עצמי מתוסכל מכך שאין לי סבלנות אליהם, ואין לי סמכות כאבא; התקשורת מול המנהל שלי בעבודה לוותה תמיד בחיכוכים ובאי הבנות; וגם התחושה הכללית שלי הייתה של חוסר מיצוי אמיתי של החיים."


"כששיתפתי חבר טוב ברגע של גילוי לב, הוא סיפר לי על קורס האימון האישי בשילוב NLP במרכז אלון, שאותו מוסר צביקה עידן, כבר יותר מ-17 שנים בציבור החרדי.

השאלה הראשונה שלי הייתה: אבל בכלל אין לי מחשבה לעסוק בתחום הזה? איך זה בכלל רלוונטי אליי??? - החבר חייך כאילו ממש חיכה לשאלה שלי, וסיפר שזה בדיוק מה שיפה במסלול : הכלים העוצמתיים מעולם האימון וה- NLP ביחד שמקבלים בקורס הזה, מניעים באופן מעשי לפני הכל שינוי בתלמיד ובסביבתו הקרובה. הרבה תובנות שאותן מתחילים לגלות כבר מהשיעור הראשון ומשפיעות על ערוצים שונים בחיי התלמיד. כמו על השיח הזוגי, על התקשורת הבינאישית, על ההתמודדות עם סיטואציות שונות בחיים ועל דברים נוספים."

"האמת היא שגם אחרי זה הייתי די סקפטי. היה נשמע לי מוזר ללמוד מסלול מקצועי מתוך גישה כזו, אבל אחרי שקראתי משובים של תלמידים ובוגרים, נוכחתי לראות גם כמה רבים מתלמידי הקורס הזה, שפרצו דרך והגיעו לעמדות השפעה בעשיה הציבורית אצלנו בציבור. וגם דיברתי עם בוגרים מהחסידות שלי, הרגשתי שהם מדברים ממש מתוך הצורך שאני מכיר מעצמי! השתכנעתי שהתהליך האימוני שהוא חלק בלתי נפרד מהקורס זה למעשה משהו שייחודי למקצוע הזה והכלים הרבים יכולים לעזור לי לפרוץ לדרך חדשה שכל כך השתוקקתי לה."

"נרשמתי לקורס, וכבר אחרי השיעור הראשון התחילו שינויים. אשתי לא הבינה מה קורה לי: פתאום כמעט אין ריבים, התקשורת בינינו זורמת. אני בעצם הייתי השליח עבור כל משפחתי. השינוי שקרה היה מדהים! קיבלנו שפה חדשה במערכות היחסים בבית.

עברתי תהליך משמעותי של העצמה והתפתחות אישית. החשיפה למגוון התכנים והכלים שמקבלים בקורס, נוגעת ומשפיעה על כל מרחבי החיים. הן על היכולת ההורית והזוגית, והן על רמת התקשורת בין אישית. הן על יכולות ניהול צוות, והן על ההתנהלות בפתרון קונפליקטים.

תוך זמן קצר התחלתי לקבל פידבקים מאנשים שיקרים לי על השינוי המשמעותי שאני עובר. מה שקראתי ממשובי הבוגרים עכשיו - עובר גם עלי."

"הדרך המקצועית, הבהירה והנעימה שבה צביקה מעביר את הידע, ההעמקה והיכולת שלו לתת מענה לכל שאלה שעולה מכל תלמיד, משרה המון ביטחון גם ביכולת להצליח בתחום כאיש מקצוע. כך יצא, שגם אני עצמי מתחיל לשקול ברצינות לעסוק באימון כתחום משלים או אפילו מרכזי".

צביקה עידן, יזם ומקים "מרכז אלון", מומחה בעולם האימון וה-NLP ויצר קורס עם השילוב המנצח והמציג תמהיל ייחודי איך 1+1 שווים הרבה יותר מ-2 = אימון אישי בשילוב NLP , וגם מרוויחים התפתחות אישית עם האפשרות לרכוש מקצוע עם סיפוק בלתי רגילה ונתינה.

הבוגרים של הקורסים ב"מרכז אלון" משתפים בהתרגשות במסע האישי שעברו ובמקום המרכזי שיש ללימוד קורס זה בחייהם. ואפשר לציין טעימה מהמשובים המרגשים:
"מוסר את השיעור באופן מקצועי ומדהים! החל מהכלה מדהימה ועד לענות בצורה ברורה וחזקה על כל שאלה". "צביקה נתן לנו כלים מאד מוגדרים איך לגשת לכל בעיה וקונפליקט, החיים האישיים שלי השתנו ללא היכר" "לעיתים יש לנו זכות לפגוש בחיינו אנשים שהופכים לנו למורי דרך, צביקה אחד מאלה שזכיתי להכיר", "כשמקצוענות ואנושיות חברו יחדיו התוצר מושלם. צביקה אתה נמצא בעומק לבבי..."

לצד השילוב הייחודי והרמה המקצועית הגבוהה (המקנה לתלמידים גם את התעודות המוכרות והנחשבות ביותר בשוק הקואצ'ינג וה-NLP), תלמידי המרכז נהנים מהאווירה המשפחתית הייחודית שלא קיימת במכללות אחרות. לא פלא שמאות רבות של בוגרים שומרים על קשר הדוק עם צביקה באופן אישי והצוות לאורך שנים רבות!

ב"מרכז אלון" קורסים נפרדים לגברים ולנשים והחומר הלימודי מוכר ובהמלצת רבנים מכלל הציבור החרדי. כששאלנו את משה האם כדאי גם לנו להגיע לאחד משיעורי הניסיון אליהם אפשר להירשם במרכז אלון, הוא חייך חיוך גדול: "אני מזהה בדיוק את הסקפטיות שהייתה גם לי - וזה אומר שזה בול בשבילכם!

בואו לשיעור התנסות אישית ותגלו בעצמכם..."

לתיאום שיעור ניסיון בו גם אתם תוכלו להתרשם באופן בלתי אמצעי מרמת הלמידה הגבוהה ומהגישה האישית והמקצועית. הקורסים כבר נפתחים אחרי שבועות. זה הזמן למקסם את החיים שלכם! אל תחכו יותר!

לחצו על הטופס ויחזרו אליכם באופן מיידי.​