מי עבד על ידידיה מאיר?

כן, זאת לא תחילתה של מתיחה,
עשרות תלמידים ותלמידות מקבוצות עריכת הסרטים שבבית פרוג עבדו ימים ולילות על איש התקשורת ידידיה מאיר!

לאחרונה הסטודנטים המוכשרים במגמת עריכת סרטים יצאו למסע יוצא דופן. ומה המשימה שניתנה להם?
להחיות סרט תיעודי שובה לב לערוץ הידברות היוקרתי.

בכתבה תיעודית יוצאת דופן על ידידיה מאיר יש סיפור יציאת מצרים סטייל קורונה אישי יוצא דופן, הכולל תסריט חוצה יבשות,
כיצד רגע לפני שננעלו שערי השמים, התקפלו, קיפלו, ארזו הכל, ועפו בחפזון לארץ הקודש.

התלמידים קיבלו חומרי גלם איכותיים רבים מצילומים וראיונות עם ידידה מאיר, והיו צריכים להנפיק מחדש סרט תיעודי קצר עד 5 דקות בלבד.
כך כל תלמידי ותלמידות פרוג עבדו על ידידה מאיר במשך ימים ארוכים.

מדובר בשיתוף פעולה פורה בין מגמת עריכת סרטי בבית פרוג לבין ערוץ הידברות, את שיתוף הפעולה בין פרוג להידברות רקמו טל ברזילאי מנהל הסטודיו של ערוץ הידברות ומרצה במגמת העיצוב הגרפי בפרוג, ומאיר ליבוביץ מטובי הבימאים בערוץ ומרצה בכיר בבית פרוג במגמת עריכת סרטים, כאשר במסגרת הלימודים הסטודנטים מקבלים הזדמנות להוכיח את עצמם על חומרי הגלם האיכותיים בערוץ הידברות.

ערוץ הידברות, הידוע בעין הבחנה שלו לתוכן איכותי, זיהה את כישרונם ומסירותם יוצאי הדופן של התלמידים. ופרוייקט זה סיפק להם הדרכה וחונכות שלא יסולא בפז לאורך הפרויקט, סגל ההוראה במגמה דחף אותם לחקור גבולות יצירתיים חדשים ולעלות על הציפיות שלהם.

מסעם של תלמידים אלה המתמחים בעריכת סרטים עומד כעדות לכוחם של יצירתיות, מסירות ושיתוף פעולה. של התלמידים וסגל ההוראה. אלו לצד אלו שוב הוכיחו שאמנות עריכת הסרט אינה רק מיומנות טכנית; מדובר בסיפורים ששובים לבבות ולמוחות. ואם זה היה פרויקט האמצע, לנו לא נותר אלא להמתין בקוצר רוח לניצחון הבא שלהם, פרוייקט הגמר!