מיקסר קיצ'נאייד. החדש. במבצע לפסח. דיינו!

הוא לש, מערבב ומקציף כמו שף. הוא מכין עוגות, מאפים וקינוחים ברמה אחרת. הוא מציע עוצמה, דיוק וקיבולת שטרם הכרת. והוא נראה מהמם על השיש. כל המעלות הטובות של קיצ'נאייד פלוס - עכשיו במבצע חג


בגדים חדשים לפסח לך ולילדים? עלייך. הזמנות, תיאומים ושיחות חג-שמח משפחתיות? אַת על זה. ניקיונות, ניקיונות ועוד ניקיונות? ברור מי הבוסית. רשימת מתכונים לליל-הסדר, לשבת חול-המועד, לחג השני ולכל מה שבאמצע? בטח שכבר תכננת. ומה עם איזה אפיקומן שיעשה לך כיף וקל וסטייל במטבח? מה דעתך על מיקסר חדש, הכי חדש שיש?


'קיצ'נאייד' (KitchenAid), מותג המיקסרים המוביל בעולם, מזמין אותך לתת מתנת פסח חלומית ממך לעצמך: 'קיצ'נאייד פלוס'. מיקסר מקצועי מהדור הבא, גדול מאי-פעם בתכולה, באפשרויות ובביצועים וקטן בצריכת החשמל, נוח, שימושי ויפה להפליא. השם המוכר, הייצור האמריקני המוקפד ומעל 100 שנות המוניטין של קיצ'נאייד - אצלך בבית. ועוד במבצע!

הפלוסים של קיצ'נאייד פלוס


KitchenAid Plus KSM70 הוא המיקסר השולחני העוצמתי ביותר ובעל הקיבולת הגבוהה ביותר מבית קיצ'נאייד. הוא תוכנן ללוש במומחיות בצקי שמרים, בצק פריך ועוגות בחושות, להקציף ביצים ושמנת מתוקה ולערבל תערובות למסה אחידה. קערת הנירוסטה שלו, בנפח 6.6 ליטר, מספיקה ללישת 3.9 ק"ג בצק, הקצפת 19 חלבונים והכנת 156 עוגיות או 14 פיצות!


מנוע מתקדם בהנעה ישירה אחראי לפעולה החזקה והשקטה של המיקסר. כל כך אחראי, שבקנייה ממשווק 'ניופאן' מורשה תקבלי על המנוע 5 שנות אחריות. הוא מתאים את עוצמתו למסה שבקערה ולמהירות העבודה, כך שהוא גם חסכוני, ובעל מנגנון לניתוק אוטומטי בעת חימום-יתר כתוצאה משימוש שגוי (שלא נדע!), כך שהוא גם בטיחותי.


ליציבות שמאפיינת את קיצ'נאייד פלוס, תורם גם המבנה שלו: ראש יצוק, המקובע אל חלקו האנכי של המיקסר ומונע התפרקויות ורעידות. במקום להרים את ראש המיקסר, מגביהים אליו את הקערה באמצעות גלילה קלה. היתרון: עמידות גם בערבול בצקים קשים, ובונוס בצורת מראה מדליק - וזה לפני שדיברנו על העיצוב והצבעים הטרנדיים.


עוד מעלה להעלאת הקערה: הצמדה מקסימלית של תחתית הקערה ל-3 ווי הלישה או למקצף. עם טכנולוגיית ערבול ייחודית ו-67 נקודות מגע, אף חלק מהמסה לא מתפספס בדרך. קצפות חלקות? בצקים בלי שאריות קמח סביב? פירה קטיפתי ללא גושים? יש. הוסיפי לזה 11 מהירויות שניתן 'לשחק' איתן במהלך העבודה, ותראי תוצאות סופר-מדויקות.


חשבת שנגיד 'דיינו'?! רגע, כמעט שכחנו את המבצע: ברכישת דגם KSM70 או הדגם הקודם KSM175, תקבלי סט 2 מחבתות משובחות תוצרת קיצ'נאייד, ביציקת אלומיניום ובציפוי קרמי, חינם! המבצע מט"ו באדר ב' עד כ' בניסן (25/3-28/4) אצל המשווקים המורשים של ניופאן, חברת הייבוא והשירות האיכותית. לתקנון המבצע היכנסי לאתר ניופאן - ושיהיה פסח מלא פלוסים!​