אימפריית מטבחי 'אורכיד' מפיצה את בשורת החדשנות בענף המטבחים מירושלים לכל רחבי הארץ.
אורכיד מציגה מגוון חידושים מפתיעים לצד פתרונות חכמים ומתקדמים, המיישרים קו עם התחזיות הבינלאומיות לשנת 2024 • כל הפרטים בכתבה

12.png

מבט פנורמי לספריות החומרים ועמדות הייעוץ. אדריכל: מיקלה סימאונה, צילום: עודד סמדר, המשך יבוא…


מטבחי אורכיד לא מפסיקים להתחדש, לרגש, לפתח ולהוביל את הטרנדים בענף - הן מהאספקט הוויזואלי והן מהאספקט הארגונומי. יותר מ־15 שנה שהחברה מתכננת ומייצרת מטבחי יוקרה, ומספקת מוצרים משלימים הנותנים מענה היקפי למטבח תחת קורת גג אחת.
לאורכיד יכולות מקצועיות לספק שירות מדויק ומותאם אישית למגוון קהלי יעד. אורכיד מדייקת את פרוגרמת המטבח בהלימה לצרכים המתבקשים, החל מפרויקטים יוקרתיים במגזר החרדי, דרך מטבחים למעצבים ואדריכלים, וכלה בלקוחות פרטיים שמבקשים מטבח יוקרתי ומאובזר שילווה אותם לאורך זמן.

החברה מהנדסת כל מטבח על פי הבנת הצרכים המשתנים מלקוח ללקוח הודות לניסיונו הרב של הצוות המקצועי והקשר המעמיק של יוסי אייזיק, מנכ"ל החברה והבעלים, עם מפתחי מוצר בינלאומיים. "כשרוכשים מטבח במקום אמין, בעל מפעל ייצור מתקדם ויכולת אספקת כל המוצרים הנלווים, הלקוח יוצא נשכר", משתף יוסי.


המפעל הפרטי שבבעלות החברה מצויד במכונות משוכללות ביבוא אישי מגרמניה ומאיטליה, עם כל הטכנולוגיות המתקדמות והממוחשבות ללא מגע יד אדם, אשר מופעלות על ידי צוות יהודי ומקצועי שעבר הכשרות ייעודיות.


4.png

מטבחי אורכיד. אדריכלות: ורד ומוטי מלכה אדריכלים קיסריה. צילום: עידן גור

נוסף על כך, המרכז הלוגיסטי של אורכיד כולל מפעל רחב ידיים המשתרע על פני דונם וחצי ומחולק למחלקות ותת־מחלקות של ייצור, עיבוד, חיתוך, CNC וצבע. כל זאת מאפשר לך ליצור את מטבח החלומות שלך בכל צבע, טקסטורה ועיבוד.
"לכל מחלקה יש מרכז בקרה וניהול המאפשר לשלוט בקצב התקדמות המטבח מההורדה לביצוע, שלבי הייצור ועד להתקנה המיוחלת על ידי צוות מיומן בעל תודעת שירות", משתף אייזיק.

אדריכלי ישראל יודעים שמירושלים יוצאת הבשורה ושמטבחי אורכיד "מקדימים טרנד למטבח" ועומדים עם היד על הדופק בכל הנוגע לתחזיות העיצוב האוניברסליות לשנים הבאות. התוצאה מדברת בעד עצמה: כל מטבח שיוצא מאורכיד מקדים את זמנו ושומר על רלבנטיות לאורך שנים.


מטבח עם עתיד

מהלך הקמת המרכז הלוגיסטי המתקדם של אורכיד נעשה בד בבד עם חנוכת אולם תצוגה דו־מפלסי המשדר "קפיצה קטנה לאיטליה – בלי להחתים דרכון..."
בתכנון אולם התצוגה החדש הושקעו מחשבה רבה ומשאבים של מיטב המוחות מהארץ והעולם, בהובלת האדריכל האיטלקי־ישראלי מיקלה סימאונה, מומחה בינלאומי לתכנון ועיצוב חללים מסחריים בקנה מידה גדול.

1.png
מטבחי אורכיד. אדריכלות: תמר בן אלבז. צילום: עידן גור


בקרוב יתקיים טקס השקה מושקע ומתוקשר של ה־show room במעמד אנשי ציבור, אדריכלים, מעצבים ויזמים.
לרשותם של הלקוחות הפרטיים שלא שכרו שירותי אדריכל או מעצב פנים, עומד צוות מעצבות מקצועיות, מנוסות ושירותיות, המלוות כל לקוח משלב הפרוגרמה, דרך התאמת חומרים ומוצרים משלימים ועד ההורדה לביצוע.


חוויה מאוּלָם אחר
אולם התצוגה של מטבחי אורכיד ממוקם באחד הלוקיישנים היפים שיש לבירת ישראל להציע – 'משכנות האומה'. מתוך הרחוב ההולנדי הפסטורלי פוגשים כניסה מרשימה לשואו רום של אורכיד, אשר מרגע דריכת הרגל בו נחשפים לוויזואליה עוצרת נשימה ומתחילים לחוות חוויה מאוּלָם אחר...

9.png

מטבחי אורכיד. אדריכלות: משה יעקובוביץ. צילום: סימי יעקובסון

במפלס הראשון מוצגים לראווה מטבחים שהונדסו במיוחד לקולקציות עתידיות, ונערך בו סיור VIP מקצועי בליווי אחת ממעצבות הבית, עם הסבר ייחודי לכלל הפיצ'רים מתוחכמים, התאורה שמשנה מצבים באמצעות שליטה באפליקציה, פתרונות האחסון הגלויים והאינטגרליים, ספריות החומרים העשירות, מסכי טאץ' לצפייה בגלריות המטבחים והמוצרים המשלימים.
בכל עמדת מעצבת קיימת מערכת מולטימדיה להדגמת הדמיית המטבח ב־LIVE מבלי לוותר על קפוצ'ינו / אספרסו איכותיים וכיבוד מפנק.
במפלס השני שוכנת קומת המשרדים ובה חדר ישיבות אינטימי ומאובזר, אשר בו ניתן לשבת עם המעצבת ולחבר את התוכניות לפלזמה, לקיים ישיבות מקצועיות והשתלמויות לחשיפת המגמות של מטבחי העתיד.

אורכיד +
מלבד הנכסים הדיגיטליים של אורכיד, החברה מפעילה את הפלטפורמה הדיגיטלית 'אורכיד' אקספרס', המציעה מבחר מוצרים משלימים למטבח, כמו מוצרי חשמל, ברזים, כיורים ועוד. כל המוצרים נבחרו בקפידה ממיטב המותגים המובילים, במחיר משתלם ביותר.
המבחר העצום כולל את מיטב המותגים הבינלאומיים לצד מוצרים ייחודיים ביבוא אישי, החל מתאורה חכמה וממשקים המופעלים דרך אפליקציות, וכלה במגוון ענק של מוצרים משלימים הנותנים מענה זמין במרחק הקלקה, והבונוס הכפול: מלבד החיסכון בזמן ובתקציב, מרוויחים ייעוץ והתאמת מוצרים להשלמת אופיו העיצובי של המטבח ופרוגרמת האחסון.
נוסף על כך קיימת מחלקת Orchid Home לתכנון וייצור ריהוט יוקרה לבית.



0.png
אורכיד הום. אדריכלות: חני וינברגר. צילום: איציק אבוחצירא



טרנדי? על־זמני? אורכיד!
הטרנד נועד לייצג מגמה עכשווית נקודתית, ובתכנון מטבח לאורך זמן קיים קונפליקט בין הטרנדי לעל־זמני.
מכיוון שאורכיד נמצאים תמיד כמה צעדים קדימה, קיים תוקף רב לאלמנטים הטרנדיים המשולבים במטבח.
הצוות המקצועי של אורכיד ערוך לייעץ עבורך מהו המינון הנכון והמדויק של אלו, כדי שמטבח החלומות שלך יהיה תמיד רלבנטי.


2.png

מטבחי אורכיד. אדריכלות: שוקי מאיר. צילום: עידן גור

יותר מ־15 שנות ניסיון, מחקר ופיתוח הובילו לכך שחברת אורכיד מכתיבה את החדשנות והפרגמטיות במטבח ומציעה מגוון מטבחים מתוחכמים ועכשוויים, תוך כדי יישור קו עם הטכנולוגיות והעיצובים הבינלאומיים. בעולם של טרנדים חולפים הצליחה אורכיד לייצר שפה קוהרנטית המשלבת באורח מושכל בין הטרנדי לעל־זמני, והדבר בא לידי ביטוי בכל סגנון מטבח שתבחרו.
לדברי יוסי אייזיק, גדולי האדריכלים אומרים שתכנון הבית מתחיל במטבח והוא מתווה את הקונספט העיצובי של המרחב הציבורי והפרטי. על כן נודעת חשיבות רבה לכל שלב בתכנון, אפיון וייצור המטבח.
לדבריו, הודות לניסיון רב־השנים קיימת באורכיד מודעות לאורח חיי הציבור החרדי והדתי והצרכים למטבח רחב ידיים המאפשר בישול עבור משפחה מרובת נפשות, אחסון ואירוח, כיורים נפרדים והתאמת המטבח למצב שבת.


6.png

מטבחי אורכיד. אדריכלות: שוקי מאיר. צילום: עידן גור

חוויה מרגע הרכישה, חוויה לחיים
רכישת מטבח היא מהלך משמעותי ומרגש, אשר מלבד היותו טריטוריה להפקת קולינריה, הוא מקום דינמי בעל התרחשויות רבות המייצרות זיכרונות בין־דוריים.
על כן חברת אורכיד שמה לעצמה למטרה את חוויית הלקוחות מכל התהליך, הן בשלבי בחירת החומרים, אישורי פרוגרמה ומפרטים, והן במהלך הייצור וההתקנה, בהבנה שהחוויה והריגוש ממטבח החלומות ילוו את הלקוחות לאורך שנים.
כדי לממש את החזון הושקעו חשיבה ומאמצים במפעל הייצור, באולם התצוגה ובצוות המקצועי והאדיב, שעוטף את הלקוח ומשתף אותו בכל שלב - בין אם מדובר ביזם לפרויקט בקנה מידה, ובין אם זה אדריכל, מעצב פנים או לקוח פרטי.


5.png
מטבחי אורכיד. אדריכלות: אלישבע קובי. צילום: סימי יעקובסון

באורכיד ניתן לקבל ייעוץ ראשוני מאחת ממעצבות הבית - ללא עלות!
בפגישה זו ניתן גם להתרשם מספריית החומרים הענפה והתצוגות המתקדמות ולהתוודע לצוות המקצועי והמסור, שילווה אתכם משלב הרעיון ועד לשלב הביצוע – כל הדרך למטבח החלומות.



13.png
מטבחי אורכיד - חוויה מֵאוּלָם אחר, המשך יבוא…
אדריכל: מיקלה סימאונה, צילום: עודד סמדר

הדרך למטבח החלומות שלכם מתחילה כאן. לקביעת פגישה>>>





הדרך למטבח החלומות שלכם מתחילה כאן. לקביעת פגישה>>>