בס"ד

תחום השקעות הנדל"ן בישראל צבר תאוצה בשנים האחרונות וזאת בעיקר לאור העלייה העקבית במחירי הנדל"ן. כמעט כל מי שהשקיע בנדל"ן בעשור האחרון הרוויח בענק ויש כאלו שאפילו שינו את חייהם מקצה לקצה בעזרת השקעות טובות ומניבות בנדל"ן. שוק הנדל"ן התפתח והשתכלל ואיתו גם שוק ההשקעות הנדל"ן.

מתווכים, בנקאיים, עורכי דין, יועצי משכנתא, שמאים ומהנדסים – כולם רצו לקחת חלק בעוגת הנדל"ן הישראלית. ריבוי האינטרסים, מורכבות העסקאות והתחרות הגדולה בתחום הנדל"ן הפכו עם הזמן את תחום השקעות הנדל"ן לתחום ייחודי שדורש מומחיות רבה וניסיון מקיף – 360 מעלות. מומחיות זו היא נחלתם של מעטים שהחליטו להקדיש את מרצם וזמנם לליווי משקיעים.

ואחרי הכל, עדיין צריך לשאול – למה צריך מלווה משקיעים?

ראשית
, תהליך החשיבה ברכישת דירה להשקעה שונה באופן מהותי מתהליך רכישת דירה למגורים.

צורת החשיבה היא שונה וגם המטרות שאליהן מכוונים שונות בתכלית. ברכישת דירה להשקעה אנחנו ממוקדים בצד הפיננסי ובשורת הרווח, ובעצם ביכולת שלנו להשיג את התשואות הטובות והגבוהות ביותר.

השאלות שאנו שואלים את עצמנו הן:
1. מה אזור ההשקעה הכי נכון?
2.היכן נמצא פוטנציאל הרווח הגדול ביותר?
3. היכן עתידה להתרחש התחדשות עירונית ומהן האזורים ה'חמים' הבאים?
4. באיזה מקום ובאיזו דירה נוכל להיות בטוחים שהנכס יושכר 12 חודשים בשנה לשוכרים טובים?

מלווה משקיעים יודע לשאול את השאלות הנכונות ולתת להן את התשובות וכך לכוון את המשקיע לשורת הרווח בהשקעה.

שנית, עסקת נדל"ן רצופה מוקשים.


כדי לבצע עסקת נדל"ן טובה ובטוחה, המשקיע צריך להבין ולהכיר לעומק את שוק המטרה שבו הוא מחפש נכס להשקעה, היבטים של מימון ומיסוי, את יכולות המינוף שלו ואת הסיכונים שכרוכים בהם. המשקיע צריך לדעת לאתר הזדמנויות ולדעת לקרוא תוכניות הנדסיות, ואחרי הכל לדעת לסגור עסקה במחיר הנכון ולדעת מתי נקודת הזמן האופטימאלית 'לצאת' מהעסקה.

ומה קורה בדרך?

מלבד הסכומים העצומים וההתחייבויות הכספיות, מדובר בעזרות ידיים של פקידים, בנקאיים, מתווכים ובעלי דירות שבוחשים בעסקה ומנסים למשוך אותה כל אחד לכיוון שלו. ולכן, משקיע נבון מבין מהר מאוד שכדי לצלוח את המשימה הזו בהצלחה ולצאת ממנה עם נכס מניב הוא חייב לקחת איתו לדרך מלווה משקיעים מיומן שילווה אותם לאורך כל הדרך.

שלישית, הזמן הוא יקר.

רוב המשקיעים עובדים במשרה מלאה ומנהלים חיים אישיים וחברתיים עמוסים ואינטנסיביים. אורח החיים התובעני שלנו והמשימות הרבות שיש לכל אחד מאיתנו לא מאפשרים לנו לפנות את הזמן הראוי בכדי לתכנן, לאתר, ללמוד, לנהל ולבצע עסקת נדל"ן לבד. כדי לבצע השקעה באופן עצמאי יש צורך להקדיש מאות שעות עבודה! לא פחות! וגם אז התוצאה איננה מובטחת כלל.

ולכן, מלווה משקיעים הוא הפתרון האולטימטיבי.

היכולת של מלווה משקיעים להעביר את המשקיע יד ביד את המסע המורכב בדרך להשקעה מניבה, בלי שהדבר יגבה מהמשקיע מאות רבות של שעות עושה את ההבדל עבור משקיעים רבים שמבינים את הזמן הרב הדרוש לביצוע ההשקעה ולא מוכנים לוותר על שירותיו של מלווה משקיעים מיומן.

מה השירות שמלווה משקיעים בנדל"ן נותן?

היקף ואופי השירות של מלווה המשקיעים משתנה ממלווה למלווה. באופן עקרוני, מלווה משקיעים מיומן אמור לקחת את המשקיע יד ביד לעבר השקעת נדל"ן, דרך כל התחנות החשובות בדרך – תכנון של ההשקעה, בניית התקציב והמימון, בחינת אפשרויות המינוף, איתור הנכס ומציאת שוכרים טובים. כל אחת מהתחנות האלו חשובות ביותר לצורך ביצוע השקעה טובה בנדל"ן ואת כל אחת מהן צריך לנהל בחכמה כדי לייצר עסקה שתניב רווחים יפים למשקיע. יש מלווי משקיעים שמלווים את המשקיע לאורך כל אחת מהתחנות האלו ויש כאלו שמציעים שירות חלקי, ולכן יש לבחון היטב את היקף השירות שמלווה המשקיעים מציע.

מקווה שעשיתי לכם קצת סדר בנושא.

בהצלחה!
"היעד שלך זו המטרה שלי"
ישראל -