מחר, יום של ניסים, לעקרות, לזיווגים, ריכזנו כאן את כל הפרטים, היכנסו, תרמו, ושלחו שמות לתפילה, ובעז"ה גם אתם תיוושעו!

תפילה וסגולה לפקידת עקרות עם הרב שטרנבוך והרב קושלבסקי שנולד לו בן בגיל 88 • תפילה בעמוקה עם הרב גלאי והרב אדלשטיין לישועות לרווקים • הרבנית קולדצקי בקבר שמואל הנביא בתפילה על עקרות




לידת הבן בגיל 88: המברך והמתברך במעמד פקידת עקרות ניסי!


מרגש: הגאון הגדול רבי צבי קושלבסקי שזכה לחבוק בן בגיל 88, יחד עם מרן פוסק הדור, הגאון הקדוש רבי משה שטרנבוך שליט"א- המברך והמתברך- במעמד הודאה ותחנונים לפקידת עקרות ביום ט"ו באב * "שיזכו בקרוב לזרע של קיימא בריא ושלם והישועה תבוא בנקל ובמהרה!

ביום ט"ו באב, היום בו האריכו חז"ל בסגולתו ומעלתו - יצא מגדרו מרן פוסק הדור, הגאון הקדוש רבי משה שטרנבוך שליט"א, וברך את ידידו ורעו מרן מופת הדור הגאון הגדול רבי צבי קושלבסקי שליט"א, שיזכה לזרע של קיימא במהרה. צדיק גוזר והקב"ה מקיים- וכנגד כל הסיכויים, זכה לפני מספר חדשים מרן הגר"צ קושלבסקי שליט"א לחבוק זרע של קיימא באופן ניסי בגיל 88. והנס עם הברכה שקדמה לו , ועשרות שנות תפלה של מרן מופת הדור שליט"א מעומק הלב בלא יאוש- התפרסם בכל העולם, כשכולם שחים ברגש על כוח הברכה והתפלה של מרן פוסק הדור שליט"א ביום ט"ו באב, שהצטרף לתפלות התמידיות ועל המופת הגלוי בלידת הבן בגיל זה למרן שליט"א.

להעברת שמות למעמד פקידת עקרות הקליקו כאן>>>

בשל הנס הגדול הזה, מקיימים המברך והמתברך- מרן פוסק הדור הגה"ק רבי משה שטרנבוך שליט"א ובעל הנס וכח התפלה מרן מופת הדור הגר"צ קושלבסקי שליט"א, מעמד הודאה והתחנונים לפקידת עקרות ביום ט"ו באב. זהו יום שכנגד כל הסיכויים הביא את הישועה הגדולה. זהו יום שבו כל תורמי קופת העיר, המצפים לישועה, מוזמנים להשתתף בתפילת מרן פוסק הדור ובעל הנס שליט"א, ולזכות ששמם יוזכר במעמד קודש זה לזכות לזרע של קיימא באופן ניסי במהלך השנה הקרובה.

זהו יום של ניסים. הנס שלכם.

לאחר מעמד ההודאה והתפילה, יחתמו מרן פוסק הדור ומרן בעל כח התפלה ובעל הנס שליט"א על שטר פקידת עקרות – ט"ו באב, לתורמים תרומה קבועה למגבית זו.

בזכות היום הקדוש ותפילת מרנן שליט"א במעמד ההודאה וההתחנונים , תזכו לפקידה טובה ולישועה גדולה, אמן סלה.

להעברת שמות למעמד פקידת עקרות הקליקו כאן>>>



WhatsApp Image 2024-08-18 at 11.02.52 (1).jpeg








ישועות לרווקים: שני עמודי התפילה יפעלו ישועות ב'עמוקה'


מיוחד לכבוד ט"ו באב: הגאונים הצדיקים ועמודי התפילה של דורנו, רבי שמעון גלאי, ורבי מרדכי שמואל אדלשטיין, יתאגדו יחדיו וישמיעו קול זעקה גדול ונורא * מאות רווקים ורווקות מבוגרים יפעלו ישועה * אתם חייבים להיכנס לרשימה המיוחדת

מעמד נרגש של תפילה וזעקה יתקיים אי"ה מחר - חמישה עשר באב, אשר לא היו ימים טובים לישראל כמותו. זה היום שמוזכר כבר בנביאים ושנוי גם במשנה כיום שבו נפתחים שערי שמים בעת רצון מיוחדת לעניין של מציאת השידוך הנכון לבני ולבנות ישראל.

בציון הקדוש בעמוקה יעתירו שני עמודי התפילה של דורנו. על קברו של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל, אשר חז"ל הקדושים הפליגו בגודל מעלתו ובכוחו העצום. מקום הציון הפך לאורך הדורות לתל תלפיות, מקום שאליו באים מעוכבי השידוכים ומתפללים בתחינה ובתחנונים שיסייע להם השוכן במרומים למצוא את זיווגם ההגון להם במהרה.

תפילותיו הנרגשות של מרן עמוד התפילה הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי ותחינתו הנרגשת והרוטטת של הגאון הצדיק, אוהבן של ישראל, רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א יקרעו לרווחה את שערי השמים.

לכן מבקשים הרבנים שכל אחד ואחד יתרום צדקה במיוחד ל'קופת העיר' לטובת השאת חתנים יתומים וכלות יתומות! כך, מכוחה של מצוות הצדקה, במידה כנגד מידה, בכח המקום הקדוש בעמוקה, בכוחו של היום הנשגב 'ט"ו באב', ובכוח תפילתן הנרגשת של שלושת צדיקי הדור, נזכה בעזרת ה' לראות ישועות לרוב!

להעברת שמות למעמד הישועה הקליקו כאן>>>

בסיומו של מעמד התפילה המרטיט, יאמרו הרבנים שליט"א את שמות התורמים בזה אחר זה, כל שם בפרטות, ובתפילה שיזכה לזיווג הגון במהרה.

לאחר מכן יחתמו על שטר מיוחד, 'שטר העמוקה' שיינתן לתורמים המתחייבים לתת נתינה קבועה בלי נדר, לטובת משפחות עניות המקבלות תמיכה מ'קופת העיר'.

וזה לשונו של השטר שיהיה חתום בחתימתם ידם הקדושה של שני עמוד התפילה של דורנו:​

"באה לפנינו זעקת אלפי בחורים ונערות אשר מצפים להקים בית נאמן בישראל, ומצפים לישועת ד' לשידוך הגון, ולרבות אלו המצפים לישועתם לזיווג שני, וכבר כשל כח הסבל מלהמתין.
על כן, הסכמנו יחדיו לנסוע לציון התנא הק' יונתן בן עוזיאל בעמוקה, המקום שנתקדש בקדושה עליונה כמסוגל לתפלה לשידוכים הגונים, ביום ט"ו באב, שהוא היום שנקבע בנביא למצוא בו שידוך לבני ובנות ישראל, וההשפעה של יום זה עד דורנו להתפלל על שידוכים הגונים.

"ולכן העתרנו והתפללנו כאן בעמוקה- ביום ט"ו אב- לפני בורא עולם במושב בית דין על פלוני התורם שבזכות הצדקה שנתנו במסירות נפש לקופת העיר בסכום שיש בו ממש, המיועד לכלות עניות, בכח מידה כנגד מידה - כשם שהם מסייעים לשידוך הגון, כך יזכו לזיווג הגון בקרוב, תיכף ומיד ממש.

"ומצלאין אנא, בבחינת צדיק גוזר והקב"ה מקיים, שהקב"ה ישמע לקול שוועתנו, וישלח במהרה את הזיווג ההגון, ויזכו לראות בנים ובני בנים צדיקים יראים ושלמים, ובאנו על החתום אחר גזירת מושב דין בעמוקה- ביום המסוגל ט"ו באב תשפ"ד, בתפלה ובתחנונים לפני בורא עולם שישמע שוועתינו".

להעברת שמות למעמד הישועה הקליקו כאן>>>

WhatsApp Image 2024-08-18 at 11.02.27.jpg







מחר! סגולה עילאה לזיווגים ולזרע של קיימא:

הרבנית קולדצקי בקבר שמואל הנביא

מיוחד ליום חמישה עשר בחודש אב – בו יצאו בנות ירושלים לחולל בכרמים ולמצוא את זיווגן • אמן של בנות ישראל, הרבנית קולדצקי תליט"א, תשפוך דמעות כמים עבור הרווקות המבוגרות ועבור הזוגות חשוכי הילדים במעמד עילאי של ישועות נפלאות • השנה את לא יכולה לוותר על הישועה הקרובה

היום הכי מיוחד בשנה, עבור הרווקות המתבגרות והרווקים המצפים לישועה כבר זמן רב כל כך. רק הם מסוגלים להבין את הכמיהה העזה להקים בית בישראל.

היום הכי מיוחד בשנה גם עבור הזוגות חשוכי הילדים. הם כבר הצליחו לעבור את השלב הראשון, הקימו בית בישראל, אבל איך נראה בית שאין בו ילדים? ה' ישמור ויציל!!!

הם כל כך רוצים להקים משפחה, הם כל כך רוצים לגדל את ילדיהם לתורה ולחופה ולמעשים טובים.

אבל הישועה מתעכבת.

פעם בשנה, ביום חמישה עשר בחודש אב, היום בו יצאו בנות ירושלים וחוללו בכרמים, זה הזמן לפעול ישועה.

להעברת שמות ולקבלת ספר תהילים עם הקדשה אישית הקליקו כאן>>>

הרבנית קולדצקי, בתה של הרבנית קנייבסקי ובתו של מרן שר התורה זצ"ל, אשר סמך עליה את ידיו ומינה אותה להמשיך את המורשת של אמה הצדקנית ולהעתיר בתפילה על בנות ישראל, נוסעת מחר לקבר שמואל הנביא, כדי לזעוק זעקה גדולה ועצומה, לישועתם של המצפים להקמת משפחה.

כל הרווקות המבוגרות, כל הנשים הנשואות שלא זכו לפרי בטן, גם רווקים וגם מי שמתמודדים עם צער גידול בנים מוזמנים להצטרף, מכאן תצא רכבת אדירה של ישועות בעז"ה בתפילה, בתקווה ובאמונה שכל אחת ואחת תיוושע בעז"ה בעקבות מעמד התפילה נורא הוד שיתקיים מחר.

שם, בקברו של איש האלוקים שנולד הודות לבכיותיה של אמו חנה, שהעתירה והתפללה בדמעות שליש, וזכתה ל'זרע אנשים' הבן שהאיר את העולם כולו באורו הגדול.

שם במקום שבו נשפכו כל כך הרבה דמעות של רווקות מבוגרות ונשים עקרות שרצו כל כך להיוושע בפרי בטן.

שם במקום הקדוש הזה תעמוד הרבנית הצדקנית, ותזעק בכל כוחה לישועתן של הרווקות המבוגרות, לישועה הפרטית של כל אחת ואחת מהן. היא תזכיר את השמות בפרטות, תתפלל ותחזור ותתפלל, תזעק מעמקי לבבה ותשוב ותזעק כדי לפעול ישועה.

בנוסף, לתורמות הקבועות תשלח הרבנית ספר תהלים עם ברכה מיוחדת לפקידה בדבר ישועה ורחמים בקרוב ממש.
אל תחמיצו את ההזדמנות, זה הזמן לקרוע שערי שמים, לזעוק בתפילה גדולה ונרואה, עם הרבנית הצדקנית תליט"א במקום הגדול והקדוש הזה, וביום המיוחד והנפלא הזה – חייבים לפעול ישועה, ועכשיו!

להעברת שמות ולקבלת ספר תהילים עם הקדשה אישית הקליקו כאן>>>

WhatsApp Image 2024-08-18 at 10.58.22.jpeg
WhatsApp Image 2024-08-18 at 11.02.10.jpg
  • וואו!
  • תודה
Reactions: saralulu ו-Ayala10