חתימה דיגיטלית

אנו רואים יותר ויותר עסקאות / הצעות מחיר /תוכניות עבודה שנחתמות על ידי שימוש במערכות חתימה דיגיטלית.

במאמר הבא נתייחס ליכולות, צורת השימוש הנכונה וטיפים ועצות שיגרמו ללקוחות לחתום על יותר עסקאות, ואיך שילוב אוטומציה בתהליך מזניק את היעילות בכמה רמות.

יש להדגיש, המאמר לא נכנס לעניין התקפות וההשלכות החוקיות של שימוש בחתימה דיגיטלית, לגבי זה יש להתייעץ עם אנשי המקצוע בתחום.

שימוש במסמכים עם חתימה דיגיטלית מקלים מאוד על תהליכי מכירות וסגירת עסקאות. אם בעבר היה צורך לפגישה פיזית , תיאום זמן מתאים לצדדים, הדפסת מסמכים וסריקתם בחזרה, כיום על ידי שימוש במערכת דיגיטלית, מייד עם סגירת העסקה תוך כדי השיחה אפשר לשלוח כבר את החוזה לחתימה, ומייד עם החתימה אפשר להתקדם הלאה. כך אנו מנצלים את ההזדמנות שהליד "חם" ומוכן להתקדם.

שילוב אוטומציה בתהליך יאפשר למלא מראש את כל השדות שיש לנו כבר את הפרטים שלהם, כמו שם טלפון וכו', ולקצר עוד יותר את משך מילוי המסמך. בנוסף , מייד עם החתימה נוכל להכניס את המסמך כ PDF לתיקיה/למאגר/לCRM עם שיוך ללקוח הספיציפי, לייצר דשבורדים, לשלוח הודעת ברכה במייל/וואטסטפ/סמס ללקוח ועוד ועוד.

שילוב צ'אט בוט בתהליך יאפשר לבצע את כל התהליך, החל מפניית התעניינות הלקוח ועד לחתימה , בצורה אוטומטית לחלוטין בלי צורך בהתערבות אנושית כלל.

כמה טיפים ועצות ליצירת מסמך שיגרום שיחתמו עליו.

לרובנו, חתימה על מסמכים מעוררת אסוציאציה לא נעימה של מספר דפים לבנים עם הרבה מלל באותיות שחורות, טקסטים לא ממש מובנים וחתימה בהרגשה שלא ברור לנו באמת על מה אנחנו חותמים. אלו בדיוק הנקודות שנרצה לשפר במהלך חתימה דיגיטלית!

מטרתן של כל העצות הבאות לתת ללקוח חוויה נעימה ומושכת יותר של חתימה. חווית לקוח גבוהה=סגירת עסקה.

  • נשתדל לא להרבות במלל מעבר למינימום הנדרש, לא להכביד.
  • נשתדל שכל השלבים יהיו ברורים ללקוח מה בדיוק קורה עכשיו, שלא ירגיש שאין לו מושג מה קורה.
  • נדגיש שכל המידע נשמר חסוי ומאובטח וכו'.
  • נתאים את הנראות לשימוש הלקוח. כיצד סביר שיפתח את המסמך? במחשב? בנייד? ככל שנתאים את תצוגת המסמך ואת אפשרות החתימה עליו לאופן השימוש, כך יהיה התהליך יותר נוח ויעיל.
  • הדפסת מסמכים מטבעה נעשתה בשחור לבן. עם המעבר לחתימה דיגיטלית, לא להסס להוסיף עיצוב, רקע, גופנים וכדומה! ככל שנייצר מסמך נעים ומושך ,כך יגדלו סיכויי החתימה עליו!
לסיום שוב יש להדגיש, לכל ספק גבי תוקף משפטי וחוקי של חתימה דיגטלית יש להתייעץ עם עורך דין הבקי בתחום.


ניתן לראות כאן הדרכה על מערכת חתימה דיגיטלית.
על המחבר
ש

תגובות

אין עדיין תגובות על התוכן

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

More from שמים חדשים

שתף את המאמר

למעלה