אוכלוסיה רחבה, ובעיקר בקרב בעלי העסקים משתמשת ככלי עזר, במכשיר טלפון חכם. דרכו הם מקבלים הודעות חדשות, קובעים פגישות ומחליפים מידע חשוב הנוגע לעבודתם.

דא עקא, כי אגב השימוש במכשיר חכם, הם הופכים ליעד נגיש לכל נותני המידע שמוצאים את הדרך הקלה לתקשר עימם: מהשכן בקומה מעל, שרוצה להתעניין על השיפוץ החדש... ועד בעל המכולת, שמעוניין לידע אותם במבצעים החמים.

כך יוצא. כי אנשים רבים המעוניינים להחזיק טלפון חכם למטרות עסקיות, מוצאים את עצמם רוב היום עסוקים במכשיר זה, השואב אותם עם שלל המידע בתוכו ואוכל את זמנם.

בימים אלו, השיקה חברת סמסונג שעון חכם, שיכול להוות תחליף מעולה למכשיר טלפון חכם, שאמנם לא ממש יאפשר לבצע משימות תוך כדי תנועה, אך יוכל לעזור לנהל אותם ולחסוך זמן בזמנים עמוסים.

שעון ה- Galaxy Watch מאפשר לצפות בהתראות בלי לעצור את רצף העבודה. מבט חטוף תוך כדי העבודה או במהלך פגישה, ויודעים אם ההתראה שווה התייחסות. ממשק החוגה שלו נגיש ופרוס בצורה ברורה המצריכה מינימום של התעסקות.

מצד שני, השעון מעמיד את משתמשיו בסיטואציה בה אינם יכולים 'לברוח' ממענה או התייחסות לדברים חשובים, למשל בשעות המוקדשות למשפחה, למנוחה או סתם לניקוי ראש.

מעבר לכך, משמש השעון למזכיר האישי של משתמשיו על ידי כך שהוא תומך בהפעלה קולית, מבוססת Bixby מבית סמסונג. הסייענית החכמה תוכל לקבוע עבורכם תזכורות, לבצע פעולות ולהקל עליכם תוך כדי תנועה. ככל שמשתמשים בה יותר, היא לומדת טוב יותר את רצונותיו של בעליה, ומתאימה את עצמה.


6tQu07QSdB5uOYDGI5ozquUlC27gKAj85spnAo4VuWIMKYJmcN-C_A1PLJgpgDW4M0kc0RrScXGD9BEBGopA7sZKjz4n7aQ5WLIn3xZLRPV1BNSsByK_zHY=s0-d-e1-ft


Galaxy Watch צילום: ניצן סדן


על שעון שהוא גם אמא פולניה שמעתם? חיישני השעון המוטמעים בו, מסוגלים לנטור מדדים פיזיולוגיים רבים. שעון ה Galaxy Watch יודע להציג בפני משתמשיו האם הוא נינוח או אולי זקוק לשעת שינה נוספת. האם לחץ הדם שלו מתאים לפגישה חשובה, או שאולי מושב לשבת כמה דקות עם כוס מיץ קר כדי להרגע ולהגיע מוכן יותר.
כאשר השעון יחוש בלחץ דם גבוה מהרגיל, סטרס או עייפות גבוהה, הוא יתזכר את בעליו שהגיע העת להפסקה קלה.
כנראה בעלי העסקים העמוסים צריכים גם תזכורות כאלו מדי פעם: פשוט לשבת על הכורסה ולהרים רגליים.

ה- Galaxy Watch מצויד בסוללה חזקה ומערכת ניהול אנרגיה שמאפשרת שימוש של עד ארבעה ימים ללא טעינה. הוא תומך בהפעלת אפליקציות חשובות, צילום והקלטת פגישות. השעון, כפי שאולי הבנתם, מתחבר בלחיצת כפתור לטלפון שבכסכם על מנת שתוכלו לבצע שיחות, מבלי לשלוף אותו מהכיס.
כאן מגיעה שעת המבחן, שתבדוק האם תהיו חזקים להשתמש בברירה זו רק למטרות חשובות, או לענות גם לשיחות שיגרמו לכם להצטער על זמן העבודה שניגזל מכם.
בכל אופן, הוא ימנע מכם להיות נגישים להודעות כאלו, וזה כבר פלוס נחמד.

אז אם תכננתם לטוס לחו"ל או להיות פחות נגישים למכשיר טלפון חכם, אולי השעון הזה יוכל להיות לכם לעזר להתנתק מכל המכשירים זוללי הזמן, ולהיות יותר ממוקדים בעשייה וביחסי האנוש החשובים לכם.