IMG-20201116-WA0128.jpg


החנוכה הזה תהיו באורות! /רותי לוי- זה זה!
אלתר ספרים במבצעים מסנוורים!

ברגע שנכנסנו לחנות רחבת הידיים של אלתר ספרים נכנסנו גם אנחנו ל'אורות', כן, לא הגזמנו,

מצד אחד קדם אותנו מתחם חנוכה מרהיב, בו ניתן לרכוש את כל מוצרי החג: חנוכיות, נרות, פתילות, סביבונים , יצירות ודמי חנוכה שווים! לכל הגילאים. במגוון עצום ובמחירים שווים.

מהצד השני , קרצו לעברנו במדפים המדורגים כל הספרות החרדית החדשה והמתעדכנת, עם מיטב הספרים שיצאו זה עתה לאור, לצד עשרות ספרים במחירי מבצע ובהנחות ענק.

הסתנוורנו! ממגוון המשחקים, מכשירי הכתיבה , הפרסים והמתנות שאלתר ספרים הציעו בפנינו . ומכל כיוון שהסתובבנו, פשוט הרווחנו!

מחירים זולים, מבצעים שווים, וספרים שחבל להשאיר בחנות ולא לקחת הביתה.

IMG-20201116-WA0114.jpg

הדפיסו לכם מבצעים!

מה שהלהיב אותנו במיוחד (אמרנו לכם, היינו באורות) הם הסדרות והספרים האהובים שיצאו לאור במהדורות חדשות ועדכניות במיוחד לחנוכה, והגיעו ישר מהדפוס במחירי מבצע מדליקים. במתחם הספרים שמחנו לפגוש את סדרת הספרים המוצלחת של הסופרת מ, גולומבק, ונהנו להיזכר בסדרות האהובות: סיפורי ירושלים, גשר צר, סיפורי התנאים . אבל בייננו, מה שהדליק לנו את הניצוץ (השובב...) היה הספר החדש הוקוס פוקוס- ספר ייחודי במהדורה חרדית המגלה את כל הסודות מאחורי הקסמים ומאפשר לכל אחד לערוך מופע קסמים באופן עצמי. (סבים וסבתות תבינו את הרמז...)

אם חשבנו, שלא ניתן יותר להפתיע אותנו, וכבר ראינו את כל המבצעים אלתר ספרים שיחקו אותה, והצליחו להפתיע במבצעים חסרי התקדים ברפרוף קל מצאנו את כל ספרי מ. ארבל ב 25 ₪ בלבד! ספרי קובי לוי ב 20 ₪. וספרי מ. קינן במחירים מדהימים. בנוסף לעשרות ספרים הנמכרים ב 10 ₪ בלבד, משחקים , מכשירי כתיבה ומתנות במחירים זולים. והכל אם אתם רוצים לדעת מוגש בקטלוג מהודר ונגיש און ליין באתר המחודש והמדליק של אלתר ספרים.

IMG-20201116-WA0120.jpg

מבצע סבתא יצא לאור!

נגיף הקורונה הרס לנו הרבה תוכניות במהלך השנה, וככל הנראה הוא יהרוס לנו גם את ערבי הלביבות המסורתיים, ולילדנו את דמי החנוכה הנחשקים, באלתר ספרים חשבו גם עלינו , ועוד יותר עליכם- סבים וסבתות יקרים!

בעקבות המצב וחוסר היכולת לקיים ערבי לביבות ומפגשים משפחתיים, מבצע סבתא יצא לאור, והוא מיועד לכל הסבים והסבתות שלא מוכנים להיכנע למגבלות הקורונה, ולוותר על הזכות לשמח את הנכדים המרוחקים. אז איך עושים זאת למרות המגבלות והצורך לשמירה על הבריאות והמרחק,? באלתר ספרים מצאו פתרון מדהים- אתם בוחרים מהאתר, מהקטלוג או בטלפון דמי חנוכה לנכדים, ממגוון מחלקות החנות : ספרים, משחקים, יצירות ומתנות. מרווחים את כל ההנחות והמבצעים השווים ובנוסף ומקבלים 50% הנחה על דמי המשלוח, בקנייה ל 3 משפחות ויותר. כל שנותר לכם זה לבחור את דמי החנוכה לנכדים, לציין כל ספר ומשחק לאיזה נכד או משפחה הוא מיועד ובאלתר ספרים ידאגו לארוז לכם את דמי החנוכה ולשנע אותם לכל כתובת בארץ.

IMG-20201116-WA0100.jpg

אלתר ספרים- משלוחים במהירות האור

אם גם אתם , חובבי ספרים מושבעים , מתלהבים (כמונו) מסיפורת טובה, מתענגים על ספר חדש, ונהנים להיזכר בספרי ילדות אהובים. באלתר ספרים מזמינים אתכם להתחמם ממבצעי החנוכה, ולאפשר לכם 'להיות באורות' גם מרחוק. ולכן כל מבצעי אלתר ספרים נגישים באתר, במייל ובקטלוג המהודר. וכל שנותר זה רק להידלק, להסתנוור ולהסתחרר ממבחר הספרים, המשחקים, ודמי החנוכה וכמובן ליהנות ממבצעים חסרי תקדים, הנחות ענק ומשלוחים במהירות האור.

לרכישה ולקבלת הקטלוג פנו במייל: : i;)alter1.com