ראשית, לא חיביים שלא יהיה חיבור לאינטרנט בשביל להנות מהמשחק, אפשר פשוט לפתוח טאב חדש ולשים שם:
chrome://dino
בשביל להמחיש את זה, נניח שיש לנו שני משימות. אחת, למנוע מהמשחק להפסק. כלומר שנוכל לראות את הדינוזאור הזה הולך והולך עד אין סוף. זה משהו שיכול להתקיים גם במסמך המקורי, לתקן שם שלא יהיה אפשרות להפסל, וגם במופע עצמו. נלך על הדרך הראשונה. לאחר מכן ננסה כבר אחרי שהאוביקט חי וקיים, לשנות את המהירות שלו ולזה יותר מתאים מופע של מחלקה. (בעקרון בשביל למנוע דברים כאלה בתכונות יותר חשובות ממשחק טפשי, הנוהל הוא למנוע אפשרות של מניפולציות כאלו, אבל ב"ה, בדינוזאור הם השאירו לנו את האופציה).
כאשר אנחנו "נפסלים" יש כזה ארוע שנזרק לחלל. אנחנו רוצים לתפוס אותו, ולשים שם משהו אחר מהפסקת המשחק.
לכן נגש למסמך המגדיר את המחלקה, שהJS הוא protoype ונדרוס את הארוע. בשביל הכיף, נדפיס משהו לקונסול. זה אמור להראות כך:
Runner.prototype.gameOver = ()=>{
console.log('ha ha!!')}
וככה באמת כל מופע של המחלקה שיווצר אחרי הדריסה, יהיה לו את הפונקציולות הזו.
לגבי המהירות, אנחנו נלך על המופע עצמו של המחלקה, על המכונית הנוסעת עצמה ולכן זה יהיה קצת אחרת, פניה לאינסטנס עצמו
Runner.instance_.setSpeed(200)
שימו לב למהירות!! המהירות הדיפולטיבית היא 100, ואם רוצים יותר לאט כמובן, גם זה אפשרי. (שימו לב שלא נזרק הרבה game over במהירות הזו, וזה נקודה חשובה לעיון נוסף)
אפשר ללמוד הרבה, מכל דבר, תמיד, גם ממשחק.