'ביק' - לתת להם את כל הכלים להצלחה!

שנת הלימודים הנוכחית הגיעה אל סיומה ותחילת השנה הבאה כבר נראית הייטב באופק. בין אם אתן עוד עסוקות בתכנון הטיול של 'בין הזמנים' או בין אם אתן מהמתארגנות החרוצות שמסיימות לעשות וי על כל רשימת המטלות של החזרה לביה"ס, כדאי שתכירו את מוצרי הדגל של המותג הבינלאומי 'ביק' יצרנית הענק של מכשירי הכתיבה


'Bic', יצרנית הענק של מכשירי הכתיבה וחומרי היצירה, המוכרת בכל בית וקלמר בישראל, מתכוננת לפתיחת שנת הלימודים עם היצע רחב של מגוון מוצרים אותם תוכלו למצוא ברשתות השיווק וחנויות הנבחרות ברחבי הארץ.

המוצרים הייחודיים של 'ביק' ידועים באיכותם המקסימלית. 'ביק' מקפידה על סטנדרטים גבוהים במיוחד בכל שלבי הייצור, ומעמידה בפני הקונה מוצר מוגמר העונה על כל גדרי הבטיחות. מכשירי הכתיבה של החברה הם כאלו שיוצרו בסביבה השומרת על איכות הסביבה ונקיה מחומרים רעילים, כל המוצרים של 'ביק' עוברים מדי שנה בדיקת מעבדה קפדנית, כדי להבטיח את איכותם ויעילותם.

את מוצריה של 'ביק' בארץ מייבאת חברת 'GURI LINERO', מהמובילות בישראל בתחומי השיווק וההפצה של מכשירי כתיבה וחומרי יצירה. החברה משווקת כבר עשרות שנים את המוצרים האיכותיים והמקצועיים ביותר, כשהמטרות העומדות לנגד עיניה הן פיתוח כישורים חברתיים, קוגניטיביים ומוטוריים ויצירת זמן איכות עם המשפחה.

אבי סיריס, מבעלי חברת גורי לינרו: "אנחנו שמחים לתת את בשורת האיכות הבינלאומית של 'ביק' לכל תלמיד ותלמידה ומאחלים שנת לימודים מוצלחת ופורה לכל ילדי ישראל"

אינגריד כהן, מנהלת השיווק והמכירות של 'GURI LINERO': "ביק מביאים לכל קלמר את ערכי המצוינות והאיכות הבלתי מתפשרת של כלל מוצרי המותג, החל מהעפרונות שמסייעים לכתיבה נכונה וקלה, הצבעים שהם MUST HAVE, העפרונות הצבעוניים, הטושים המיוחדים שאינם מתייבשים וכלה בטיפקס המקורי, המוכר והאהוב. יש עוד מגוון רחב של מוצרי כתיבה בכל קטגוריה ואני מזמינה את כולם לחפש את המותג ביק במדפי הרשתות והחנויות הנבחרות."



בין מכשירי הכתיבה של ביק נמנים מוצרי הדגל:
  • העפרון הירוק – עפרון לכתיבה, ידידותי לסביבה, עשוי משרף סינטטי במקום עץ, גמיש ובטיחותי, ובעל עופרת חזקה כך שהחוד מוגן ומבטיח חידוד מוצלח .
  • בקטגוריית 'BIC KIDS'. תוכלו למצוא עפרונות הצבעוניים מסוגים שונים: גמישים, ג'מבו וכאלו המתאימים למים. כמו כן, קיימים טושים לילדים שאינם מתייבשים גם כאשר נשארים ללא מכסה במשך זמן רב (עד 3 חודשים!) והכתמים אם ישנם יורדים בכביסה. ישנם גם עפרונות מיוחדים שהופכים לאחר הצביעה לצבעי מים וגם – עפרונות צבעוניים הניתנים למחיקה!
  • גולת הכותרת של מוצרי 'ביק קידס' היא צבעי הילדים שכבשו את העולם. מדובר בצבעים אידיאליים לילדים קטנים, המיועדים לצביעה יומיומית. בעלי צבעוניות חזקה ומרהיבה, ואינם מלכלכים את הידיים בנוסף, נוסחת הייצור שלהם גורמת להם להיות עמידים במיוחד, ומוגנים יותר מפני שבירה במקרה של נפילה. הצבעים, האהובים במיוחד על ילדים, מומלצים החל מגיל שנתיים וחצי ומגיעים בשלל גוונים יפים וחזקים. הם ניתנים לחידוד ונותנים תוצאות מעולות.
  • "תחת הקטגוריה TIPPEX משווקים נוזלי מחיקה בבקבוק ובעט וסרטי מחיקה, שעושים את עבודתם ביעילות ומשאירים את הדף חלק ומוכן לשימוש חוזר. נוזלי המחיקה מיוצרים באופן ייחודי שגורם להם לא להשאיר כתמים לבנים על הדף ולהותיר בו חותם אסתטי ונקי".​

את מגוון מוצרי 'ביק' ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות הנבחרות







  • תודה
Reactions: RPO