אלפי שקלים בשעות בודדות: המדריך שחושף את סודות שוק ההון
עובד כדי לחיות אבל אין לך זמן לחיות? מתברר כי רבים וטובים נמצאים בתוך גלגל החיים המייאש הזה • שמילי קורמן, מנכ"ל בית הספר החרדי לשוק ההון, שמאחוריו עשרות בוגרים מצליחים, מוציא לאור מדריך שמיועד בדיוק עבור אנשים שמבינים כי הכסף שלהם יכול לעשות יותר כסף • המדריך זמין עכשיו להורדה בחינם לזמן מוגבל


"איך, כמה ולמה?" אלו שלושת השאלות המרכזיות והמאוד בסיסיות עליהן שמילי קורמן בא להשיב במדריך החדש שנחשף בימים אלו, עם כל המידע הדרוש למסחר בשוק ההון. מעיון במדריך הזה, ניכר כי הוא צלח את המשימה בצורה מעוררת השתאות.

קורמן, מייסד שיטת BSL למסחר במניות ומנכ"ל בית הספר החרדי לשוק ההון, פורש במדריך את משנתו הפיננסית וכך שובר במעט את המוסכמה החברתית המקובלת בעולם המערבי כי "זמן עבודה שווה כסף".

"הגיע הזמן לצאת מהקונספציה", פותח קורמן את השיחה המיוחדת שערכנו עמו עם ז'רגון מרוח התקופה. "אנשים שלא מכירים את העולם הפיננסי חיים תחת תפיסת עולם כלכלית פשוטה מאוד: ככל שאעבוד יותר שעות, והשכר על כל שעת עבודה יהיה גבוה יותר - כך יהיה לי יותר כסף".

לחצו כאן והורידו את המדריך עכשיו >>



ואיפה הם שוגים, לכאורה נשמע כמו משהו נכון?

"תפיסת העולם הזו אולי נכונה כשמדברים על המחיה החודשית. משכורת טובה מאפשרת רמת חיים סבירה, חיסכון חודשי נחמד ואפילו הוצאות גדולות יותר כמו רכישה של חדר ילדים או מחשב חדש. אבל בפעם הראשונה שמתחילים לחשוב על ההוצאות הגדולות באמת של החיים, תפיסת העולם הזו מתנפצת לרסיסים. אי אפשר באמת לקנות דירה ממשכורת אם אין לך הון עצמי של כמה מאות אלפי שקלים, וכמובן שבלתי אפשרי לחתן ילדים ממשכורת, טובה ושמנה ככל שתהיה".

קורמן משרטט את הקווים היסודיים של תפיסת עולמו בענף ההשקעות ומסביר כיצד בשעות בודדות של עבודה בשבוע, ניתן להרוויח אלפי שקלים. "בשיטה שלי, אנחנו לומדים לזהות מניות לפני הפריצה הגדולה. הצלחתי לבנות מודל שמתמקד בטווח זמן קצר יותר להערכת מגמות בשוק וכך להגיב לתנועות מחירים בזריזות רבה יותר. כך ניתן להשיג תשואות נאות ביותר בזמן קצר יחסית".

השיטה של קורמן זוכה להצלחה רבה, בדמות עשרות בוגרים שמשתמשים בכלים שקיבלו ממנו בשיעורים. הבוגרים מהווים מעין קהילה דיגיטלית בשוק ההון וכיאה לעידן הדיגיטלי, הקהילה מתגבשת סביב קבוצות ווצאפ, ניוזלטרים ומפגשי וובינרים מקוונים המתקיימים מעת לעת. "הרבה פעמים אנחנו נכנסים יחד לאיזו השקעה, או יוצאים יחד. הקבוצה מאוד ערה ואנחנו לומדים ומחכימים מאוד אחד מהשני. אני מזמין את הציבור הרחב להוריד את המדריך ולטעום על קצה המזלג מהשיטה שפיתחנו ולקבל מידע מקיף ומקצועי על כל תחום ההשקעות".



לסיום, האם ימי המלחמה מתאימים להשקעות?

"כשיש משבר, זה הזמן לחפש השקעות חדשות ומעניינות", אומר שמילי קורמן. "דווקא בתקופות קשות המוח נפתח לרעיונות יצירתיים ולחיפוש אחרי הזדמנויות שאחרים עדיין לא רואים. כדאי לנצל את חוסר הוודאות כדי לחשוב מחוץ לקופסא".

לחצו כאן והורידו את המדריך ותדעו "איך כמה ולמה">>>







  • תודה
Reactions: חסום