אדוני, תוכל להוריד לי את הסרטון מהמדף למעלה?

הבדיחה העממית אומרת: "תמיד אבא שלי היה קונה לי בגדים גדולים ממידותיי, כי תיכף אגדל, וכך כל חיי הסתובבתי עם בגדים גדולים ממידתי, עד שהגענו לחנות המשקפיים "...

גם כשאסתר המאורסת הטרייה מדדה פאה מהקופסא, זה לא היה נראה עליה מושלם, כי יש דברים שצריך להתאים אותם לתווי פנים, לאישיות ולאופי. ופאה מהמדף זה לא כמו קאסטם!

פאה (1).gif


ישנם דברים שכולם מבינים שצריך להתאים אותם למידה המדויקת, למרות שהיה הרבה יותר זול לקנות משקפיים מפס ייצור, או פאה מקופסא. גם בסרטונים, יש קאסטם ויש תבנית מוכנה (templet).
פעמים רבות תבנית מוכנה זה מוצר מעולה! זה יתאים לסרטי בת מצווה, בר מצווה, משפחה ותכנית בסמינר.

אבל כשהשאלה מגיעה לעסק שלך, איזה סרטון כדאי לעשות? האם כדאי להשתמש בתבנית מוכנה? או בניית סרטון "מאפס", שזה מייקר את העלויות?

על פניו, בניית סרטון באמצעות תבנית היא פשוטה יחסית ומהירה. ההצעה אמנם מפתה, אך חשוב גם לדעת את החסרונות של סרטון כזה.

כיום, בעומס החומר המוצף ברשת, יש צורך בסרטון מרשים שימשוך את הגולש לצפות בו. לכן שבה האפשרות של סרטון בבניה אישית. אמנם בניית סרטון כזה דורש הוצאה כספית גדולה יותר, אך מציע סרטון איכותי וטוב יותר.

סרטון קאסטם, מאפשר לך להציג את המוצר, העסק או הבשורה שלך מותאמים לקהל היעד שלך ויציג את כל המידע בצורה חופשית, ללא הגבלות חיצוניות לתבנית. התוכן יוצג בצורה ברורה לגולשים וישרת את מטרות העסק כמו שצריך.

מבחינת גמישות, במידה ותהיו מעוניינים לייצא גרסה נוספת לסרטון, סרטון בבניה אישית יספק את הצרכים שלכם בצורה מושלמת.

כי כשרוצים לאפיין נקודות בידול- בעסק או במוצר צריך להתאים את זה לעסק, כי גם לעסק יש אישיות בפני עצמה, עם שם וצבע, מאפיינים ואופי, גיל ויוקרה, נראות וחלון ראווה. ולכן כשמציגים את העסק בתבנית מוכנה זה כמעט כמו ללבוש משקפיים גדולות מהמידה...

אמנם העלויות מייקרות את הסרטון, כי זה בתפירה אישית, אבל מגיע לעסק שלך להסתובב עם חליפת מעצבים שתפורה בדיוק למידה שלו!

תעצום רגע את העיניים ותדמיין: אתה מפרסם סרטון של העסק שלך, אחרי כל המאמץ וההשקעה, אתה, הלקוח או הצופה, מגלה שגם החברה המתחרה עשתה סרטון עם פריימים מתוך הסרט שלך, אותו הפתיח ואותם תנועות... איזה פנים יש לזה?

קחו כמשל את חברת דרייבר שעשו אצלנו סרטון, כך זה נראה כשבונים מהיסוד, עם נקודות בידול וערכי המותג של החברה, כשכל פריים ופריים ממוקד במטרה – להעביר את המסר! אי אפשר לעשות כזה דבר בתבנית מוכנה...

על המחבר
ס
סטודיו מנפיש - זה שם העסק שלי.

כן, זה סטודיו לאנימציה.

אני עסוקה במתן כלים חדשניים לעסקים שרוצים להיראות טוב יותר, להסביר את עצמם טוב יותר וכמובן לשווק ולספר על עצמם בצורה הכי טובה ורהוטה.

תכל'ס - מה אני עושה:
סרטוני אנימציה, לוגו מונפש, באנר מונפש ועוד המון דברים שזזים כמו קבצי לוטי לאתרים וכדומה.
זה האתר שלי www.manfish.co.il

כל פרוייקט עובר ניתוח ומחקרי עומק כדי להצליח לכבוש את המטרה אליה אנו מצפים עם פרסום הפרוייקט.

התקציב של הפרוייקטים נגזר בהתאמה מלאה לתקציב והגשמת חלומותיו של הלקוח, ותהליך העבודה נעשה בשיתוף פעולה מלא בכל שלבי ההתהוות של הסרטונים, רוצה לקרוא על התהליך? זה מרתק.. https://manfish.co.il/process-work/

תגובות

אין עדיין תגובות על התוכן

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

More from לאה ויספיש

שתף את המאמר

למעלה