רמת בית שמש ד4

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
בוודאי שיש אברבנאל אבוחצירא יש שם מגורים. גם בתוך בני ברק אני מאמין שאם יהיה הבדל של דקה נסיעה הווייז יקח אותם משם.
ברור שאם יהיה הבדל של דקה או שתיים הוויז יביא פשוט אין סיכוי שיהיה הבדל.
בוודאי שיש אברבנאל אבוחצירא יש שם מגורים.
אבוחצירא הוא כביש שווה בגודלו ובמהירות הנסיעה הממוצעת לכל כביש אחר שמחבר בין ז'בוטינסקי לאם המושבות. והוא כביש ישר.
אם שד' האמוראים היה מגיע עד 38. היה טענה כזו. אלא שצריכים לעבור דרך כבישים נוספים. שבו יש את הדברים האמוראים.

סתם שתדע שגם בזכריה הנביא בעיקרון מותר לנסוע עד 50 קמ"ש.
זה לא משנה מה בעיקרון. משנה כמה נוסעים בפועל. החל מכיכר של נריה הנביא נוסעים על 70-80 קמ"ש. ואם המהירות המותרת שם היא 50, זה עצמו דבר שצריך תיקון להתיר עד 70. או לפחות 60. בשדרות האמוראים בעד שנתיים שלוש לא יהיה סיכוי ליסוע במהירות. כי זה בעצם אמצע שכונה. וכמובן רק בד' 3 יש הבדלים של חצי ק"מ בין מעברי חציה. ולדעתי זה ישתנה וישימו עוד מעברי חצייה. (לא לעניין שאין משהו באמצע. וזה עצמו מביא אנשים לנסות לעבור לא במעבר חצייה, כולל לעקור את גדר ההפרדה.)
עכ"פ לנסות בכח למצוא למה יהיה איזה משוגע שיקצר דרך ד' ושוב אם באמת יהיה יותר מה, אז או שזכריה יהיה פקוק וא"כ זה מבורך שיהיה אפשרות לעקוף. או שד' יהיה כ"כ ריק. וא"כ אין שום בעיה שעוד כמה רכבים יעברו שם.

אני גם לא חושב שזה יקרה, מסיבה פשוטה כי לא החליטו ככה. ויתכן גם שהתועלת לא מצדיקה את העלות, אבל ברור שזה יהיה נכון ותועלתי לעשות את זה.
 

די

משתמש סופר מקצוען
אם שד' האמוראים היה מגיע עד 38. היה טענה כזו. אלא שצריכים לעבור דרך כבישים נוספים. שבו יש את הדברים האמוראים.
אם רמה ד' תתחבר לכביש 38 זה יהיה דרך כביש רחב לפחות כמו האמוראים אם לא יותר (יש למשרד התחבורה "היררכיה" של כבישים) כתבתי לדוגמא כביש שיתחבר לכיכר של האמוראים רב חנן וירד לכביש 38. כמובן אם כן זה יהיה כביש עם לפחות 2 נתיבים לכל כיוון.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  29  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה