שיתוף מסקיצה במגירה לחידה בעיתון

נחמי קרלבך

https://603d12dfc7cbf.site123.me/
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
ציור הוא דרך מרהיבה להביע את היצירתיות והתחושות שלנו. הציור הוא כמו שפה אוניברסלית שמאפשרת לנו להתקשר עם העולם החיצון ולהביע את עולמנו הפנימי. כך גם אני, כציירת, מצאתי בציור את האמצעי המושלם להביע את רעיונותיי ולהתחבר לקהל הרחב. במאמר זה אני רוצה לספר לכם על הציור שלי לעיתון "משפחה" ועל החידה המרתקת שהבאתי לקוראי העיתון.

הציור שלי התחיל כסקיצה שמצאתי בארון שלי בזמן שהכנתי את הבית לפסח. התמונה תפסה אותי מייד והחידה המופיעה בתוכה היא מה שהכניסה אותה לקטע הציור. החידה הייתה מיועדת לילדים והם היו צריכים לענות עליה.הציור והחידה היו כל כך מוצלחים שהמערכת של העיתון החליטה לפרסם אותם.

בתוך יום אחד, הציור הופיע בעיתון "משפחה". התגובות של הקוראים היו מעולות והם רצו לראות עוד ציורים שלי בעיתון. זה היה נפלא! הצלחתי להביא את הציור שלי לקהל רחב ולהעניק להם רגע של שמחה והתרגשות. העיתון החליט להזמין ציור נוסף ממני, ציור חגיגי לפסח, שישמש את מחלקת השיווק של העיתון.

הציור החגיגי לפסח היה תוכנן בקפידה ובהתאם לדרישות העיתון. רציתי להביא לקהל את האווירה החגיגית והמיוחדת של פסח ולהעניק להם חוויה ייחודית. יחד עם צוות העיתון, יצרנו פאזל מהציור שלי והחלטנו לשלוח אותו כמתנה ללקוחות החשובים של העיתון. הפאזל היה מותאם במיוחד לפסח והוא הציג את הלוגו של העיתון. הלקוחות התרשמו מאוד מהפאזל והוא הפך לפריט קולקטורי חשוב במיוחד.

הציורים שלי לעיתון "משפחה" הצליחו להביא את הציור האמנותי והמרתק שלי לקהל רחב. הם נתנו לקוראים רגע של שמחה והתרגשות
‎⁨פסח⁩.jpg
‎⁨פסח_שיווק⁩.jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה