עזרה מכנסיים לגברים,איפה קונים?

sl 1234

משתמש חדש
תודה על כל המידע,
אולי אתם יודעים איפה יש מכנס כותנה איכותי עם תפרים חזקים שלא נקרע ולא דוהה במראה סולידי
בבני ברק
יש gio שים לב שאתה קונה את ה96% כותנה יש מדוגם וחלק
בבוסטון מוכרים אבל יקר עלה המחיר מ160 ל200 אאל''ט אולי במקום הנכון יש זול יותר
 
אם אתה מחפש מכנס אלגנט סטייל שי שאול, אין לי מושג, כל חנות כמעט.
מה שכן, המכנס הנפוץ כיום בעולם הישיבות, כמעט כמו פורור בחולצות, זה ברבר. מכנס לייקרה יציב, עם דוגמאות, נראה אלגנט, חזק, ומגיע מוכן, לרוב לא צריך מכפלת אפילו, לקנות וללבוש.
בירושלים מוכרים בבוסטון בכיכר השבת, בבני ברק יש בוסטון מול אקסוס בערך, ובלייזר מול פרסקו. הוא מאוד חזק, מאוד נפוץ, גיזרה יפה, והחיסרון היחיד זה שאחד מכל שמונה בערך צריך חיזוק על איזה תפר בקטנה.
מחיר 150 ש''ח פלו מינוס, קצת יקר, אבל אין תיקונים.
זה נושם ????לא מזיע בקיץ???ממה עשוי המכנס?
 

ש. ירושלמי

משתמש רשום
מנטור בגאולה מכנסיים יפות וחזקות וקלאסיות....
אם אתה מחפש משו יפה יותר ואלגנטי... כלומר בד לייקרה שיושב יותר טוב מצמר... דיוויס בגאולה זה הכתובת.. מנסיון מכנס נוח ואלגנטי.. אבל קחו בחשבון זה קצת עדין.. וכן יכול להיקרע יותר בקלות... אגב בחנות שם יש איזה 4 סוגים של צירופי בד במכנסיים... קצת יותר צמר או קצת יותר לייקרה רק צמר וכו' ...
שורה תחתונה לבדוק את 2 המקומות הנ"ל (זה פשוט לעבור את הכביש)... ומסתבר תצאו עם מכנסיים טובות...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה