מדריך כל מה שרציתם לדעת או לשאול על הפנסיה שלכם

מקצועי בלבד

Moderator
מנהל
מנוי פרימיום
דיברתי אתמול עם סוכן ביטוח, לגבי ניוד ביטוח מנהלים לקרן פנסיה. אני חשבתי לעבור לקרן פנסיה, והוא טען לי שיכול להיות שעדיף את הצבירה להעביר לקופת גמל, ולעבור לקרן פנסיה ריקה כאשר ההפקדות הולכות לשם.
האם יש היגיון במה שהוא אומר? מה החסרונות בכזה מהלך? הבנתי שאז אפשר לעשות יותר מ70% מניות, השאלה אם זה לא סיכון יתר כשאין את ה30% מהצד .
שאלה נוספת - הוא טען שצריך מאד להתייחס לאיזון האקטוארי. כי 2 החברות שנמצאות בתחתית הרשימה לכאורה ימשיכו להיות שם בשנים הקרובות, ואילו אני הבנתי מאחרים שצריך פחות להתייחס לזה מכיוון שזה לא צפוי.
@מקצועי בלבד @השקעות R הון אשמח לשמוע את דעתכם.
תודה מראש
זה שני אפשרויות טובות, השאלה היא למי? ואני לא יודעת את כל הנתונים הרלוונטיים בשביל זה.
ולאיזון האקטוארי כן כדאי להתייחס אבל במשקל הנכון והראוי לזה.
 

חני204

משתמש צעיר
לא כתבת מהם התנאים המוצעים בכל פוליסה.
זה שני אפשרויות טובות, השאלה היא למי? ואני לא יודעת את כל הנתונים הרלוונטיים בשביל זה.
ולאיזון האקטוארי כן כדאי להתייחס אבל במשקל הנכון והראוי לזה.
זו שאלה כללית... הוא התכוון שאולי שווה להפריד. לא שהוא פנה עם הנתונים שלי לקופת גמל כלשהי.
ההצעה שנתנו לי במגדל זה 0.09 צבירה/1.5 הפקדה (מנסים לבקש מהם עוד הנחה, מקווה שיאשרו), השאלה אם אכן כדאי להפריד את הצבירה (כ300+) לקופת גמל - מה החסרונות של כזה דבר, וכן האם להתייחס לכך שמגדל מדורגת נמוך מבחינת איזון אקטוארי.
תודה.
 
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה