ניהול אלטנוי כללים לפורום קופי; תקנון הפורום לקרוא ולשמור...

מצב
הנושא נעול.

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
בס"ד

שלום קופירייטרים :)

אז מה? בלגן בפורום קופי?
קצת.

נוסף כאן מנהל חדש ה"ה @עבדכם הנאמן... ובשם הרשמי @hershy sh
ובע"ה אנהל את הפורום יחד עם ידידי המנהל הוותיק @גבריאל פ.

נעשה קצת סדר ונבין מה קרה בפורום, מה השתנה ומה היעד...

(להלן שורות שנכתבו ברובם ע"י המנהלת במיל. @לאה בלוי , ונערכו כעת מחדש.
הספוילרים בהשראת ויקיפרוג אשר תחת נשיאותו הרמה של ידידינו הדגול @הכלבויניק )

  1. אנשי מקצוע בתחום – כן, כן, לכ ו ל ם (וכדי שבאמת תבואו, זה הולך לפי סדר הא"ב): אסטרטגים, אנשי שיווק, ארטים, יח"צנים, כותבי תוכן לאינטרנט, מאפייני אתרים, מדיה - פלנרים, מעצבים, מקדמי מכירות, סופרוויזרים, קופירייטרים, תקציבאים. מקומכם איתנו – כדי לתת, לקבל ולטפס גבוה! (לא מכירים את כל המונחים? תחפרו קצת בסדרת המאמרים המאלפים של @גבריאל פ. )
  2. פרוגיסטים מכל קצות הקשת – שמתחככים עם פרסום ושיווק (מי לא?), רוצים לדעת יותר, להתייעץ, לקבל חוו"ד או כאלה שמחפשים נואשות איש מקצוע טוב.
  3. אם יש לכם את זה, אבל אתם לא נמנים עם הנ"ל, חובת ההוכחה עליכם. צאו למסע פרסום ושכנעו אותנו שמקומכם איתנו בפורום ;) .

  1. בעלי חגורת פרסום (שהצטרפו ע"י מילוי שאלון, כמובן), יכולים לפתוח נושאים, וכמובן לחוו"ד באשכולים קיימים.
  2. פרוגיסטים שתחומם נושק לפרסום יכולים להגיב באשכולות קיימים.
  3. נכון. שינינו את זה. פעם לכל המשתמשים בפרוג, היתה אפשרות לכתוב בפורום, אבל, עברנו את זה. הכתיבה בפורום קופי, הינו רק לאנשי מקצוע בתחום והסביבה. אל דאגה, אא"ר יארח אתכם בכיף. תייגו אותנו, אם יש משהו דחוף...

  1. פלטפורמה - להוות מקום מפגש, החלפת דעות ושפשוף הדדי לקהילת הפרסום של פרוג.
  2. ייעוץ – הכוונה אסטרטגית לבעלי עסקים קטנים בתחום השיווק: האם לפרסם? למי? מה להגיד? איפה? וגם הכוונה לגרפיקאים ומעצבים המעוניינים לשפר את תוצריהם בהיבטים של אסטרטגיה, קריאייטיב וקופי.
  3. שיתופי פעולה – בין אנשי המקצוע הפועלים בתחום. זכרו! תוצר פרסומי ש'מכוסה' ע"י אנשי מקצוע מתחומים מגוונים – הינו בעל סיכוי גבוה יותר למכור.

  1. טיפול 10,000 – העלאת תוצרי פרסום (בעברית: מודעות, סלוגנים וכו'), תובנות ורעיונות לדיון מקצועי. ידונו רק תוצרים שהועלו ע"י היוצר עצמו ובצירוף מילות הסבר על המוצר המתפרסם, קהלי היעד והמדיה הנבחרת.
  2. ארזתם לבד? - יצא לכם קמפיין מעולה, שהייתם שם מהצד הפרסומאי, שוטו על זה. שתפו את החברים בפורום וספרו על התהליך. לכו תדעו, אולי תהיו מפורסמים יום אחד...
  3. בי"ס לפרסום – תפתחו אשכולות שיוקדשו לדיון על פרסומות מוצלחות ורעיונות 'גדולים' מן העולם הגדול והקטן להשראה ולמידה אקטיביים. שתפו אותנו מה עשה לכם את זה... איפה דייקו במיוחד... ואיזו נקודה הייתם עושים יותר טוב...
(שימו לב: הביקורת צריכה להיות מנומקת. לא: "המודעה הזו מכוערת" אלא: "שילוב הצבעים במודעה אינו מתאים".
כמו כן, חייבת להיות זהירות מהכללות, לא: "הגרפיקאי שלהם לא יודע לעבוד" אלא: "התינוק אינו צרוב היטב".)

  1. שיתוף בלי הסבר, כפרסום בלי אסטרטגיה... בואו, אין עניין בשיתופיים סתמיים של מודעות 'יפות' או אפי' סרטון מדליק. גם אם משובב נפש, עדיין, הבה ננצל את הבמה על מנת להתמקצע עוד ועוד. אז הימנעו מהעלאת קמפיינים של אחרים בלי כמה מילים משלכם.
  2. ניצול בע"מ – שירותי חינם לא בבית ספרנו. אז מה זאת אומרת, שתעלו תוצרים לדיון, ותשאלו ותתייעצו? זה אומר כך: אתה המתייעץ עושה בעצמך את העבודה (מעלה רעיון, כותב סלוגן, מציג אסטרטגיה שיווקית), ומציג אותה לדיון. מקצועני הפורום ישפרו, יאירו נקודות שלא חשבת עליהן, ויכוונו לפתרונות מקצועיים.
אין סלוגנים חינמיים, אין הפצצת רעיונות ושמישהו יזכה את העו"ש במקרה שימוש, ואין עבודה בחינם שמפסידה ל-2 הצדדים.

  1. רואים אותך – על מנת להתקבל לפורום הסגור 'מאחורי הקולעים' עליכם להיות סופר פעילים בפורום הפתוח. שזה אומר, שיתופים מפעילות מקצועית שלכם. ניתוח קמפיינים ונימוקים מקצועיים. בקיצור, תראו לכולם שאתם יודעים לקלוע...
  2. הכנו שאלון שתוכלו לפרסם את עצמכם... תמלאו את השאלון ותרחיבו כשצריך. יש לכם חומרים? צרפו אותם. הם יודעים לעשות את העבודה.
  3. תזהרו של יבעטו אתכם בטעות – מידי פעם, ינקו את 'מאחורי הקולעים' מניקים ששכחו שהם שם. (טוב, לא באמת... רק אם יש הרבה אבק...)

ממש עוד קצת...
  1. נקיון: הקפידו להתבטא בשפה נקיה ומכובדת כמקובל בפרוג, תוך שמירה על אופיו הרוחני והמקצועי של הפורום.
  2. סבלנות: אם לא ענו לכם מיד – זה לא אומר שלא'כפת. זה אומר שפרסומאים הם עם עסוק, וזמנכם יגיע. רק קצת סבלנות.
  3. פרופורציות: פרסום אינו מדע מדוייק. לפעמים תיתקלו ב-2 חוות דעת או יותר המכחישות זו את זו. קורה. קחו דעות בפרופורציה.
  4. מחיקות: תגובות שאינן עומדות בקריטריונים – תימחקנה.


יאללה, פרסומאים, תנו בראש!

@hershy sh @גבריאל פ.
ב/ההנהלה

ג"א מצטרף @הכלבויניק
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה