את מה זה צודקת!אפשר לנסות משהו יותר קריאייטיבי, אבל שוב, מבחינתי זה לא קריטי.
ואסביר מדוע:
קהל היעד הוא כזה שמחפש פתרונות אחסון/ סיוד.
אחד שמחפש פתרונות כאלו ויראה מרחוק את הויז'ואל, ישר יקרא את המודעה כולל כולה.
כולל שעות ףתיחה וכאלו.
גם אם תהיינה בסמוך מודעות נוספות על אותו תחום בדיוק.
(אפילו מי שקנה עד היום בחנות אחרת מוכרת, ירצה לנסות להגיע לחנות החדשה,
וגם מי שרוצה לרכוש רק בטמבור, יגיד שלא אכפת לו ללכת לנסות).
אם כבר, מה שמפריע לי כאן זה שאין בידול מול חנויות אחרות
כי שרות טוב ומוצר מעולה זה לא בידול.
והכותרת עם ערב פסח- זה גם לא בידול.
בכל החנויות מהסגנון הזה יש עכשיו ערב פסח.
אלא מה,
אני בטוחה שיגיעו אליהם מלא אנשים דרך המודעה הזו, גם בלי הבידול.
כי צרכי עמך מרובים..
וזו מודעה מושכת את העין, עיצוב ברור, ויזואל שרואים גם מרחוק, כתום קורא,
ואנשים שחייבים לסייד את הבית עוד היום...
אני הייתי מצפה לראות יותר קריאייטיב.
"הבית נראה כמו מחסן?"
"רוצים להכניס קצת צבע לבית?"
זהירות צבע טרי
וכן על זה הדרך..
יכול היות שזה טעמי האישי בלבד
המודעות משקפות בדיוק את המטרות שציינתם. יפה מאוד.
----
בשתי מילים על 'קמפיינים מבריקים'
קמפיין פרסומי ככל שיהיה, אינו צריך להיות 'מבריק' 'עוצר' 'חריף' וכו', הוא פשוט צריך להיות 'נכון'!
קמפיין המיועד להיות ברור פשוט ובגובה העינים, יאבד מהאפקטיביות שלו, אם ינוסח בהברקה יוצאת דופן.
נכון, הקולגות יתלהבו ויחמיאו למבריק. וייתכן שגם הלקוח יתלהב מה'חכמה' הנוטפת ממודעותיו, ואולי אפילו איזה "צפונבון תל אביבי" יחליט בעקבות הפרסום, לנסות לאחוז במברשת הסיד. "ליצור 'אמירה' אומנותית שתשקף את יכולותיו ה'אנליטיות' בפילוח הקיר לגווני רולדת 'חמשת המימדים', שהוא פיתח בעבודת הדוקטורט למדעי הרוח החברה וקליטת הסודנים ה'צבעוניים'...."
אבל, קהל היעד האוחז בגלגלת הסיד, לא יהנה מהווארטים המלומדים. מבחינתו, - תן לי ת'סיד, ובאיכות ובמחיר טוב, וכל טוב.
שימו לב לקמפיין שפורסם על ידי טמבור, בו המוטו שלהם 'בבית שלי רק טמבור'. אמירה עממית ומדוייקת המאפיינת את קהל היעד במדויק.
---
לסיכום, המודעה נכונה ומדויקת, נעדרת 'מניירות' והדוקה למסר אותה עליה להביע.
בהצלחה רבה!
מסכימה חלקית,
אני לדוגמא לא מכירה את הקמפיין הנ"ל של טמבור, זה לא היה כנראה מספיק חזק
עוצר, קראטייבי, צפונבון תל אביבי כדי שיהיה זכיר עבורי.
אולם הקמפיין המבריק של אותה טמבור של השלמת הצבעים -
לתפארת מדינת כחול / לבן / כחול / לבן. וכו...
לא נראה לי שמישהו באשכול זה ואחרים לא שמע ראה ונרעש.
פה הם נכנסו למודעות של כולנו כי הם הביאו משו אחר ויוצא מהקופסא.
פרסום טוב הוא דבר ראשון מבודל!
דבר שני עוצר, מעלה מחשבה / חיוך / התנגדות וכו...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: