חו"ד למודעות (לקופי בעיקר)

IW Studio

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ערב טוב!
המודעות הן כהמשך לסדרה שהעלתי כאן
שם הקופי לא היה שלי אלא לקחנו קופרייטר שיבנה לנו קו פרסום ומעכשיו התחלתי בעצמי על אותו קו

(נ.ב. אני כרגע סטודנטית במסלול פרסום וקופיריטינג)

אשמח לחו"ד מקצועית!
אחסון.jpg
צבע.jpg
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
יפה. אהבתי במיוחד את הצביעה.
אפשר להוריד קצת במלל? זה יקפיץ את המודעה מבחינה חזותית, כרגע נראה קצת עמוס.
 

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
יפה!

אולי בראשון

מחפשים לעשות סדר בבאלגן?
ואז מגוון פתרונות איחסון

אמרקאיים יורד שורה וזה לא כ"כ טוב
אולי ביחד עם כיורים
גם מוצעים ..>שיירד שורה...
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
במודעה הראשונה יש חזרה על מילים.
כתבת פעמיים מגוון פתרונות.

ערב פסח, למה שמת פסיק?
ערב פסח. הזמן לסדר את הבית
או:
ערב פסח זה הזמן לסדר את הבית.
המילה זה, לא מקובלת.
אולי ערב פסח הוא הזמן.

וכו.
השאלה אם חשוב לך להתקשקש עד כדי כך.
כי זה לא קריטי, אלא שינויים קטנטנים לשוניים.

(גם במודעה הקודמת שהעלית בזמנו, היה כתוב: ותקבלו במקום וקבלו, וכו).
 

IW Studio

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תודה לכל התגובות, ועוד כ"כ מהר..
אני כבר צריכה לשלוח לעיתון

אשמח לחו"ד אחרי השינויים!
(ד"א הטקסט למטה במודעה של הצבע לא היה שייך לשם - בטעות לא החלפתי:))
אחסון.jpg
צבע.jpg
 

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אולי ללכת על כותרת יותר עוצרת וקרייאטיבית
דוגמא:
מהיום הכל בסדר!
מגוון פתרונות איחסון וכו...

הכל בסדר יש כאן דו משמע: גם סדר וניקיון
וגם סדר שמתזכר את פסח ליל הסדר.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
אפשר לנסות משהו יותר קריאייטיבי, אבל שוב, מבחינתי זה לא קריטי.
ואסביר מדוע:
קהל היעד הוא כזה שמחפש פתרונות אחסון/ סיוד.
אחד שמחפש פתרונות כאלו ויראה מרחוק את הויז'ואל, ישר יקרא את המודעה כולל כולה.
כולל שעות ףתיחה וכאלו.
גם אם תהיינה בסמוך מודעות נוספות על אותו תחום בדיוק.
(אפילו מי שקנה עד היום בחנות אחרת מוכרת, ירצה לנסות להגיע לחנות החדשה,
וגם מי שרוצה לרכוש רק בטמבור, יגיד שלא אכפת לו ללכת לנסות).

אם כבר, מה שמפריע לי כאן זה שאין בידול מול חנויות אחרות
כי שרות טוב ומוצר מעולה זה לא בידול.
והכותרת עם ערב פסח- זה גם לא בידול.
בכל החנויות מהסגנון הזה יש עכשיו ערב פסח.

אלא מה,
אני בטוחה שיגיעו אליהם מלא אנשים דרך המודעה הזו, גם בלי הבידול.
כי צרכי עמך מרובים..
וזו מודעה מושכת את העין, עיצוב ברור, ויזואל שרואים גם מרחוק, כתום קורא,
ואנשים שחייבים לסייד את הבית עוד היום...
 

IW Studio

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אפשר לנסות משהו יותר קריאייטיבי, אבל שוב, מבחינתי זה לא קריטי.
ואסביר מדוע:
קהל היעד הוא כזה שמחפש פתרונות אחסון/ סיוד.
אחד שמחפש פתרונות כאלו ויראה מרחוק את הויז'ואל, ישר יקרא את המודעה כולל כולה.
כולל שעות ףתיחה וכאלו.
גם אם תהיינה בסמוך מודעות נוספות על אותו תחום בדיוק.
(אפילו מי שקנה עד היום בחנות אחרת מוכרת, ירצה לנסות להגיע לחנות החדשה,
וגם מי שרוצה לרכוש רק בטמבור, יגיד שלא אכפת לו ללכת לנסות).

אם כבר, מה שמפריע לי כאן זה שאין בידול מול חנויות אחרות
כי שרות טוב ומוצר מעולה זה לא בידול.
והכותרת עם ערב פסח- זה גם לא בידול.
בכל החנויות מהסגנון הזה יש עכשיו ערב פסח.

אלא מה,
אני בטוחה שיגיעו אליהם מלא אנשים דרך המודעה הזו, גם בלי הבידול.
כי צרכי עמך מרובים..
וזו מודעה מושכת את העין, עיצוב ברור, ויזואל שרואים גם מרחוק, כתום קורא,
ואנשים שחייבים לסייד את הבית עוד היום...
את מה זה צודקת!
לא הרבה חשבתי על קריאייטיב מיוחד בגלל שזה כמה שבועות אנו רצים עם הסגנון הזה, שעשה קופרייטר אחר, ואני ממשיכה את הסדרה שהוא התחיל.

ובחינת הבידול, אין לו הרבה מתחרים באיזור, זה חנות מוכרת שעומדת מאחורי הדברים במודעה, השירות בהתאמה ממש לכל אחד לפי הצרכים והתקציב שלו עם כל הלב.

המודעות הן יותר לתת תזכורת לאנשים, כיון שזו חנות שמכילה מגוון רחב של מוצרים במחלקות שונות, ואנשים לא תמיד זוכרים שיש לו גם צבע וגם מוצרים של כתר אז הסדרה שהתחלנו היא כל שבו למכניסים מודעות על כמה מחלקות של החנות...
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
אז מעולה.
לדעתי (העניה:)) המודעות עונות על הבריף!
 

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
אני הייתי מצפה לראות יותר קריאייטיב.
"הבית נראה כמו מחסן?"
"רוצים להכניס קצת צבע לבית?"
זהירות צבע טרי
וכן על זה הדרך..
יכול היות שזה טעמי האישי בלבד
 
  • תודה
Reactions: 102

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הקריאייטיב נועד כדי למשוך תשומת לב למודעה וליצור חיבור. מי שמרגיש ש"קלט" איזו הברקה מתחבר רגשית לפרסום ולמוצר. דווקא בסביבה עמוסת מתחרים החיבור הזה הוא קריטי בעיניי.
 
  • תודה
Reactions: 102

נענע

משתמש סופר מקצוען
בולט ויפה, שאפו.

הארות לשיפור:
קצת עמוס- לדלל במלל
וכן,
המילים ערב פסח בכותרת מיותרות לדעתי
זה הזמן לארגן את הבית

כשאת מפרסמת את זה בערב פסח זה קולע
אין צורך ל צ י י ן זאת.

בהצלחה רבה!
 

גרפולוג

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
המודעות משקפות בדיוק את המטרות שציינתם. יפה מאוד.

----
בשתי מילים על 'קמפיינים מבריקים'

קמפיין פרסומי ככל שיהיה, אינו צריך להיות 'מבריק' 'עוצר' 'חריף' וכו', הוא פשוט צריך להיות 'נכון'!

קמפיין המיועד להיות ברור פשוט ובגובה העינים, יאבד מהאפקטיביות שלו, אם ינוסח בהברקה יוצאת דופן.

נכון, הקולגות יתלהבו ויחמיאו למבריק. וייתכן שגם הלקוח יתלהב מה'חכמה' הנוטפת ממודעותיו, ואולי אפילו איזה "צפונבון תל אביבי" יחליט בעקבות הפרסום, לנסות לאחוז במברשת הסיד. "ליצור 'אמירה' אומנותית שתשקף את יכולותיו ה'אנליטיות' בפילוח הקיר לגווני רולדת 'חמשת המימדים', שהוא פיתח בעבודת הדוקטורט למדעי הרוח החברה וקליטת הסודנים ה'צבעוניים'...."

אבל, קהל היעד האוחז בגלגלת הסיד, לא יהנה מהווארטים המלומדים. מבחינתו, - תן לי ת'סיד, ובאיכות ובמחיר טוב, וכל טוב.

שימו לב לקמפיין שפורסם על ידי טמבור, בו המוטו שלהם 'בבית שלי רק טמבור'. אמירה עממית ומדוייקת המאפיינת את קהל היעד במדויק.

---
לסיכום, המודעה נכונה ומדויקת, נעדרת 'מניירות' והדוקה למסר אותה עליה להביע.

בהצלחה רבה!
 

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
המודעות משקפות בדיוק את המטרות שציינתם. יפה מאוד.

----
בשתי מילים על 'קמפיינים מבריקים'

קמפיין פרסומי ככל שיהיה, אינו צריך להיות 'מבריק' 'עוצר' 'חריף' וכו', הוא פשוט צריך להיות 'נכון'!

קמפיין המיועד להיות ברור פשוט ובגובה העינים, יאבד מהאפקטיביות שלו, אם ינוסח בהברקה יוצאת דופן.

נכון, הקולגות יתלהבו ויחמיאו למבריק. וייתכן שגם הלקוח יתלהב מה'חכמה' הנוטפת ממודעותיו, ואולי אפילו איזה "צפונבון תל אביבי" יחליט בעקבות הפרסום, לנסות לאחוז במברשת הסיד. "ליצור 'אמירה' אומנותית שתשקף את יכולותיו ה'אנליטיות' בפילוח הקיר לגווני רולדת 'חמשת המימדים', שהוא פיתח בעבודת הדוקטורט למדעי הרוח החברה וקליטת הסודנים ה'צבעוניים'...."

אבל, קהל היעד האוחז בגלגלת הסיד, לא יהנה מהווארטים המלומדים. מבחינתו, - תן לי ת'סיד, ובאיכות ובמחיר טוב, וכל טוב.

שימו לב לקמפיין שפורסם על ידי טמבור, בו המוטו שלהם 'בבית שלי רק טמבור'. אמירה עממית ומדוייקת המאפיינת את קהל היעד במדויק.

---
לסיכום, המודעה נכונה ומדויקת, נעדרת 'מניירות' והדוקה למסר אותה עליה להביע.

בהצלחה רבה!

מסכימה חלקית,
אני לדוגמא לא מכירה את הקמפיין הנ"ל של טמבור, זה לא היה כנראה מספיק חזק
עוצר, קראטייבי, צפונבון תל אביבי :) כדי שיהיה זכיר עבורי.

אולם הקמפיין המבריק של אותה טמבור של השלמת הצבעים -
לתפארת מדינת כחול / לבן / כחול / לבן. וכו...
לא נראה לי שמישהו באשכול זה ואחרים לא שמע ראה ונרעש.

פה הם נכנסו למודעות של כולנו כי הם הביאו משו אחר ויוצא מהקופסא.

פרסום טוב הוא דבר ראשון מבודל!
דבר שני עוצר, מעלה מחשבה / חיוך / התנגדות וכו...
 

גרפולוג

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מסכימה חלקית,
אני לדוגמא לא מכירה את הקמפיין הנ"ל של טמבור, זה לא היה כנראה מספיק חזק
עוצר, קראטייבי, צפונבון תל אביבי :) כדי שיהיה זכיר עבורי.

אולם הקמפיין המבריק של אותה טמבור של השלמת הצבעים -
לתפארת מדינת כחול / לבן / כחול / לבן. וכו...
לא נראה לי שמישהו באשכול זה ואחרים לא שמע ראה ונרעש.

פה הם נכנסו למודעות של כולנו כי הם הביאו משו אחר ויוצא מהקופסא.

פרסום טוב הוא דבר ראשון מבודל!
דבר שני עוצר, מעלה מחשבה / חיוך / התנגדות וכו...

דוגמה מעולה לחידוד הדברים.

הקמפיין שלא הכרתם, פנה אל השיפוצניקים האוחזים בגלגלת הסיד... (יצירת מסר על רצון הצרכנים, וציפיותיהם מבעלי המלאכה שיספקו רק מוצרי טמבור), ופחות להיבט התדמיתי במיצוב מוצרי החברה, כמו שנעשה בקמפיין שציינתם (ומאחר הוא היה יותר תדמיתי, הוא פנה לכולנו, וגם נצרב בתודעת ההמונים).

וביחס לסיפא של דבריכם, גם הדגרת פרסום טוב 'כמבודל' וגם יתר התחושות המועברות אל הציבור, הם ערכים מטרתיים שהקמפיין מכוון אליהם, בצורה אינדיבידואלית.

אך מתן הציון לקמפיין, מבוסס על נתון בסיסי ואוניברסלי: נכון או לא נכון.

דוגמאות לקמפיינים לא מרתקים, אך עלולים להיות נכונים, בבקשה:

קמפיין לא מבודל: נכון במצבי תחרות, בהם המטרה היא לגנוב את ההצגה של המתחרים (כאקט שבירה של המתחרים, ולא לשם רווח ישיר).

קמפיין לא מבריק: נכון בפנייה לקהל יעד עממי, ובהעברת מסר של עממיות, ובגובה העיניים.

קמפיין לא עוצר: נכון בפרסום סמוי של מוצרים בסרטים, וכדו'. (במטרה להטמעת מוצר, כשידוענים צורכים אותו, והציבור נוהה אחרי הידוען. ובנגזרת, גם אחרי המוצר).

כך שאין הגדרה חד משמעית למתן ציון לקמפיין, מלבד המענה שלו על המטרות והיעדים שהוגדרו לו בתכנית האסטרטגית שקדמה לקמפיין.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה