Serch console - למבינים בקידום אתרים

שבלונה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
בבדיקה שערכתי הוצאתי את כל הרשימה של 55 המופעים שאנשים מחפשים את המוצר שלנו והיכן הוא מופיע בגוגל.
יש הרבה מאוד דברים אלמנטריים ביותר שהגיוני שאנשים יחפשו - והמוצר מופיע הי שם בתחתיות הדפים.

איך בוחרים עכשיו מתוך הרשימה מה הכי כדאי לקדם?
איך מתחילים להפעיל בזה את התותחים הכבדים כדי לקדם את הדף?
 

דודי אברהם

איש של מיקוד מסרים.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
רואים מה גוגל עצמו מקדם,
-זה התמצית.
1. באופן שטחי -
איך גוגל משלים לך בשורת חיפוש-
יום הולדת עוגה או יום הולדת עוגות?
זה נותן אינדיקציה מה אנשים מחפשים בסופו של יום.
2. אם גוגל מקדם את אותו המוצר באתר שהוא לא 'אוסם'
לחפור לראות מה הוא כן משווק /איך.
3. אם בין מחפשי המוצר גולשים יחפשו דווקא את המוצר באתר מסויים -
גוגל יקדם אותו.
4. זה עבודה אנליטית ברובה,
אך היא אפשרית היום גם בלי מדי הרבה גאונות.....
בדור שכל אחד יכול לדעת כמה אנשים צפו בכל אתר בעולם - ומאיזה מכשיר.
אז זה קצת לשבת ולנתח....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה