out out out <<<< net

  • פותח הנושא 102
  • פורסם בתאריך

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
חברי הפורום היקרים
לעזרתכם אודה :)

הבריף: מודעות עבור אאוט-נט חברה לניתוק אינטרנט ללא עלות.
המטרה, מודעות עוצרות

מעלה כאן 4 סקיצות
(ה-2 האחרונות אותה כותרת, בודי טקסט משתנה)

אשמח שכל אחד יכתוב איזה מודעה הכי חזקה / נגעה בו / עצרה אותו.

גם שיפוצים הערות הארות יתקבלו בברכה...

כמובן שכל הזכויות יותר שמורות משמורות!

מודעה 1
אאוטנט3.jpg

מודעה 2
אאוטנט4.jpg


מודעה 3
אאוטנט.jpg

מודעה 4
אאוטנט2.jpg
 

גוגלית

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אהבתי את הראשון- כי הוא הולך על החיוב,
ומסביר שזה לא-סוף-העולם להתנתק.
יש חיים (ואפילו יפים) אחרי ה'מוות'.
לעומתו- השני הלך על השלילה וקצת הרתיע אותי.

בין השניים האחרונים- ובעצם מתוך כל הרביעיה,
הכי תפס אותי זה השלישי.
ע ד ה י ל ד י ם ! !
הרי אנחנו 'מבוגרים-אחראים', וב ט ו ח נדע להיזהר,
אבל כשמכניסים את הילדים לתמונה...
מה שהכי מתבקש - זה לגונן עליהם.

מודעות יפהפיות!
תצליחו!
 

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אהבתי את הראשון- כי הוא הולך על החיוב,
ומסביר שזה לא-סוף-העולם להתנתק.
יש חיים (ואפילו יפים) אחרי ה'מוות'.
לעומתו- השני הלך על השלילה וקצת הרתיע אותי.

בין השניים האחרונים- ובעצם מתוך כל הרביעיה,
הכי תפס אותי זה השלישי.
ע ד ה י ל ד י ם ! !
הרי אנחנו 'מבוגרים-אחראים', וב ט ו ח נדע להיזהר,
אבל כשמכניסים את הילדים לתמונה...
מה שהכי מתבקש - זה לגונן עליהם.

מודעות יפהפיות!
תצליחו!
תודה רבה, גם על הנימוק המפורט.
זה מעניין באמת מה עומד מאחורי בחירה של כל אחד.

לגבי המודעה השלישית
בתחילה היה כתוב בגדול "הבן שלך קולט"
אממה, הלקוח טען שאנחנו מפספסים קהל יעד רחב מאוד
בחורי ישיבות / בחורות סמינר / אברכים צעירים עדיין ללא ילדים וכו...
לכן שינינו ל-"אתה קולט?"

אבל אולי נחזיר לבן שלך קולט.
זה נראה לי גם יותר עוצר.

ושוב תודה רבה על התשובה המקצועית!
 

בתשבע7

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אני אהבתי את 1.
מסר ברור וקולע.
המילה "ניתוק" ישר זורקת לאינטרנט כך שממש לא צריך להגיע עד לבודי וללוגו...
כותרת שעומדת בפני עצמה!
 

nicky

משתמש מקצוען
אני מתחברת יותר ל1- כי זה חיובי , ובעיניי תמיד עדיף לדבר חיובי מאשר לאיים.
מצד שני - אם הבריף הוא נטו מודעה עוצרת, זה פחות עוצר.
גם את 2 אני אוהבת בגלל המינימליזם והיצירתיות בכותרת.
אבל
3-4 הן מודעות עוצרות הרבה יותר מהשתיים הראשונות. בזכות השאלה בכותרת..
אבל למען האמת לא התחברתי ככ לבודי-טקסט.. הייתי שוקלת לשלב בו אולי גם משהו קצת יותר חיובי, בסגנון של מודעה 1.

ודבר נוסף - לא כדאי לכתוב היכן זה ממוקם?
אתם כותבים 'יום ניתוק ארצי' - משמע בכל הארץ. אבל אז 'כניסה נפרדת לגברים ונשים' - משמע מקום אחד ספציפי.
ובכל אופן עדיף לציין מיקום / מיקומים מאשר להשאיר רק טלפון...

ועוד הארה אחת קטנונית - באייקון השמאלי כתוב 'נדרשת במחשב סוללה...' - זה לא אמור להיות 'נדרשת במכשיר'? הרי אתה מדבר לא רק על מחשבים אלא גם על מצלמות, נגנים וכו לא?

ואחרי כל הקטנוניות - תכל'ס - ממש אהבתי , ואם היה תקציב לזה כסדרה זה בכלל יכול היה להיות מושלם!
 

פרספכתיבה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
4

מעולה!!!
גם תואם למסר וגם לא שלילי מדי.
 
  • תודה
Reactions: 102

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני מתחברת יותר ל1- כי זה חיובי , ובעיניי תמיד עדיף לדבר חיובי מאשר לאיים.
מצד שני - אם הבריף הוא נטו מודעה עוצרת, זה פחות עוצר.
גם את 2 אני אוהבת בגלל המינימליזם והיצירתיות בכותרת.
אבל
3-4 הן מודעות עוצרות הרבה יותר מהשתיים הראשונות. בזכות השאלה בכותרת..
אבל למען האמת לא התחברתי ככ לבודי-טקסט.. הייתי שוקלת לשלב בו אולי גם משהו קצת יותר חיובי, בסגנון של מודעה 1.

ודבר נוסף - לא כדאי לכתוב היכן זה ממוקם?
אתם כותבים 'יום ניתוק ארצי' - משמע בכל הארץ. אבל אז 'כניסה נפרדת לגברים ונשים' - משמע מקום אחד ספציפי.
ובכל אופן עדיף לציין מיקום / מיקומים מאשר להשאיר רק טלפון...

ועוד הארה אחת קטנונית - באייקון השמאלי כתוב 'נדרשת במחשב סוללה...' - זה לא אמור להיות 'נדרשת במכשיר'? הרי אתה מדבר לא רק על מחשבים אלא גם על מצלמות, נגנים וכו לא?

ואחרי כל הקטנוניות - תכל'ס - ממש אהבתי , ואם היה תקציב לזה כסדרה זה בכלל יכול היה להיות מושלם!

קודם כל תודה רבה על זה שהקדשת זמן להתבונן ולהעיר.
אני מעלה את זה לפה כדי לקבל גם הערות לשיפור.

1. מקום בארץ עדיין אין לי מקום מדויק אז לבינתיים שמנו טקסט דמה.
2. סוללה במכשיר- צודקת 100% יסודר (תודה רבה!!)
 

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אשמח לעוד תגובות...
אני פשוט לא יודעת לעשות סקר שתיהיה הצבעה 1/2/3/4
אז פשוט תכתבו מספר.

זה יעזור לי מאוד!!
 

ראש אמריקאי

תרגום וכתיבה שיווקית באנגלית
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
ה2 וה4 אהבתי. ה2 ממש עוצר אותך-"רגע, על מה הם מדברים פה?" וה4- התוכן בקטן כתובה באופן משכנעת בלי לגרום לראקציה שלילית.
 
  • תודה
Reactions: 102

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לדעתי, והרבה טועים בזה, המסר חייב להיות בקופי המודגש, וברגע שהיעד יראה את הכותרת שהיא זו שצדה את העין מיד, צריך שיקבל מיד את המסר, לא לחכות איתו לשורה הבאה
ובקטע הזה חייבים לשפר.

אגב הקליטה עצמה יש הרבה שלא משייכים אותה בכלל לשלילי ובאמת הם צודקים
כי גם קליטה בטלפון כשר לשיחות קוליות קולטים
ממילא המילה קליטה לא כ''כ מבטאת את השליליות.
אני הייתי הולך על כיוון
של מילה אינטנרנטית שלילית שתניע את אמות הסיפים ולא תיצור תחושה של מה קורה כאן איפה בדיוק הבעיה.
בהצלחה
והמודעות שלך מאד יפות טיפוגרפיות ומקצועיות
 
  • תודה
Reactions: 102

בול 613

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
1.
בלי האצבע בין המילים.
 
  • תודה
Reactions: 102

גרפוטו

משתמש מקצוען
מספר 4 מעולה!.
הצורה של השאלה- מושך ועוצר את העין, ודו משמעי - ממש מעולה!
ואח"כ כל הכיתוב, (-צריך שיפור לפחות מבחינת הפיסוק, התחלת שורות וכד') ובסוף השורה המודגשת גם על עניין הילדים - הכל יחד במודעה אחת נקיה ועוצרת.
בהצלחה!
 
  • תודה
Reactions: 102

nicky

משתמש מקצוען
רק מעדכנת שראיתי השבת את המודעות תלויות (בכל פיסת קיר או לוח פנויה, אגב), והתוצאה הסופית ממש מוצלחת! וזה בהחלט בולט ועוצר.
יישר כח!
 
  • תודה
Reactions: 102

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה