liveDNS איזו חבילה מומלצת?

פ. 770

משתמש רשום
יש להם מבצע של חודשיים חינם, זה עומד להסתיים עוד שעה וחצי

איזו חבילה שלהם מומלצת?
מה ההבדל עבורי כלקוח בין חבילות לינוקס לווינדוס?

תודה למומחים :)
 

s976

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
א. יש לבדוק לגבי איסור רבית שעלולים להיכשל בו. מפני שהם נותנים שני מחירים, אחד לתשלום מראש (360 לשנה), ואחד לפריסה חודשית (33 ש"ח לחודש). אני לא יודע איך זה עובד אצלם, אבל אם קונים בהתחייבות לשנה, ופורסים לתשלומים חודשיים - זה אסור.
ב. החבילה הפשוטה של וינדוס, שלא תומכת בשפות צד שרת - מתאימה לדפי HTML סטטיים. אי אפשר להתקין וורדפס וכו'. החבילה הגדולה יותר של וינדוס יקרה לעומת החבילות של לונקס, וכן שטח האחסון שם נמוך. בלינוקס אני רואה שיש שם רק שתי חבילות ללינוקס. וההבדל הוא בשטח האחסון. כך שזה תלוי בצרכים שלך. אם 2GB זה מספיק, אז אפשר לקחת את הראשונה.
ג. לפי מה שהבנתי הם לא נותנים להשתמש יותר מדומיין אחד - תבדוק אם זה מתאים לך.
 

פ. 770

משתמש רשום
עוד מישהו? פליז...
בנוגע למפרט חבילת לינוקס לעומת ווינדוס

(מה הקשר לריבית אגב? אלה 3 אפשרויות שונות - ברור שתשלום מראש לשנתיים יהיה זול יותר, מה הבעיה עם זה?)
 

s976

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
ראיתי שאתה מאוד לחוץ, ועוד לא קיבלת תשובה בפורום כאן שתספק אותך, אז ביקשתי מהם שיאריכו את זמן המבצע, כך שנכון לעכשיו יש לך 14:40 שעות. (סתם ... אני הייתי צריך להיכנס לאתר שלהם כמה פעמים במהלך השבועיים האחרונים, וראיתי שהמבצע הזה מתחדש מיד אחרי שהוא נגמר... :) )

[תיקנתי את התשובה הקודמת שלי, ראה שם]
 

פ. 770

משתמש רשום
תודה רבה רבה
האמת שראיתי גם שהמבצע התחדש :rolleyes::cool:
אבל תודה על הפרוט למעלה עכשיו זה יותר מובן

כלומר, שאם יש לי צורך באתר וורדפרס, או שעדיין לא החלטתי
עדיף לקחת את הלינוקס?
 

s976

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
נכתב ע"י פרסומניק;921111:
תודה רבה רבה
האמת שראיתי גם שהמבצע התחדש :rolleyes::cool:
אבל תודה על הפרוט למעלה עכשיו זה יותר מובן

כלומר, שאם יש לי צורך באתר וורדפרס, או שעדיין לא החלטתי
עדיף לקחת את הלינוקס?
אם אתה לא הולך על מערכת המבוססת על ASP, ואני כמעט בטוח שאתה לא הולך על זה, אתה צריך לקחת אחסון לינוקס (שהוא מתאים לוורדפרס ושאר מערכות של קוד פתוח המבוסס על PHP ).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה