כבר הרבה זמן שלא שיתפתי, אז באמת הגיע הזמן לשתף קצת...
מיתוג ופירסום לפיזיוטרפיסטית בשיטת מ.ד.ק
בריף בכמה מילים...
שרי דייטש עובדת בקידום התפתחותי מוטורי בשיטת מ.ד.ק זו שיטה שעובדת על הקידום המוטורי דרך המח, בצורה חזקה ואינטנסיבית שמראה תוצאות מעולות בשטח.
השיטה חדשה יחסית אבל כבר מוכרת בכל העולם.
קהל היעד שהיא עובדת איתו הם תינוקות וילדים.
השם, הסלוגן והקופי במודעה קרדיט לדבורי כהן- @Beeing האלופה!!!
השם שנבחר הוא ANY WAY - בכל דרך-בכל מצב כי השיטה דוגלת שניתן לקדם ילדים בכל מצב, גם במצבים של איחור התפתחותי משמעותי.
הסלוגן- קידום מוטורי בכל מצב
סקיצות
היה מאתגר ליצור לוגו שיהיה מצד אחד רציני ומדבר להורים- במקצוע רציני כמו פזיוטרפיה אין מקום למשחק ילדים, ומצד שני שכן ייתן קצת טון ילדותי כי בסופו של דבר מדובר בטיפול לילדים...
זה חלק מהמצגת שהלקוחה קיבלה ואופציות הלוגו לבחירתה...
כמה מילים על הסקיצות...
# סקיצה ראשונה:
עפיפון מאוייר בקווים ישרים וצבעוניים. העפיפון לקוח מעולם הילדים כדי לתת את התחושה שמדובר בטיפול לילדים.
עם זאת האיור הנקי והקו החלק משדרים את ה"מבוגר האחראי" - טיפול רציני שאינו משחק ילדים...
# סקיצה שנייה:
עיגולים צבעוניים במקומות שונים בחללים שבאותיות. העיגולים שבתוך האות Y יוצרים כעין דמות ילד מרים ידיים, והעיגולים שבתוך ה- A יוצרים כעין חללית במעופה כלפי מעלה. מה שמבטא את ההתקדמות...
# סקיצה שלישית:
קווים ועיגולים המדמים "אנשים" עומדים בגבהים שונים. אחד מה"אנשים" עומד הפוך על ראשו- הוא השונה והמיוחד.
ה"איש" ההפוך יוצר סימן קריאה ותופס את העין...
האמת שהייתה לה מאד התלבטות ושלב הבחירה היה ארוך
אחרי התיעצות עם כמה קולגות וחברות נבחרה פה אחד האופציה השניה אבל ליטשנו אותה עוד קצת- והנה התוצאה...
והנה חתימת המייל המונפשת...
ו- כמה מוקאפים בשביל להרגיש את הלוגו והשפה...
והפרסומת שהייתה וואו בזכות @Beeing המדהימה וב"ה מאד הצליחה והיו תגובות חמות...
לסיום הוספנו מדבקת קיר לקליניקה שלה... והנה ההדמייה
חייבת לציין שהיה פשוט כיף לעבוד עם שרי המדהימה,
מקווה שגם אתם נהניתם
אשמח לשמוע כל מה שיש לכם לומר...
המשך יום מוצלח
מיתוג ופירסום לפיזיוטרפיסטית בשיטת מ.ד.ק
בריף בכמה מילים...
שרי דייטש עובדת בקידום התפתחותי מוטורי בשיטת מ.ד.ק זו שיטה שעובדת על הקידום המוטורי דרך המח, בצורה חזקה ואינטנסיבית שמראה תוצאות מעולות בשטח.
השיטה חדשה יחסית אבל כבר מוכרת בכל העולם.
קהל היעד שהיא עובדת איתו הם תינוקות וילדים.
השם, הסלוגן והקופי במודעה קרדיט לדבורי כהן- @Beeing האלופה!!!
השם שנבחר הוא ANY WAY - בכל דרך-בכל מצב כי השיטה דוגלת שניתן לקדם ילדים בכל מצב, גם במצבים של איחור התפתחותי משמעותי.
הסלוגן- קידום מוטורי בכל מצב
סקיצות
היה מאתגר ליצור לוגו שיהיה מצד אחד רציני ומדבר להורים- במקצוע רציני כמו פזיוטרפיה אין מקום למשחק ילדים, ומצד שני שכן ייתן קצת טון ילדותי כי בסופו של דבר מדובר בטיפול לילדים...
זה חלק מהמצגת שהלקוחה קיבלה ואופציות הלוגו לבחירתה...
כמה מילים על הסקיצות...
# סקיצה ראשונה:
עפיפון מאוייר בקווים ישרים וצבעוניים. העפיפון לקוח מעולם הילדים כדי לתת את התחושה שמדובר בטיפול לילדים.
עם זאת האיור הנקי והקו החלק משדרים את ה"מבוגר האחראי" - טיפול רציני שאינו משחק ילדים...
# סקיצה שנייה:
עיגולים צבעוניים במקומות שונים בחללים שבאותיות. העיגולים שבתוך האות Y יוצרים כעין דמות ילד מרים ידיים, והעיגולים שבתוך ה- A יוצרים כעין חללית במעופה כלפי מעלה. מה שמבטא את ההתקדמות...
קווים ועיגולים המדמים "אנשים" עומדים בגבהים שונים. אחד מה"אנשים" עומד הפוך על ראשו- הוא השונה והמיוחד.
ה"איש" ההפוך יוצר סימן קריאה ותופס את העין...
האמת שהייתה לה מאד התלבטות ושלב הבחירה היה ארוך
אחרי התיעצות עם כמה קולגות וחברות נבחרה פה אחד האופציה השניה אבל ליטשנו אותה עוד קצת- והנה התוצאה...
ו- כמה מוקאפים בשביל להרגיש את הלוגו והשפה...
והפרסומת שהייתה וואו בזכות @Beeing המדהימה וב"ה מאד הצליחה והיו תגובות חמות...
לסיום הוספנו מדבקת קיר לקליניקה שלה... והנה ההדמייה
חייבת לציין שהיה פשוט כיף לעבוד עם שרי המדהימה,
מקווה שגם אתם נהניתם
אשמח לשמוע כל מה שיש לכם לומר...
המשך יום מוצלח