הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓




קרבן הציבור מחדרה: האברך הקדוש והטהור רבי רפאל מרדכי פישהוף הי"ד, בדרכו לכולל, כשספרי הלימוד שלו תחת בית שחיו • מחבל בן עוולה דקר אותו והותירו כשהוא מתבוסס בדמו • בכוחותיו האחרונים רץ לבית השכנים כדי לבקש עזרה, שם התמוטט ואיבד את הכרתו • לאחר מאבק אינטנסיבי, ניצחו אראלים את המצוקים, ועלתה נשמתו השמימה – הותיר אחריו אלמנה וששה יתומים

אמת, כבר כתבנו פה על הטרגדיה הנוראית שזעזעה את כולנו, וגם אנו בפרוג התגייסנו לעזור לקרן חשובה זו. יהיו שישאלו: 'מדוע עוד פעם?'. אז אספר לכם נתון מרגש ששמעתי מאחורי הקלעים, בשיחה עם קופת העיר מתברר שהגיעו קרוב למאה תרומות רק מההודעה שלי בערב יו"כ! דבר ראשון רציתי לומר לכם פרוגיסטים יקרים, ריגשתם! שאפו גדול על ההתגייסות בתמיכה באלמנה והיתומים. אבל... עדיין צריכים אתכם, מי לא...​

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
שר הביטחון יואב גלנט אמר אמש בשיחה עם הנהלת פורום הגבורה שמדינת ישראל לא תשלוט ברצועת עזה ביום שאחרי המלחמה
גלנט אמר: "ביום שאחרי נקים בעזה מערכת שלטונית אלטרנטיבית, לא בידי ישראל רק בידי הפלסטינים שהם נגד החמאס והיום הם פוחדים ונמנעים כמו למשל מוחמד דחלאן, שום מדינה אחרת לא תבוא לפה".
איציק בונצל, אביו של עמית שנפל בקרב, הטיח בגלנט: "אתה מוביל אותנו לאוסלו 2, הבנים שלנו נפלו לשווא? שוב נקריב בעוד 20 שנה את נכדינו בעזה כשאתה מצייד שוב את הפלסטינים בנשקים. לא למדנו דבר מהעבר? איך שר ביטחון בממשלת ימין יכול להביע כזאת דעה?".
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
בהמשך התייחס גלנט למלחמה בצפון: "בלבנון אין לנו כוונות טריטוריאליות אלא בכמה נזק הם גרמו לנו ואנחנו נגרום להם, עד עכשיו ההצלחות שלנו מדהימות".
הוא אמר: "ניצחון מבחינתי הוא לעמוד במטרות המלחמה. איך אין פרושו העלמת האויב, בשום מלחמה זה לא קרה לא בששת הימים ולא במלחמת יום כיפור".
במפגש הוא גם התייחס לעימות בינו לבין ראש הממשלה נתניהו: "יש כאלה שהיו בארצות הברית כשאני נלחמתי בלבנון. אני לא עסוק במה שחושבים עלי, אני עסוק רק במטרות המלחמה. מי שעוסק בלירות חיצים זו בעיה שלו".
גלנט אמר: "מנסים להציג אותי כחובב הרשות הפלסטינית כמי שאוהב מחבלים בזמן שהיו אנשים שישבו באמריקה אני חיסלתי את אבו גי׳האד".
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
ישראל מתמודדת עם מחסור הולך וגובר של טילי יירוט, מחסור לו מנסה ארה"ב למצוא פתרון, כך דווח אתמול בעיתון הפייננשל טיימס.

דנה סטרול שהייתה בכירה במשרד ההגנה האמריקני והממונה על המזרח התיכון אמרה כי "אם איראן תגיב לתקיפה ישראלית וגם חיזבאללה יצטרף, ההגנה הישראלית תהיה מתוחה".
עוד אמרה, כי למרות הסיוע האמריקני, היכולת של ארה"ב גם מוגבלת: "ארה"ב לא יכולה להמשיך לספק לאוקראינה ולישראל באותו קצב. אנחנו מגיעים לנקודת מפנה".

בועז לוי, מנכ"ל התעשייה האווירית, אמר לעיתון כי הוא מפעיל משמרות משולשות כדי לשמור על קווי הייצור פועלים.
"חלק מהקווים שלנו עובדים 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. המטרה שלנו היא לעמוד בכל ההתחייבויות שלנו".
בנוסף, הבהיר כי לא יחשוף את גודל המאגרים של ישראל והודה: "זה לא סוד שאנחנו צריכים לחדש מלאים".

סוללת ה-Thaad האמריקנית שנפרסה כעת בישראל, נועדה לחזק את מערך ההגנה הישראלי ולתמוך בתכניות של ישראל לתקוף את איראן בעקבות מתקפת הטילים האחרונה.

לפי גורמים ביטחוניים, במהלך המתקפה האיראנית ב-1 באוקטובר, נאלץ צה"ל לשמור חלק מטילי ה"חץ" כדי להגן על תל אביב במקרה של מתקפה נוספת מצד איראן.

בשנה האחרונה בלבד שוגרו לעבר ישראל למעלה מ-20,000 רקטות וטילים מעזה ולבנון, מה שמגביר את הלחץ להבטיח מלאי מספיק של טילי יירוט ולהתמודד עם אתגרי העתיד.
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
משרד הביטחון הובילו השבוע יום ניסוי ראשון מסוגו לאיתור והוכחת יכולות חדשות ליירוט כטב"מים.

נוכח האתגר המתפתח, הנחה שר הביטחון יואב גלנט לפני מספר שבועות לקיים הליך תחרותי מואץ למציאת פתרונות יירוט.
הניסוי התקיים בשדה ניסויים בדרום הארץ, בהשתתפות שמונה תעשיות ישראליות, מהגדולות (אלביט מערכות, רפאל והתעשייה האווירית) ועד לחברות סטארט-אפ, שהציגו פתרונות טכנולוגיים ליירוט כטב”מים. פתרונות שעמדו בתנאי הסף בשלב ההדגמה, יתקדמו שלב לפיתוח מואץ ובחינה מבצעית.

במסגרת התחרות, התעשיות הביטחוניות פרסו אבי טיפוס של מערכות היירוט, שפותחו בהובלת מפא"ת והציגו יכולות יירוט כטב"מים, בטווחים וגבהי טיסה שונים. עם השלמת ניתוח תוצאות הניסויים, משרד הביטחון יבחר מספר טכנולוגיות, שייכנסו להליך פיתוח וייצור מואצים. זאת במטרה לפרוס יכולות מבצעיות חדשות בטווח של חודשים. בניסוי השתתפו מנכ"לי התעשיות הביטחוניות ובכירים בצה"ל ובמשרד הביטחון.

את הניסוי הובילו שר הביטחון יואב גלנט, שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה גילה גמליאל, מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (במיל') אייל זמיר, סגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם וראש מפא"ת, תא"ל (במיל׳) ד"ר דני גולד.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

20 שנה מתכוננת ישראל לתקיפה באיראן: אלה החימושים שפותחו​



בחודש שעבר, שוב תקפה ישראל בתימן באמצעות מטוסי אף-15 במרחק של 1,800 ק"מ מבסיסם, ולמעשה סיפקו דוגמה ליכולת האלתור הישראלית. מדובר במטוסים שכשהגיעו לארץ, נועדו לקרבות אוויר, ורק כאן הותאמו למשימות תקיפה. בנוסף, התאים להם חיל האוויר יכולת לשאת חימושים עדכניים מתוצרת אמריקאית וישראלית.
למרות הטווח הדומה, תקיפה באיראן היא עניין מורכב הרבה יותר. חלק ממתקני הגרעין ובסיסי הטילים הבליסטיים נבנו מראש כשהם מחופרים היטב באדמה, בניגוד לנמל נפט שקשה מאוד למגן אותו. בנוסף, לאיראנים יש מערך הגנה אווירית מתקדם המבוסס בעיקר על פיתוח מקומי. לטענת האיראנים, שטרם נבחנה, המערך שווה ביכולותיו למערכות הרוסיות, כגון S300, שיש להם יכולת ליירט גם טילים שתשגר ישראל. אולם, התקיפה המיוחסת לישראל באספהאן שבאיראן לאחר המתקפה האיראנית בחודש אפריל, לא יורטה על ידי מערכת הגנה אווירית מתקדמת. לאיראנים יש גם מערך מטוסי קרב, אמנם מיושן, המתבסס על מטוסי מיג 29 רוסיים שכבר מזמן אינם המילה האחרונה בארסנל, מטוסי פנטום ואף-14 אמריקאים מתקופת השאה שהאיראנים מצליחים לתחזק ולהטיס למרות הסנקציות.
אל מול הנתונים האלה, מערכת הביטחון נערכת כבר 20 שנה ליום שבו תידרש לתקוף באיראן. מיליארדים הושקעו בהכנות האלה, בדולרים ובשקלים, חלקם הופנו לפיתוח חימושים ייעודיים, חלקם יש לארצות הברית אך סירבה למכור לישראל, וכאלה שגם האמריקאים לא פיתחו.
תקיפה של מטרה בטווח של כ-2,000 ק"מ היא משימה שהאמריקנים והרוסים מבצעים עם טילי שיוט ומפציצים. רק ישראל השקיע מיליארדים מתקציב הסיוע האמריקני ברכש מטוסי קרב שיכולים לטוס שעתיים לכל כיוון, מטייסת האף-15 איי המתקדמת יותר ממטוסי האף-15 האחרים, ועד ארבע טייסות האף-16 איי סופה. שעבורם פיתחה במיוחד לוקהיד מרטין מכלי דלק תצורתיים שמותקנים על גוף המטוס ומאריכים מאוד את הטווח שלו, תוך פגיעה מינימלית באווירודינמיות שלו ובחתימת המכ"ם.
לפי פרסומים זרים, שישראל לא אישרה, פותחו בארץ מכלי דלק נתיקים גם למטוסי האף-35 שיאפשרו להם להגיע לאיראן ולהישאר חמקנים. בלעדיהם אין להם מספיק טווח, ומכלי הדלק הנתיקים הרגילים שנושא המטוס מתחת לכנפיו, מבטלים את רוב היכולת החמקנית שלו.
בסוף העשור שעבר, חשפו התעשיות הביטחוניות בארץ שני טילי תקיפה ארוכי טווח המשוגרים ממטוסי קרב. הפרטים המדויקים, כמו טווח הפגיעה שלהם ומהירות הטיסה נותרו מעורפלים, אך ברור שמדובר בחימושים לטווח של מאות קילומטרים, מה שמאפשר לשגר אותם ממרחק רב מהמטרה, רחוק ממערכות ההגנה האיראניות, ובגבולות טווח הטיסה של המטוסים הישראלים. בנוסף, מדובר בטילים שמשייטים למטרה במהירות על קולית, שמקטינה את זמן ההתרעה של האויב ומקשה על יירוט ושיבוש שלהם, מה שמגדיל מאוד את סיכוייהם לפגוע במטרה.
טיל הרמפייג'
שני הטילים נולדו כטילים אחרים לגמרי, אולם היצירתיות של התעשיות הביטחוניות הפכה אותם לטילי תקיפה מתוחכמים. הטילים נחשפו בגרסאות ייצוא ואצל לקוחות זרים שרכשו אותם, כמו חיל האוויר ההודי.
טיל הרמפייג', שנוצר בשיתוף פעולה לא נפוץ בין התעשייה האווירית ואלביט, מבוסס על רקטת ה"אקסטרא" של אלביט, שעוד פותחה בידי התעשייה הצבאית שאותה רכשה. האקסטרא היא רקטה שמסוגלת לתקן את מסלולה בדרך למטרה במרחק של עד 300 ק"מ בשיגור מהקרקע. הרמפייג' הוצג ב-2018 ולמעשה היא אותה רקטה שמשוגרת ממטוס קרב עם מספר מערכות ניווט המגבות זו את זו. שיגור מהאוויר עשוי להוסיף לה טווח ומהירות.
עם אורך של 4.7 מטר, קוטר של 30.6 ס"מ ומשקל של 570 ק"ג, יש לה ראש קרבי במשקל של 150 ק"ג, מספיק לנזקים משמעותיים לרכיבי סוללות טילים, מפקדות, מפעלי טילים ומטרות איכות נוספות. היא ניתנת לנשיאה בידי מטוסי אף-15, אף-16 ואף-35 של חיל האוויר. עוד יתרון שלה, בזכות ההתבססות על רקטה קיימת, הוא מחיר נמוך יחסית לחימוש עם ביצועים כאלה, ככל הנראה כמה מאות אלפי דולרים בודדים.
טיל ה-Rocks
טיל ה-Rocks, מתוצרת רפאל, נחשף בתערוכה בהודו ב-2019, ויכולותיו מאפשרות לו לשייט במהירות קולית ומשלב בין ניווט לווייני ואינרציאלי בדרך אל המטרה. וכן ניווט אופטי באמצעות השוואת תמונה של המטרה שהמצלמה שלו מזהה בדרך.
ה-Rocks מבוסס על טיל האנקור, טיל המטרה הבליסטי המשוגר מהאוויר, שפיתחה רפאל לניסויי מערכת החץ. האנקור יודע להתחזות לטיל כמו השיהאב האיראני מבחינת המהירות וכושר התמרון, כולל טיסה במהירות על קולית גבוהה. הוא נחשב לטיל ייחודי מאוד, מה שהוביל לקוחות זרים להשתמש בו לניסויי טילים רגישים.
מטוסי אף-15 של חיל האוויר הושאלו מספר פעמים עם טייסיהם לחברות אירופאיות. זאת, כדי לשגר טילי אנקור שיבחנו את מערכות ההגנה האווירית שפיתחו. גם ריית'און האמריקאית חתמה על הסכם עם רפאל לייצרו בארצות הברית עבור לקוחות זרים.
את ה-Rocks אפשר לשגר גם ממטוסי אף-16 הקטנים יותר וייתכן שגם מאף-35. לפי הערכות זרות, הוא מסוגל להגיע לטווח של 300 ק"מ ולשאת ראש קרב גדול יותר במשקל של 500 ק"ג, מה שביחד עם המהירות הגבוהה שלו הופך אותו לנשק שיכול לפעול גם נגד מטרות מבוצרות ותת קרקעיות. רפאל הדגימה בפרסומיה את יכולתו לפגוע בצורה אנכית במטרות קרקעיות, כולל פתחי מנהרות.
גם התעשייה האווירית חשפה טיל בליסטי משוגר מהאוויר - Air Lora - גרסה אווירית לטיל הקרקע קרקע Lora של החברה, שנמכר למשל לאזרבייג'אן שעשתה בו שימוש בקרבות בנגורנו קרבאך. גם את ה-Lora האווירי אפשר לשגר מאף-16 והוא טס למטרה כמו כל טיל מסוגו במהירות של יותר מפי 5 ממהירות הקול, והטווח שלו מגיע למאות קילומטרים. ה-Lora המשוגר מהיבשה, למשל, מגיע לטווח של 400 ק"מ ועדיין מסוגל לפגוע בדיוק של עשרה מטרים. שיגור מהאוויר, ממטוס שטס גבוה ובמהירות התחלתית שאינה 0 כמו עמדת שיגור קרקעית, יוסיף לטיל טווח ומהירות.
לפי מקורות זרים, יש לישראל גם מערך טילי קרקע-קרקע עם טווח שמאפשר פגיעה במטרות באיראן, ומצויד בראשי קרב קונבנציונליים וגרעיניים, שנהוג לכנות טילי "יריחו". עם זאת, למרות שהאיראנים שיגרו לעבר ישראל כבר מאות טילים בליסטיים, הסיכוי שישראל תשתמש בטילים כאלה במתקפה נראים נמוכים. לפי פרסומים זרים, מערך הטילים האלה נבנה כחלק מהמערך הגרעיני של ישראל, במקור בידי דאסו הצרפתית ובהמשך בדגמים משופרים מתוצרת התעשייה האווירית.
ישראל מקפידה לעמעם את יכולותיה בתחום, לכל היותר מכריזה על "ניסוי במערכת ההנעה הרקטית" בשיגורים מבסיס פלמחים שנראים לעיני הציבור. אולם, חשיפת משגר הלוויינים "שביט" ב-1988 אישרה לראשונה לעולם שיש בארץ יכולת בליסטית לטווח ארוך, שכן טיל שיכול לשמש כמשגר לוויינים יכול בקלות לשמש גם לתקיפה. לכן, סביר שגם הפעם יישארו הטילים האלה מחוץ למשחק.
בנוסף, חשפה אלביט פצצות חודרות בונקרים, המכונות 500MPR ומסוגלות לפי פרסומי היצרנית לחדור ביצורים שכוללים 4 מטר בטון, ותועדו נישאות בניסויים על מטוסי אף-15-איי ישראלים. כאן מדובר בפצצה עם טווח הרבה יותר קצר, כמה עשרות קילומטרים, תלוי באופן השיגור שלה.
"פופאי טורבו"
חימוש ישראלי נוסף, שגם הוא נחשף עד כה רק בפרסומים זרים, הוא מה שמכונה "פופאי טורבו": טיל שיוט מתוצרת רפאל, לטווח של 1,500 ק"מ, שפותח לשיגור מצוללות חיל הים. גם כאן נטען שמדובר בטיל שיכול לשאת ראשי קרב קונבנציונלי או גרעיני, ושהטווח שלו מאפשר לצוללות הישראליות לשגר אותו לאיראן גם כאשר הן נמצאות בים האדום או בים הערבי, בלי צורך לחצות את מיצרי הורמוז לתוך המפרץ הפרסי ולהתקרב פיזית לאיראן.
ייצוא ללקוחות זרים מאפשר לחברות הישראליות להשקיע יותר משאבים בפיתוח טילים ופצצות עבור משרד הביטחון, ובהורדת העלויות לחימושים שהוא רוכש. זאת, מהסיבה שבעשור האחרון נחשפו חימושים מתקדמים, ונמכרו למדינות שלישראל יש בהן אמון שלא יעבירו הלאה את הטכנולוגיות. לא מן הנמנע שבמחסנים של חיל האוויר יש כמה חימושים נוספים שטרם נחשפו. החימושים הם רק חתיכה אחת, חשובה, בפאזל: צריך לאסוף עבורם מטרות מדויקות, והטייסים צריכים לעשות דרך ארוכה בלי להתגלות כדי שיוכלו לשגרם.
מקור ותמונות:
https://news.walla.co.il/item/3698235?utm_source=rotter&utm_medium=rss&utm_campaign=news




 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
שני גורמים ישראליים רשמיים אמרו לעיתון "ניו יורק טיימס" כי התקיפה באיראן עשויה לכלול מטרות כמו משגרים, מחסנים ומפעלים של טילים וכטב"מים, בסיסים צבאיים ומבני ממשל מרכזיים.

עוד אמרו הגורמים כי ייתכן והתקיפה תכלול גם מעבדות מחקר של תוכנית הגרעין, גם אם ישראל תימנע מתקיפת מתקני העשרת האורניום התת-קרקעיים באיראן.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש 454 חיסלו את המחבל מחמוד אלמבחוח, מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. המחבל אלמבחוח הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.
במרחב גבאליה, כוחות אוגדה 162 חיסלו ביממה האחרונה מחבלים בהיתקלויות מטווח קצר ובתקיפות מהאוויר. באחת הפעילויות במרחב רפיח, לוחמי צק"ח הנח"ל בפיקוד אוגדת עזה חיסלו באמצעות רחפנים תוקפים חוליית מחבלים חמושה שתכננה לבצע מתווה טרור כנגד כוחותינו.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דובר צה"ל: צה״ל תקף אמצעי לחימה אסטרטגיים של חיזבאללה שאוחסנו במחסן תת קרקעי בדאחייה שבביירות מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו לפני זמן קצר, בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין, אמצעי לחימה אסטרטגיים שאוחסנו במחסן תת קרקעי של ארגון הטרור חיזבאללה בדאחייה שבביירות.
 

צבי ג.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
איראן הודיעה אמש למזכ"ל האו"ם על כוונתה להגיב בתקיפות אם ישראל תתקוף אותה.

אבו צאלח
 

צבי ג.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
שר החוץ של איראן עבאס עראקצ'י נחת בירדן - ביקור ראשון של שר חוץ איראני בממלכה מאז 2014.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יי לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה