אסטרטגיה 3 שאלות על מודעה אחת

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
7-01.jpg

אשמח לקבל ממך פידבק,
1. מה המסר של המודעה ?
2. כמה זמן לקח להבין אותו ?
3. מה דעתך על האפקטיביות של המודעה עבור קהל היעד ?
תודה רבה
 

שוקו ציפס

משתמש מקצוען
D I G I T A L
קודם כל מהמם!
הפלוס הראשון הוא שזה מושך את תשומת הלב.
זה משדר מקצועיות ומעוצב יפה, מדבר ללקוח, אוהבת את השימוש במילה 1 כמה פעמים.

אבל... השאלות שלך הם באמת שאלות! לקח לי זמן להבין איך NLP קשור ל3 התחומים האחרים. האם אלו קורסים נפרדים, בנוסף, העשרה, אולי משהו שלומד NLP פתאום הופך גם ליועץ זוגי?

מי זה גליקזון? מהם ההצלחות שלו? כמה שנים הוא בתחום? זה הקורס הראשון שהוא מוסר?
 

ביזנסטורי - אילה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
1. מה המסר של המודעה ?
2. כמה זמן לקח להבין אותו ?
3. מה דעתך על האפקטיביות של המודעה עבור קהל היעד ?
תודה רבה
1. המסר הוא: מלימודי שלושת התחומים הכתובים מטה, תהיה אחד מקצוען.
2. בין 10 ל-20 שניות.
3. לא רק בגלל הכותרת המרכזית, האייקונים למטה עושים את רוב העבודה... לדעתי אפקטיביות גבוהה מאד.
 

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אבל... השאלות שלך הם באמת שאלות! לקח לי זמן להבין איך NLP קשור ל3 התחומים האחרים. האם אלו קורסים נפרדים, בנוסף, העשרה, אולי משהו שלומד NLP פתאום הופך גם ליועץ זוגי?
זה לא מספיק מודגש כאן ?
‏‏לכידה.PNG

מי זה גליקזון? מהם ההצלחות שלו? כמה שנים הוא בתחום? זה הקורס הראשון שהוא מוסר?
והמרצה לנשים ?
 

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
זה מעולה מכל הבחינות.
יש רק בעיה אחת. המודעה
פונה לשני קהלי יעד שונים.
 
נערך לאחרונה ב:

שלחן עורך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מודעה נפלאה.
הייתי מציע לשנות את 'הירשמ/י עכשיו לשיעור' שאינו קריא, ואינו פרסומי, ל - 'לשיעור ראשון ללא עלות - 052.... ' או 'לרישום עכשיו לשיעור'...
 

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי

AtArA R

תוכן. אש.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
הייתי מציע לשנות את 'הירשמ/י עכשיו לשיעור' שאינו קריא, ואינו פרסומי, ל - 'לשיעור ראשון ללא עלות - 052.... ' או 'לרישום עכשיו לשיעור'...
זה נכון שהמילה "הירשמ/י" לא מוצלחת, אבל הנעה לפעולה היא חובה בסיסית.
הייתי משנה אפילו ל"הירשמו" שממשיך את קו הניסוח הכללי של המודעה- "תקבלו", "שלכם"...
או משהו קריאייטיבי יותר.
תוספת של...
אבל מה המנה העיקרית?
מצטרפת. גם לי הנקודה הזאת לא הייתה ברורה.
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
לעניות דעתי המודעה ברורה ומתאימה לקהל היעד. מקסימה!
היא גם ברורה ומסבירה. לא רואה כאן את בעיה שהעלו פה.
רק מכיון שהיא פונה גם לנשים וגם לגברים-
ההכרזה של 'יוצא אחד מקצוען' לכאורה לא מתאימה לנשים.
אולי כדאי למצוא פה נוסח אחיד.

וגם הייתי מעדיפה לקרוא לזה קורסים ולא סדנאות כדי שנוכל לכתוב:
משלושה יוצא אחד, ולא מ'שלוש'. כי בהתחלה היה נשמע לי השלוש על המקצוען,
ואז חשבתי שזו אולי שגיאת לשון.

בקיצור, לא רואה כאן בעיות חוץ מקצת משחק תחביר בכדי להתאים לשני המגדרים.
 

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
מי הם שני הקהלים ?
גברים ונשים ?
כן.
דווקא בגלל שהמודעה כ"כ פוגעת בנקודה,
להוסיף פניה לנשים מוריד משמעותית את
האפקטביות שלה.

נ.ב. אני יודע שהלקוח יתעקש ע"ז, אז תבדקו עוד תקופה כמה נשים נרשמו.
 

א קאצקער

משתמש פעיל
פרסום וקופי
קודם כל על הכותרת:
מעולה מושך את העין ומדליק את הקורא
ברגע שבן אדם רגיל מסיים משפט כזה אחד הכותרת ממשיכה ב'אחד מקצוען' שזה לעצמו מיוחד

על המודעה :
עם יש רצון גם לעשות יח"צ למרכז של הרב... זה יכול להיות כיוון טוב לעשות גם לגברים וגם לנשים
(עם כל ההסתייגות שכתבו לפני שיכול להיות שזה יפגע ברישום)
 

CO2

משתמש פעיל
בלתק
מקריאה מרפרפת של לקוח מזדמן
הבנתי: א. גליקון הזה או מי שלא יהיה נותן בקורס עוד כמה תחומים ובקיצור מפנק בידע
ב. לא הבנתי אם ה3 תחומים זה חוץ מנ.ל.פי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יי כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יי כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הסוואה • אתגר 21 • אתגר נושא פרסים 🎁

לוח מודעות

למעלה