בימים האחרונים הרבה ניקים פגשו תגובות שלי ב-1...2...3... בלילה
לא לא... המשפט הזה הוא לא כחלק מהקמפיין הוא מציאות
אז מה שמשאיר אותי מחוץ למיטה בשעות תנומה אלו
זה בהחלט הקמפיין של: ״מ-3 יוצא אני״
על הקמפיין:
ארגון עלי שיח עורך זה השנה השלישית הגרלה על דופלקס חלומי בטבריה
עכשיו חכו, יש טוויסט בעלילה
הוספנו לכבוד ה״חזקה״ פרס שני (30,000 ש״ח ) בתוספת 2 ש״ח לחודש
ופרס שלישי (כרטיס אשראי טעון 10,0000 ש״ח) בתוספת 1 ש״ח לחודש
רגע. זה לא הסוף. מי שרוכש חבילה חוץ מהמתנות המדליקות שהוא בוחר...
נכנס חינם להגרלות על הפרס השני והשלישי... לא מדברת עוד על ההגרלת הבונוס הבטחתי פוסט ארוך....)
קצת לפני שמתחילים בעיצוב-
יש לנו אסטרטגיה ורעיון והמון מוטיבציה ותחושת שליחות אמיתית
אז תפילה חמה (זה כלל ראשון לפני שפותחים את אינדיזיין)
וזהו, מתחילים לעצב... טגאדם טאגדם
שפה עיצובית-
הצבעים נגזרים סביב צבעי הארגון
בוחרת את הירוק תפוח מהלוגו משלימה אותו עם המון סגול, טיפה צהוב ופלאחים אדומים (בהגרלה עסקינן)
הצורה - עיגולל סביב זה זה נגזר כל הגריד
תתעמקו בקטלוג ותמצאו את העיגוליות בכל עמוד
הפונט - אנומליה
פונט עם המון נוכחות - מדליק, אחר ,יציאתי, וגם עגול שמתכתב מצוין עם הגריד בשילוב תלת ותאורות והמון קסם ואווירה
גרידים עגולים שיוצרים עניין: (דוגמית)
אפילו הרבנים בגריד עגול
עכשיו חצי שנה אני הולכת על גרידים הכי ריבועיים שיש...
לא יכולה לראות עיגול בעיניים (למה סמיילים זה גם עיגול? למה?)
פה היה הטיזר שהתחלתם בכבוד לנחש וכמעט להצליח
ה-ט-י-ז-ר!
גם בהגרלת ביניים הכל סביב העיגול(וראיתם את המילה בונוס, חמוד הא?, נוצר לוגו ברגע)
ואם אתם שואלים איך עושים התאמה כזו לרוחב בחוברת פשוט תסתכלו בעצמכם
רמז: זה היה מורכב
טוףףף אין שיתוף אמיתי בלי להראות פספוסים ומאחורי הקלעים:
אז שימו לב בניתי (שעוווותתת) ומפסוטה טילים על הצבעוניות שהיא חדה ומיוחדת,
ואז מגלה (אלף סימני קריאה וכוס קפה מנופצת) שעבדתי על RGB וכשאני ממירה את זה ל- CMYK הכל משתבש
.
אז חברים יקרים, בהחלט אין הוקוס פוקוס בניתי את זה שעווות מה-ת-ח-ל-ה!!!!
עשיתי חישוב צבעוניות מחדש ובאובססיה הזויה אחת לדקה בדקתי שאני אכן על cmyk (אצלנו היהודים קוראים לזה לקח)
צרפתי את הקטלוג המלא, הוא באיכות נמוכה
בתקווה שראיתם אותו מודפס ואיכותי
ותריחו אותו! פי מילארד יותר שווה מללין... אין כמו הריח של הדפוס
יא, תחשבו איזה סטארטפ זה בושם בריח דפוס...
הגעתם עד פה???
שיאוו אני יקח את זה כמחמאה ואשקול הסבה לנואמת (אפשר מים?)
אבל האמת? אם תשאירו פה תגובה נחמדה מבטיחה להשאר בתחום של הפרסום
לא לא... המשפט הזה הוא לא כחלק מהקמפיין הוא מציאות
אז מה שמשאיר אותי מחוץ למיטה בשעות תנומה אלו
זה בהחלט הקמפיין של: ״מ-3 יוצא אני״
על הקמפיין:
ארגון עלי שיח עורך זה השנה השלישית הגרלה על דופלקס חלומי בטבריה
עכשיו חכו, יש טוויסט בעלילה
הוספנו לכבוד ה״חזקה״ פרס שני (30,000 ש״ח ) בתוספת 2 ש״ח לחודש
ופרס שלישי (כרטיס אשראי טעון 10,0000 ש״ח) בתוספת 1 ש״ח לחודש
רגע. זה לא הסוף. מי שרוכש חבילה חוץ מהמתנות המדליקות שהוא בוחר...
נכנס חינם להגרלות על הפרס השני והשלישי... לא מדברת עוד על ההגרלת הבונוס הבטחתי פוסט ארוך....)
קצת לפני שמתחילים בעיצוב-
יש לנו אסטרטגיה ורעיון והמון מוטיבציה ותחושת שליחות אמיתית
אז תפילה חמה (זה כלל ראשון לפני שפותחים את אינדיזיין)
וזהו, מתחילים לעצב... טגאדם טאגדם
שפה עיצובית-
הצבעים נגזרים סביב צבעי הארגון
בוחרת את הירוק תפוח מהלוגו משלימה אותו עם המון סגול, טיפה צהוב ופלאחים אדומים (בהגרלה עסקינן)
הצורה - עיגולל סביב זה זה נגזר כל הגריד
תתעמקו בקטלוג ותמצאו את העיגוליות בכל עמוד
הפונט - אנומליה
פונט עם המון נוכחות - מדליק, אחר ,יציאתי, וגם עגול שמתכתב מצוין עם הגריד בשילוב תלת ותאורות והמון קסם ואווירה
גרידים עגולים שיוצרים עניין: (דוגמית)
אפילו הרבנים בגריד עגול
עכשיו חצי שנה אני הולכת על גרידים הכי ריבועיים שיש...
לא יכולה לראות עיגול בעיניים (למה סמיילים זה גם עיגול? למה?)
פה היה הטיזר שהתחלתם בכבוד לנחש וכמעט להצליח
ה-ט-י-ז-ר!
גם בהגרלת ביניים הכל סביב העיגול(וראיתם את המילה בונוס, חמוד הא?, נוצר לוגו ברגע)
ואם אתם שואלים איך עושים התאמה כזו לרוחב בחוברת פשוט תסתכלו בעצמכם
רמז: זה היה מורכב
טוףףף אין שיתוף אמיתי בלי להראות פספוסים ומאחורי הקלעים:
אז שימו לב בניתי (שעוווותתת) ומפסוטה טילים על הצבעוניות שהיא חדה ומיוחדת,
ואז מגלה (אלף סימני קריאה וכוס קפה מנופצת) שעבדתי על RGB וכשאני ממירה את זה ל- CMYK הכל משתבש
אז חברים יקרים, בהחלט אין הוקוס פוקוס בניתי את זה שעווות מה-ת-ח-ל-ה!!!!
עשיתי חישוב צבעוניות מחדש ובאובססיה הזויה אחת לדקה בדקתי שאני אכן על cmyk (אצלנו היהודים קוראים לזה לקח)
צרפתי את הקטלוג המלא, הוא באיכות נמוכה
בתקווה שראיתם אותו מודפס ואיכותי
ותריחו אותו! פי מילארד יותר שווה מללין... אין כמו הריח של הדפוס
יא, תחשבו איזה סטארטפ זה בושם בריח דפוס...
הגעתם עד פה???
שיאוו אני יקח את זה כמחמאה ואשקול הסבה לנואמת (אפשר מים?)
אבל האמת? אם תשאירו פה תגובה נחמדה מבטיחה להשאר בתחום של הפרסום
קבצים מצורפים
נערך לאחרונה ב: