על פניו זה עושה את הרושם המושלם של המראה האידיאלי. ולא היא, כי התמונה מטעה:
זהו 'מורדכע' ושני ילדיו, בעת קידוש ליל שבת על השולחן הסטרילי הנפרד
בו הוא רגיל לסעוד בגפו מטעם הכמוס עמו, קשור איכשהוא להיפוכונדריה.
אשתו - אם הילדים, לא נראית בתמונה
משום שפנתה למטבח להוציא את הגעפילטע מהמקרר.
אך אין לתמוה על כך שהיא עושה זאת בעיצומו של קידוש
כי הבעל שסובל בנוסף מהפרעה אובססיבית -
עושה את הקידוש כבר בפעם השלישית
בנסיון לצלוח את המילים 'תחילה למקראי קודש'.
הצילום, למותר לציין, נעשה ע"י העוזרת הגויה.
והילדים, עומדים במצודד על פי בקשת אביהם, כל אחד על מרצפת מסויימת
בזוית כזו המועילה לו להתרכז בכתוב.
בסבלנות ממתינים הם לסיום סדרת נסיונותיו הכפייתיים -
השלב בו הוא נכנע ויורה את יתרת הטקסט במפח נפש ותחושת כישלון -
מעסיקים עצמם בזיהוי חותמת הכשרות שעל מודל הסמארטפון שבידי ה'נטאשה של שבת'.
הסיפור מקבל מפנה טראגי,
היות ולדאבון לב היתה זו התמונה האחרונה בה צולמה המשפחה המאושרת
לפני שנשמט הסמארטפון מידי העוזרת והתנפץ לחלקיקים.
זהו 'מורדכע' ושני ילדיו, בעת קידוש ליל שבת על השולחן הסטרילי הנפרד
בו הוא רגיל לסעוד בגפו מטעם הכמוס עמו, קשור איכשהוא להיפוכונדריה.
אשתו - אם הילדים, לא נראית בתמונה
משום שפנתה למטבח להוציא את הגעפילטע מהמקרר.
אך אין לתמוה על כך שהיא עושה זאת בעיצומו של קידוש
כי הבעל שסובל בנוסף מהפרעה אובססיבית -
עושה את הקידוש כבר בפעם השלישית
בנסיון לצלוח את המילים 'תחילה למקראי קודש'.
הצילום, למותר לציין, נעשה ע"י העוזרת הגויה.
והילדים, עומדים במצודד על פי בקשת אביהם, כל אחד על מרצפת מסויימת
בזוית כזו המועילה לו להתרכז בכתוב.
בסבלנות ממתינים הם לסיום סדרת נסיונותיו הכפייתיים -
השלב בו הוא נכנע ויורה את יתרת הטקסט במפח נפש ותחושת כישלון -
מעסיקים עצמם בזיהוי חותמת הכשרות שעל מודל הסמארטפון שבידי ה'נטאשה של שבת'.
הסיפור מקבל מפנה טראגי,
היות ולדאבון לב היתה זו התמונה האחרונה בה צולמה המשפחה המאושרת
לפני שנשמט הסמארטפון מידי העוזרת והתנפץ לחלקיקים.
נערך לאחרונה ב: