רוצה להוסיף
משתמש צעיר
אשמח לכל פיסת מידע:
קבלנו חשבון של 700 שקלים כי הילדה חרגה מ3000 הדקות. אנחנו בסלקום. אין שרות לקוחות בשישי- מוצ"ש אז אין עדין תקשורת איתם, יש למישהו ניסיון כזה, שבסוף הורידו לו את החיוב הגבוה? ומה אני אומרת לנציג/ה? תודה
קבלנו חשבון של 700 שקלים כי הילדה חרגה מ3000 הדקות. אנחנו בסלקום. אין שרות לקוחות בשישי- מוצ"ש אז אין עדין תקשורת איתם, יש למישהו ניסיון כזה, שבסוף הורידו לו את החיוב הגבוה? ומה אני אומרת לנציג/ה? תודה