PDF/אקרובט תקלה בתוכנת אקרובט

שלום וישראל

מהכח אל הפועל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
בשבוע האחרון ישנה תקלה שחוזרת על עצמה בהעלאת התוכנה או פתיחה של כל קובץ שהוא. נפתח חלון במרכז התוכנה, שמבטל גישה ללוכנה שמסביב, לא מוצג בחלון כלום, ובמרכזו יש עיגול שמראה על פעילות שמסתובב באופן מוזר, מעין "הבהובים" כאלו. צירפתי סרטון מהמסך לדוגמה. הדרך היחידה להתפטר מזה היא ממנהל המשימות לסיים את המשימה של אקרובט, כי שום כפתור אחר לא מגיב. השארתי את זה פתוח שעות ארוכות, אולי משהו יעלה, ושום דבר לא זז.
א. יש מישהו שנתקל בכזו תופעה?
ב. האם יש מקום שאפשר לשאול את אדובי מה קורה?
כבר ניסיתי להסיר התקנה, ולהתקין מחדש, [בסירטון נראית התקלה בהפעלה הראשונה אחרי התקנה ישירות מהאתר בתשלום ורשיון מלא] ולתקן התקנה, וכל הכלים הידועים [לי בכל אופן...] שהעליתי על דעתי.
אם מישהו יודע על פורום אחר שיתכן ויהיה מענה, אשמח אם יודיעני לאן להעביר או לקשר אשכול זה.
תודה רבה!
 

קבצים מצורפים

  • בעיה באקרובט.mp4
    7.7 MB

צ. גולד

עיצוב חסידי מיוחד ומוקפד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
לי זה קורה אחרי מיזוג מסמכים לפעמים אבל אני סוגר ופותח מחדש ומשאיר את התוכנה דלוקה ואח"כ אני עושה COMBINE FILES והכל עובד חלק
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה