תנו רעיונות למשפטי קישור בין פסקאות

adir28

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אני עוסקת כרגע בכתיבת מאמר בנושא חינוכי מסוים ועלי לפרט שורה ארוכה של גורמים וסיבות. הבעיה היא שכבר נגמרו לי הרעיונות למשפטי הקישור בין הפסקות. כבר השתמשתי בכל האפשרויות הבאות (בחלק מהן כמה פעמים):
סיבה נוספת...
גורם נוסף...
כמו כן...
בנוסף לכך...
זאת ועוד...
כן גם...
ניתן להוסיף...
נוסף על כך...

יש לכם רעיונות נוספים? נסו להמשיך את הרשימה. תודה!
 

adir28

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אין רעיונות נוספים? מיציתי את כל האפשורויות?
 

געוואלדיג

משתמש צעיר
עימוד ספרים
לא זו אף זו
כיהודה ועוד לקרא
נקודה נוספת
אציין עוד כי
מיותר לציין כי
מן הענין להזכיר
 

adir28

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
ראשית כל, תודה רבה!
לא זו אף זו - לא מליצי מדי?
כיהודה ועוד לקרא - נראה לי שלא כ"כ מתאים לתחילת פסקה אלא יותר באמצע משפט.
אשמח לעוד!
 

עדיאל

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
ותו
עוד יש להדגיש/לציין/להדגיש/וכו'
יצוין, כי/ש
יודגש, כי/ש/
יש לתת את הדעת אף על...
עוד יש לשים לב לנקודה/גורם/
משמעות נוספת בהבנת הדברים היא...
מעניין לציין, כי...
וכמובן, יש להדגיש, כי...

וכן על זה הדרך
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
אולי ניתן למצוא דרך יעילה יותר לפירוט כל העניינים, לא כרשימה ארוכה של פסקאות?
האם אין אפשרות לחלק לקבוצות ולתת להן הגדרות כלליות וממילא למצוא ביניהן קשרים מעניינים יותר (בניגוד, מבט דומה אך שונה, 'לא תמיד מדובר בעניינים מן הסוג הנ"ל, לפעמים נובעות ההתנהגויות ממניעים ... יותר')? ואולי להוסיף סיפורים או אפיזודות קטנות, שיובילו אל חלק מן הגורמים בלי לקשר באופן ישיר לגורם הקודם?
אולי במקרה הספציפי שלך חייבים לפרט בצורה כזו, אבל אם אפשר איכשהו להימנע מהגשה כזו - נראה לי עדיף.
 

adir28

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י עפרה;447502:
אולי ניתן למצוא דרך יעילה יותר לפירוט כל העניינים, לא כרשימה ארוכה של פסקאות?
האם אין אפשרות לחלק לקבוצות ולתת להן הגדרות כלליות וממילא למצוא ביניהן קשרים מעניינים יותר (בניגוד, מבט דומה אך שונה, 'לא תמיד מדובר בעניינים מן הסוג הנ"ל, לפעמים נובעות ההתנהגויות ממניעים ... יותר')? ואולי להוסיף סיפורים או אפיזודות קטנות, שיובילו אל חלק מן הגורמים בלי לקשר באופן ישיר לגורם הקודם?
אולי במקרה הספציפי שלך חייבים לפרט בצורה כזו, אבל אם אפשר איכשהו להימנע מהגשה כזו - נראה לי עדיף.

תודה! נתת לי כוון טוב!
אכן החלטתי לרכז כל כמה גורמים שיש בינהם קשר לקבוצה אחת וממילא החלוקה טובה יותר וגם בעית המשפטים נפתרת.
 

adir28

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י עדיאל;447449:
ותו
עוד יש להדגיש/לציין/להדגיש/וכו'
יצוין, כי/ש
יודגש, כי/ש/
יש לתת את הדעת אף על...
עוד יש לשים לב לנקודה/גורם/
משמעות נוספת בהבנת הדברים היא...
מעניין לציין, כי...
וכמובן, יש להדגיש, כי...

וכן על זה הדרך

תודה! איזה עושר!
לא הכל ממש שימושי לי ומתאים לענין אבל בכל אופן יישר כח גדול!
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה