תכניות לימי בין הזמנים - באזור קרית ספר.

  • פותח הנושא מי
  • פורסם בתאריך

מי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
'קרית ספר'ים, ברוכים הבאים!
כידוע לכולנו, אפשרויות התחבורה מקרית ספר החוצה מסתכמות בשני מסלולים עיקריים: בני ברק וירושלים. על כן, אני מניחה שרבים נוספים כאן באתר, המתגוררים בקרית ספר מחפשים אפשרויות לבילוי עם הילדים בטווח נסיעה שלא יחייב אותם להחליף מדי הרבה אוטובוסים, ולא להוציא סכום רב מדי על מוניות.
כל מי שיש לו רעיונות מנסיונו, מוזמן להעלותם כאן.

ולכל אלו שאינם קרית ספרים, אולי תקבלו מכאן רעיונות גם עבורכם...
 

מי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
שני רעיונות מוצלחים שניסינו:
א.יער בן שמן כידוע מוכר לכולנו, אך יש לו פינות קצת פחות מוכרות.
אם יורדים מהאוטובוס בתחנה שממול לפיד, ישנו מסלול מסומן בצבע ירוק, היורד מן הכביש אל היער. המסלול הזה מקיף, פחות או יותר, את היישוב שילת. חלקו הראשון הינו הליכה בלבד, ובהמשכו, לאחר שחולפים על כל היישוב חשמונאים, ישנו מגדל צפייה על האזור, חניון עם מקומות ישיבה ובהמשך השביל מתקנים לכל הגילאים.
יש לחפש בכל התפצלות את הסימון הירוק ולצעוד לאורכו. המסלול נגמר בכביש באזור מבוא מודיעים. אפשר גם להמשיך הלאה עד לאזור נאות קדומים.
תחבורה חזור בסופרבוס, תלוי כמובן בנקודת היציאה שבחרתם.
ב. גני יהושע.
ישנה דרך קלה ופשוטה להגיע לגני יהושע ממודיעין עילית: מתחנת הרכבת מודיעין מרכז יש ליסוע עד תחנת "תל אביב - האוניברסיטה, מרכז הירידים". מרכז הירידים, למי שאינו יודע, הינו שם אלגנטי יותר לגני התערוכה, הצמודים לגני יהושע. יש לצאת מתחנת הרכבת לכיוון מרכז הירידים, לחצות את הכביש - וזהו זה. הגענו.
 

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הפארק החדש במודיעין. אמנם אנחנו הגענו ברכב, אבל ראינו משפחות צועדות בעליזות מהתחנה שבכניסה לעיר מודיעין. הפארק יפיפה, כרי דשא, נוף נהדר,הכולל מנהרה ורכבות, אגם,מתקנים, ומשטח החלקה לגלגליות. הפקחים אוסרים להכין שם מנגל.
חשוב מאוד: מפעילי השיט באגם- מחללים שבת.
 

מי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לגבי הפארק החדש, עיתוני מודיעין לא גמרו לקטר על החרדים המציפים את הפארק. זה לא סיבה שנילחץ מהם, אבל אני באופן אישי לא אוהבת להגיע למקום בו אינני רצויה. לא רוצים - לא צריך, נחפש מקום אחר!
 

אושר

משתמש מקצוען
נכתב ע"י מי;426190:
ב. גני יהושע.
ישנה דרך קלה ופשוטה להגיע לגני יהושע ממודיעין עילית: מתחנת הרכבת מודיעין מרכז יש ליסוע עד תחנת "תל אביב - האוניברסיטה, מרכז הירידים". מרכז הירידים, למי שאינו יודע, הינו שם אלגנטי יותר לגני התערוכה, הצמודים לגני יהושע. יש לצאת מתחנת הרכבת לכיוון מרכז הירידים, לחצות את הכביש - וזהו זה. הגענו.

באופן דומה אפשר להגיע גם לחיפה (כלומר דרך הרכבת)
לא, אני לא צינית. יש בחיפה דברים נפלאים לעשות רק שצריך לברר בדיוק בתחנות ההורדה של הרכבת לאן זה מגיע ומה התחבורה. אולי החיפאים יהיו כאן לעזר.

נ.ב. על פי דברי המקומונים עתיד גם, בעתיד לבוא, לקום אתר ארכיאולוגי ברחוב מסילת יוסף. אבל על פי קצב העניינים המתנהלים בעיר (עיין ערך כביש הכניסה) אז נקווה שהנינים שלנו יזכו...
 

ח. לב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עם הרכבת אפשר גם להגיע לנתניה. אפשר לקחת בנתניה מונית שירות על ללניאדו ומשם 5 דק' לשפת הים ואם מגיעים מוקדם, הים ריק ואפשר להנות מטבילת הרגליים במים הקרירים...



 
 

חדוה

משתמש מקצוען
מקרית ספר לזכרון

אם כבר מדברים על רכבת ניתן בקלות להגיע לזכרון יעקב
נוסעים עם הרכבת עד בנימינה משם אוטובוס קצר לזכרון
בזכרון יש את גן הנדיב, מקום יפה עם מסלולים
וכמובן בתוך זכרון יש עוד הרבה מה לעשות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה