ייד

משתמש מקצוען
בסוף יושבים להם כמה שמנים שמקבלים עשרות אלפי שקלים משכורת חודשית כל אחד
וצוחקים מההצלחה שלהם לגרום לרבבות תושבי בית שמש לזרוק בוץ ורפש אחד בשני ולריב על פירורי נסיעות
במקום לדרוש מחבורת אוכלי החינם במ.התחבורה להביא אוטובוסים למשלמי שכרם או להתפטר ולבטל את קרטל הנסיעות של מ.התחבורה...
 

3524

משתמש סופר מקצוען
ממש ככה
לא חוזרת מפסיק ממה שכתבתי לפני
תושבי נהר הירדן לא יודעים שיש שכונות שבשבילם הדבר הזה של לקחת שתי אוטובוסים זה בכל הקוים הבינעירוניים
ולא רק ל885 אלא אפי' לירושלים ולבני ברק
בשביל כמה בחורי ויזניץ לא ישגעו עשרות תושבים מידי יום בנהר הירדן,
אחרת המצב שלנו יראה כמו בבני ברק שאף אחד לא מוכן לוותר שהאוטובוס יעבור מתחת ביתו ושיכונו וחסידותו
וככה לוקח לכל קו שעה נסיעה בתוך העיר בממוצע.............
לא קרה כלום שקו 885 לא יעבור בשכונה שהכי פחות נצרכת אותו במקרה שדבר זה מעכב את הקו

נ.ב. ההבדל בין תושבי רמה ד2 3 ו4 לתושבי נהר הירדן שכשהם צריכים להחליף אוטובוס הם תלויים בחסדי אוטובוס בודד!!!!!!! ואילו נהר הירדן מלאים בעשרות אוטובוסים שיכולים לקחתם
יש שכונות שבשבילם הדבר הזה של לקחת שתי אוטובוסים זה בכל הקוים הבינעירוניים ולא רק ל885 אלא אפי' לירושלים ולבני ברק - מדובר על מצב זמני, לכולם ברור שבשלב זה או אחר התחבורה תיתן מענה לשכונות המתאכלסות כעת. (כששכונת רמה ב' התאכלסה לקח שנתיים עד שהאוטובוסים העירוניים והבינעירוניים נכנסו אליה. הלכו ברגל מכיכר לב הרמה).

בשביל כמה בחורי ויזניץ לא ישגעו עשרות תושבים מידי יום בנהר הירדן, - לא ביקשו כל יום, ביקשו לילות וסופי שבוע.

לא קרה כלום שקו 885 לא יעבור בשכונה שהכי פחות נצרכת אותו במקרה שדבר זה מעכב את הקו - קרה גם קרה. חוץ מהטלטלה שגזרתם עליהם ועל טפם מעתה ועד עולם למען נוחותכם הם גם יצטרכו מכאן ואילך לשלם על נסיעה פנימית נוספת, הקפצתם להם את מחיר הנסיעה בכמעט חמישים אחוז. ותחשיבו גם את הבאים ממודיעין עילית לחתונות באולמות אסטרייכר/פארהאנד ודומיהם, ששילמו עד היום 24 שקלים עבור הנסיעה ומעתה ישלמו 35 שקלים לכל נפש. ממון ישראל הפקר הוא?
 
נערך לאחרונה ב:

מישמשית

משתמש מקצוען
מדובר על מצב זמני, לכולם ברור שבשלב זה או אחר התחבורה תיתן מענה לשכונות המתאכלסות כעת. (כששכונת רמה ב' התאכלסה לקח שנתיים עד שהאוטובוסים העירוניים והבינעירוניים נכנסו אליה. הלכו ברגל מכיכר לב הרמה).
ממש לא
האוטובוסים ברמה ד' תמיד יסעו רק בשדרות האמוראים
ולא יכנסו לד2 וד4 ולרחובות הפנימיים של ד3
וטוב שכך
וככה צריך להיות בכל בית שמש
ולא יתכן שקו שבלאו הכי עושה מסלול ארוך יכנס גם לביצה הזאת של נהר הירדן
בטח כשרוב משתמשי הקו לא משם
לפחות כל עוד לא מפצלים את הקו לשני מסלולים!
 

מישמשית

משתמש מקצוען
קרה גם קרה. חוץ מהטלטלה שגזרתם עליהם ועל טפם מעתה ועד עולם למען נוחותכם
נוחות של מי?
של כל משתמשי הקו שעושה בלאו הכי סיבוב גדול?
אולי תעביר אותו גם בעיר הישנה למה יגרע חלקם
די לזעקת הקוזק הנגזל.....
רחוב נהר הירדן הוא לא מסוף של כל קווי בית שמש
למה שלא תעבירו גם את כל הקווים מירון אשדוד קריית גת וכו וכו בשדרות האמוראים ובשאר השכונות החדשות
מה קרה שפתאום שקו אחד שגם ככה לא נצרך כמעט לתושבי נהר הירדן מפסיק לעבור שם נזעקתם
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
ממש לא
האוטובוסים ברמה ד' תמיד יסעו רק בשדרות האמוראים
ולא יכנסו לד2 וד4 ולרחובות הפנימיים של ד3
וטוב שכך
וככה צריך להיות בכל בית שמש
ולא יתכן שקו שבלאו הכי עושה מסלול ארוך יכנס גם לביצה הזאת של נהר הירדן
בטח כשרוב משתמשי הקו לא משם
לפחות כל עוד לא מפצלים את הקו לשני מסלולים!
או שפשוט יתחילו להגמל מאוטובוס מבית לבית עד לכרית, יקימו מסוף אחד יעיל עם תח"ץ לכל הארץ עד מאוחר בלילה.
ופיזור עירוני יעיל מאד (ישירות לשכונות) גם הוא עד מאוחר מאד מקביל עד למועד בואו של הקו האחרון מחוץ לעיר.

או אז, כשהמקום הנ"ל יהיה מסודר עם הצללה, נוחיות, וברזיה.
אנשים יתחילו להבין כמה זה נוח להגיע למקום שבטוח יש לך ממנו אוטובוס. בתדירות גבוהה, בלי לעשות סיבוב בכל העיר/ לקבל תמיד אוטובוס מלא ולנדוד לתחנות קודמות (אם כבר נודדים בסוף, לא עדיף למסוף מסודר??)
עם ברזלים וספסלים שמאפשרים ישיבה בהמתנה לנצרכים, ועליה לרכבים ע"פ כל הקודם זוכה. (ולא ע"פ כל דאלים גבר)

הרי גם ככה צריך לבסוף לנדוד, לפחות שזה יהיה מסודר.

(בי-ם, אחרי צמצום המסלול, עוול שזה רק הוסט לציר אחר, במקום לבנות מסוף נורמלי, הרי הציר הנ"ל רחוק לרוב הירושלמים, אז למה שיעמדו ברוח ובכפור, בחמסין ובשרב? ללא נתונים אנושיים בסיסיים)
 
נערך לאחרונה ב:

די

משתמש סופר מקצוען
יש שכונות שבשבילם הדבר הזה של לקחת שתי אוטובוסים זה בכל הקוים הבינעירוניים ולא רק ל885 אלא אפי' לירושלים ולבני ברק - מדובר על מצב זמני, לכולם ברור שבשלב זה או אחר התחבורה תיתן מענה לשכונות המתאכלסות כעת. (כששכונת רמה ב' התאכלסה לקח שנתיים עד שהאוטובוסים העירוניים והבינעירוניים נכנסו אליה. הלכו ברגל מכיכר לב הרמה).
למה אתה חושב שיהיה אוטובוס מכל שכונה בבית שמש לכל עיר? רמה ג'2 מאוכלסת כבר מעל 4 שנים ואין אוטובוס לבני ברק (וכנראה גם לא יהיה-המסלול החדש של בני ברק לא נכנס לג'2 רק עובר בישעיהו).

ד' 2,4,5 לכאורה אף פעם לא יהיה אוטובוס לבני ברק (אתה יודע שד' 2,4,5 ביחד הם בגודל של כל רמה ב'?) (רק יהיה משדרות האמוראים)
וזה לעיר ראשית כמו בני ברק, שלא לדבר על ערים כמו מודיעין עילית ביתר אלעד אשדוד ובוודאי ערים בצפון או בדרום שלכאורה לעולם לא יהיה אליהם אוטובוס ישיר מהשכונות הנ"ל (הלוואי ויהיה)
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
(הלוואי ויהיה)
הרצון שיכנסו איזה 200 אוטובוסים לתוך השכונות הוא כ"כ הזוי, כ"כ פוגע באיכות החיים.
שאני ממש תוהה מה מביא אנשים לרצות את זה.

באופן אישי אני גרה מעל ציר די ראשי בשכונה, כשהגענו לגור היו מספר קווים בודדים ממש ביום, וזה הלך והסתעף הלך והסתעף ועומד כיום על מאות נסיעות ביום, רעש, זיהום, סכנה לילדים.

כל קו שיוצא מתוך השכונה לציר הראשי במרחק כמה דקות, מבחינתי זה רווח נקי, גם אם צריך ללכת עוד כמה פסיעות.
 

די

משתמש סופר מקצוען
הם גם יצטרכו מכאן ואילך לשלם על נסיעה פנימית נוספת, הקפצתם להם את מחיר הנסיעה בכמעט חמישים אחוז. ותחשיבו גם את הבאים ממודיעין עילית לחתונות באולמות אסטרייכר/פארהאנד ודומיהם, ששילמו עד היום 24 שקלים עבור הנסיעה ומעתה ישלמו 35 שקלים לכל נפש. ממון ישראל הפקר הוא?
אפשר לעשות חופשי יומי מחיר 24 ש"ח (כמו ששילמו עד היום עבור הנסיעה). זה נכון שצריך להתארגן מראש ולהטעין חופשי יומי.
 

די

משתמש סופר מקצוען
הרצון שיכנסו איזה 200 אוטובוסים לתוך השכונות הוא כ"כ הזוי, כ"כ פוגע באיכות החיים.
שאני ממש תוהה מה מביא אנשים לרצות את זה.
אולי רק בער"ש אוטובוס אחרון, ומוצ"ש אוטובוס ראשון, שיהיה מכל שכונה בבית שמש לכל שכונה בארץ...
 

3524

משתמש סופר מקצוען
או שפשוט יתחילו להגמל מאוטובוס מבית לבית עד לכרית, יקימו מסוף אחד יעיל עם תח"ץ לכל הארץ עד מאוחר בלילה.
ופיזור עירוני יעיל מאד (ישירות לשכונות) גם הוא עד מאוחר מאד מקביל עד למועד בואו של הקו האחרון מחוץ לעיר.

או אז, כשהמקום הנ"ל יהיה מסודר עם הצללה, נוחיות, וברזיה.
אנשים יתחילו להבין כמה זה נוח להגיע למקום שבטוח יש לך ממנו אוטובוס. בתדירות גבוהה, בלי לעשות סיבוב בכל העיר/ לקבל תמיד אוטובוס מלא ולנדוד לתחנות קודמות (אם כבר נודדים בסוף, לא עדיף למסוף מסודר??)
עם ברזלים וספסלים שמאפשרים ישיבה בהמתנה לנצרכים, ועליה לרכבים ע"פ כל הקודם זוכה. (ולא ע"פ כל דאלים גבר)

הרי גם ככה צריך לבסוף לנדוד, לפחות שזה יהיה מסודר.

(בי-ם, אחרי צמצום המסלול, עוול שזה רק הוסט לציר אחר, במקום לבנות מסוף נורמלי, הרי הציר הנ"ל רחוק לרוב הירושלמים, אז למה שיעמדו ברוח ובכפור, בחמסין ובשרב? ללא נתונים אנושיים בסיסיים)
לא אתייחס לעצם הענין (איננו מקומיים, ואנחנו דוקא בעד רעיון המסופים וכבר הצענו אותו כאן בעבר בצורה מפורטת עם ירידה לפרטים), רוצה רק להעיר שלדעתי מסוף מודיעין עילית דוקא היה בעל יתרונות שחיבבתי מאוד, ודוקא כעת במסגרת ה'שדרוג' הפסדנו אותו, וחבל.
 

3524

משתמש סופר מקצוען
ממש לא
האוטובוסים ברמה ד' תמיד יסעו רק בשדרות האמוראים
ולא יכנסו לד2 וד4 ולרחובות הפנימיים של ד3
וטוב שכך
וככה צריך להיות בכל בית שמש
ולא יתכן שקו שבלאו הכי עושה מסלול ארוך יכנס גם לביצה הזאת של נהר הירדן
בטח כשרוב משתמשי הקו לא משם
לפחות כל עוד לא מפצלים את הקו לשני מסלולים!
על זה בדיוק אנחנו מדברים, שיפצלו לשתי חצאי מסלולים, כמו 617/618/619.

אבל עד שיפצלו, לקחת מהוותיקים כדי לתת לחדשים זו מידת סדום.
 

די

משתמש סופר מקצוען
מעניין שכמעט ולא מתלוננים על המסלול במודיעין עילית.
בבית שמש במקרה הכי קיצוני מדובר על עשרים דק' הליכה, לעומת מודיעין עילית שיכול להגיע לחצי שעה הליכה (חפציבה). למה אין דרישה להאריך יותר את המסלול הקצרצר במו"ע?
 

די

משתמש סופר מקצוען
על זה בדיוק אנחנו מדברים, שיפצלו לשתי חצאי מסלולים, כמו 617/618/619.
עם כל הכבוד למודיעין עילית, אין מה להשוות בין ביקוש הנסיעות בין בית שמש לירושלים, לביקוש הנסיעות בין בית שמש למודיעין עילית.
 

3524

משתמש סופר מקצוען
כשלא רוצים להבין שום דבר לא יעזור.....
כך אמרו גם לתושבי הקריה כשהעבירו את הכספומט היחיד לשכונה אחרת גדולה יותר ורווחית יותר, ומאז הם נאלצים למשוך במסופונים עם עמלה של 6 שקלים על כל משיכה. 'אתם לא רוצים להבין, אבל להם מגיע יותר, אין לנו ענין להשקיע בשתי מכשירים, אז שהקטן יוותר לגדול'...
 

3524

משתמש סופר מקצוען
עם כל הכבוד למודיעין עילית, אין מה להשוות בין ביקוש הנסיעות בין בית שמש לירושלים, לביקוש הנסיעות בין בית שמש למודיעין עילית.
אפשר לשחק עם התדירויות לפי גודל הביקוש, אבל לא להוריד לגמרי. ברוב הפעמים שאנחנו נוסעים בקו 430 אנחנו נוסעים יחידים, החליפו את הקו למיניבוס אבל לא ביטלו אותו, כי הוא אמור לתת מענה מסוים.
 

די

משתמש סופר מקצוען
כך אמרו גם לתושבי הקריה כשהעבירו את הכספומט היחיד לשכונה אחרת גדולה יותר ורווחית יותר, ומאז הם נאלצים למשוך במסופונים עם עמלה של 6 שקלים על כל משיכה. 'אתם לא רוצים להבין, אבל להם מגיע יותר, אין לנו ענין להשקיע בשתי מכשירים, אז שהקטן יוותר לגדול'...
סליחה על האכזריות, אבל בתור מנהל בנק אני לא רואה מה יש לרחם (אין מרחמים בדין). בנק זה ביזנס. אם זה לא כלכלי למה שהבנק ישקיע? אם התושבים רוצים לארגן עצומה שכולם יעברו לבנק שיפתח אצלם סניף, מצוין, אבל אין מקום לרחמים.
 

3524

משתמש סופר מקצוען
סליחה על האכזריות, אבל בתור מנהל בנק אני לא רואה מה יש לרחם (אין מרחמים בדין). בנק זה ביזנס. אם זה לא כלכלי למה שהבנק ישקיע? אם התושבים רוצים לארגן עצומה שכולם יעברו לבנק שיפתח אצלם סניף, מצוין, אבל אין מקום לרחמים.
זה באמת לא הנושא כאן, אבל כשלא היתה שכונה נוספת זה היה כלכלי, עובדה שהעמידו מכשיר. רק כשנוצר מקום כלכלי עוד יותר ועלתה שם דרישה להצבת מכשיר לפתע הנוכחי הפך מנכס לנטל. לא היה שם סניף בנק, רק מכשיר כספומט.
 
נערך לאחרונה ב:

3524

משתמש סופר מקצוען
מעניין שכמעט ולא מתלוננים על המסלול במודיעין עילית.
בבית שמש במקרה הכי קיצוני מדובר על עשרים דק' הליכה, לעומת מודיעין עילית שיכול להגיע לחצי שעה הליכה (חפציבה). למה אין דרישה להאריך יותר את המסלול הקצרצר במו"ע?
שם כבר התרגלו שהקו מגיע למסוף וצריך לקחת אוטובוס נוסף, כך שלא היתה הרעה בתנאים.
 

די

משתמש סופר מקצוען
אפשר לשחק עם התדירויות לפי גודל הביקוש, אבל לא להוריד לגמרי. ברוב הפעמים שאנחנו נוסעים בקו 340 אנחנו נוסעים יחידים, החליפו את הקו למיניבוס אבל לא ביטלו אותו, כי הוא אמור לתת מענה מסוים.
הקווים ממודיעין עילית לירושלים (בימות החול) בכלל לא נכנסים לרוב השכונות בירושלים (רק לבנייני האומה דרך רוממה, גבעת התחמושת דרך סנהדריה, הר נוף וגבעת שאול)
לפחות האוטובוס ממו"ע לבית שמש נכנס לכל שכונה בבית שמש (אבל בקצה), למה אתה מצפה שהוא יכנס לכל רחוב בבית שמש? קודם כל תבקש שהקו לירושלים יכנס לכל שכונה בירושלים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה