די

משתמש סופר מקצוען
אז שיחזירו את הרמזורים.
אף פעם לא היו רמזורים בבית שמש.
הכוונה לעשות רמזורים חדשים? גם בערים שיש רמזורים יש פקקים.
גם אם יהיו שתי נתיבים בכיכרות לא בטוח שזה יעזור-בכל מקרה צריך להאט לפני הכיכר, ולא תמיד הרכבים מקפידים על שתי נתיבים בכיכר (רכבים חותכים את הכיכר עם שתי הנתיבים ביחד).
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
אף פעם לא היו רמזורים בבית שמש.
הכוונה לעשות רמזורים חדשים? גם בערים שיש רמזורים יש פקקים.
גם אם יהיו שתי נתיבים בכיכרות לא בטוח שזה יעזור-בכל מקרה צריך להאט לפני הכיכר, ולא תמיד הרכבים מקפידים על שתי נתיבים בכיכר (רכבים חותכים את הכיכר עם שתי הנתיבים ביחד).
יחזירו מטאפורית.
קרי: ילכו אחורה בזמן.

בי"ש מתפארת בהעדר רמזורים, גם אם הם עולים בחיי אדם. (הכיכר ברמה א' ליש המרכז המסחרי לדוג')
 

די

משתמש סופר מקצוען
בי"ש מתפארת בהעדר רמזורים, גם אם הם עולים בחיי אדם. (הכיכר ברמה א' ליש המרכז המסחרי לדוג')
לצערינו בצמתים עם רמזורים יש בד"כ יותר תאונות מצמתים עם כיכרות ר"ל.
באופן כללי נראה לי רמזורים זה יותר "מתקדם" מכיכרות.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
טוב, יצאתי לבדוק בנתונים של הקו הקיים כמה אנשים עולים בכל שכונה - ממוצע שבועי:
רמה ג2 - 295, המסלול הקיים נשאר
רמה א - 301
נחל הקישון - 319, נשאר תחנה גם היום (סורק/הקישון)
רמה ב' - 402, ואם נוריד את התחנה האחרונה פנחס בן יאיר שנמצאת במרחק הליכה קטן מהקו הקיים - 326
הרצוג ולוי אשכול - 364, המסלול שלהם נשאר
קריה - 172, מרחק הליכה קטן
חפציבה - 173, מרחק הליכה קטן
איזור תעשיה - 333, המסלול הקיים נשאר
מסקנה: ממש לא הורידו ל'רוב משתמשי הקו הקודם' למעשה הניזוקים הישירים זה 326 אנשים מרמה ב' + 301 מרמה א' למעלה, מתוך 2387 אנשים
ולזה תוסיפו מאות אנשים מרמה ד' ורמת אברהם שקירבו להם את הקו החדש
איפה אפשר לראות נתונים של משתמשים בקווי אוטובוס?
 

שמואל מאיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
קו 885 לא אמור לשרת את את רוב תושבי רמה ב'
זה אנשים שלא יודעים בכלל איפה נמצאת מודיעין עילית
(מדגישה רובם) קנאים וחסידים ופשוט לא הגיוני שבשביל כמה מעטים יעבור הקו ברחוב נהר הירדן
לא מדברת על כל ההפגנה שתחסום אותו....
יש אחוז לא מבוטל של נוסעים בקו 885 שיורדים ועולים בנהר הירדן
(אני אומר את זה בתור אחד שנוסע לא מעט בקו הזה)
 

די

משתמש סופר מקצוען
יש שם 3 אולמות ועוד עשרות אולמי בר מצוה וכדומה
השאלה לכמה מתושבי רמה ב' יש קרובי משפחה במודיעין עילית, וחוץ מזה שאפשר לקחת אוטובוס מלב הרמה לאולמות הללו. בדיוק בשביל זה יש "רכבות" של אוטובוסים בנהר הירדן בערך כל 3 דקות יש אוטובוס פנימי בדיוק במסלול הזה.
 

למדן+

משתמש רשום
השאלה לכמה מתושבי רמה ב' יש קרובי משפחה במודיעין עילית, וחוץ מזה שאפשר לקחת אוטובוס מלב הרמה לאולמות הללו. בדיוק בשביל זה יש "רכבות" של אוטובוסים בנהר הירדן בערך כל 3 דקות יש אוטובוס פנימי בדיוק במסלול הזה.
יש כמו בכל שכונה אחרת בבית שמש ולא כל רמה ב הם קנאים
אתה הרי יודע איזה קושי זה לעלות עם שני עגלות על הרכבות האלה שמפוצצים במאות אנשים
חוץ מזה למה באמת יש רכבות של אוטבסים ברמה ב הרי כולם שם קנאים ולמה האוטבסים מתפוצצים בנהר הירדן
עם כל הכבוד לרמה ד ויש כבוד אין להם זכות לפגוע במי שלא גר ברמה ד
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
יש אחוז לא מבוטל של נוסעים בקו 885 שיורדים ועולים בנהר הירדן
(אני אומר את זה בתור אחד שנוסע לא מעט בקו הזה)
יש כמו בכל שכונה אחרת בבית שמש ולא כל רמה ב הם קנאים
אתה הרי יודע איזה קושי זה לעלות עם שני עגלות על הרכבות האלה שמפוצצים במאות אנשים
חוץ מזה למה באמת יש רכבות של אוטבסים ברמה ב הרי כולם שם קנאים ולמה האוטבסים מתפוצצים בנהר הירדן
עם כל הכבוד לרמה ד ויש כבוד אין להם זכות לפגוע במי שלא גר ברמה ד

קצת משעשע אותי המשך הדיון הזה לאחר שהבאתי לכם נתוני אמת של ממוצע שבועי ברבעון האחרון
402 (או 326) נסיעות שבועיות מרמה ב' זה סכום לא מבוטל בכלל, אם כי זה סך הכל עשירית מהנסיעות של כל בית שמש
טוב, יצאתי לבדוק בנתונים של הקו הקיים כמה אנשים עולים בכל שכונה - ממוצע שבועי:
רמה ג2 - 295, המסלול הקיים נשאר
רמה א - 301
נחל הקישון - 319, נשאר תחנה גם היום (סורק/הקישון)
רמה ב' - 402, ואם נוריד את התחנה האחרונה פנחס בן יאיר שנמצאת במרחק הליכה קטן מהקו הקיים - 326
הרצוג ולוי אשכול - 364, המסלול שלהם נשאר
קריה - 172, מרחק הליכה קטן
חפציבה - 173, מרחק הליכה קטן
איזור תעשיה - 333, המסלול הקיים נשאר
מסקנה: ממש לא הורידו ל'רוב משתמשי הקו הקודם' למעשה הניזוקים הישירים זה 326 אנשים מרמה ב' + 301 מרמה א' למעלה, מתוך 2387 אנשים
ולזה תוסיפו מאות אנשים מרמה ד' ורמת אברהם שקירבו להם את הקו החדש
 

מישמשית

משתמש מקצוען
קצת משעשע אותי המשך הדיון הזה לאחר שהבאתי לכם נתוני אמת של ממוצע שבועי ברבעון האחרון
402 (או 326) נסיעות שבועיות מרמה ב' זה סכום לא מבוטל בכלל, אם כי זה סך הכל עשירית מהנסיעות של כל בית שמש
כבר כתבתי שרבים מאלו זה אנשים מהקריה שעולים בתחנות אלו
בגלל שהאוטובוס בשעות רבות כבר לא מעלה בתחנות שאח"כ כידוע לנוסעי הקו
 

3524

משתמש סופר מקצוען
קצת משעשע אותי המשך הדיון הזה לאחר שהבאתי לכם נתוני אמת של ממוצע שבועי ברבעון האחרון
402 (או 326) נסיעות שבועיות מרמה ב' זה סכום לא מבוטל בכלל, אם כי זה סך הכל עשירית מהנסיעות של כל בית שמש
חג אורים שמח לכל המתדיינים כאן,

ביררתי עם קרובי משפחה המשתמשים בקביעות בקו הזה והם יוצאים מופסדים מהשינוי של המסלול, יש להם כמה השגות וביקשו אותי להיות להם לפה.

הצורך להוריד מהמסלול המפותל מחד, ולהימנע מלעבור את הפקקים התמידיים בנהר הירדן, הוא מובן וברור. יש מצב שמעטים יוותרו מעט מהנוחות שלהם עבור הרבים. אבל, לא בכל מצב.

ניקח למשל נסיעה לילית, האוטובוס מגיע ממודיעין עילית לבית שמש בסביבות חצות הלילה, הילדים כבר מזמן נרדמו במהלך הנסיעה, עכשיו צריך לקחת אותם אחד אחד בידיים, להעיר, להעביר את הכביש בצומת לב הרמה, להמתין לאוטובוס פנימי שהתדירות בשעות האלו לא גבוהה, ואז שוב אוטובוס, עגלות, תינוקות בוכים וכו', להמשך המסע. ואם גם יורד גשם אז הסיוט כפול ומכופל.

אתם, תושבי רמה ד' שמעכשיו נוסעים כמלכים, דעו לכם שזה על חשבון תינוקות בוכיים והורים מסוייטים שכל הטוב הזה נגזל מהם עבורכם.

כנ"ל סופי שבוע, תוסיפו את המזוודות, תוסיפו את הצורך להידחס בעמידה עם עגלות ומזוודות באוטובוס פנימי שלא זז, כדי להגיע ללב הרמה ולמצוא אוטובוס שכבר התמלא בתחנות הקודמות, - אז בגלל שמדובר רק במאתיים איש אפשר לעולל להם את זה? מילא אם עד היום לא היה להם, אבל לקחת מהם את הקיים? זה פשוט אבסורדי.

מה צריך להיות הפתרון? כמו בקווי בני ברק שפוצלו לשתיים, 681 או 691, יפצלו גם את הקו הזה מהשעה 8 בכל ערב (שאז נהר הירדן כבר לא עמוס) וכן בסופי שבוע. קו אחד יסע במסלול הישן ורעהו במסלול החדש. והתדירות? גם אם היא תרד מעט, אז מה קרה? הקרבתם גם אתם משהו, לא רק אלו שהקו נגזל מהם... אתם מקבלים בתמורה קו מקוצר עם זמן נסיעה קצר יותר.

ו.... תוסיפו את בחורי הישיבה הגרים ברמה ב' ולומדים בישיבות ברסלב וויזניץ במודיעין עילית, ומגיעים בסופי שבוע הביתה, עם המזוודה הגדולה, ונאלצים להיסחב ב3 אוטובוסים כל פעם. למי זה טוב?

ועדיין לא דיברתי על הפלוסים של המסוף במודיעין עילית שמעכשיו לא יהיו. זו כבר מגילה בפני עצמה.
 
נערך לאחרונה ב:

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מסכים לגמרי עם הכותב האחרון כאן @3524 שבשעות הלילה וכן בערב שבת ומוצש צריך לעשות איסוף ופיזור יותר גדול, גם ככה אין פקקים בלילה
רק להעיר על מה שכתבת על 'תושבי רמה ד' שנוסעים מעתה כמו מלכים':
המסלול החדש נוסע רק בשד' האמוראיים, קרי שתושבי ד2 ד4 ד5 וחלק מ ד3 עדין יצטרכו לקחת עוד אוטובוס פנימי כמו רמה ב':
המסלול החדש נוסע באליהו הנביא קרי שגם תושבי רמה ג1 יצטרכו לקחת אוטובוס פנימי, כנל חלק מרמה א' וחלק מרמה ג2

ובקיצור, לא גנבו כלום לאף אחד, אלא הפכו את המסלול לקו מהיר - לכולם. חלק מפסידים וחלק מרוויחים. ברור.
 

3524

משתמש סופר מקצוען
כל מיני מאגרים של משרד התחבורה
יעלה קישור בהמשך
המספרים בקו הזה רחוקים מלהיות מדויקים, אפשר לומר שכמעט חצי מהנסיעות בקו הזה לא מתקפים כי אין מכשיר פעיל, או שפקח מתקף לכולם בכניסה למודיעין, כך שאין דרך לדעת כמה עלו בכל תחנה.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
המספרים בקו הזה רחוקים מלהיות מדויקים, אפשר לומר שכמעט חצי מהנסיעות בקו הזה לא מתקפים כי אין מכשיר פעיל, או שפקח מתקף לכולם בכניסה למודיעין, כך שאין דרך לדעת כמה עלו בכל תחנה
זה ממוצע של רבעון, כך שזה לגמרי משקף נתונים אמיתיים
וממ"נ, אם אין מכשיר אז גם בתחנות האחרות אין, וכשיש גם בתחנות האחרות יש.
אז זה משקף רק חצי מהנסיעות? נו ו?
 

3524

משתמש סופר מקצוען
מסכים לגמרי עם הכותב האחרון כאן @3524 שבשעות הלילה וכן בערב שבת ומוצש צריך לעשות איסוף ופיזור יותר גדול, גם ככה אין פקקים בלילה
רק להעיר על מה שכתבת על 'תושבי רמה ד' שנוסעים מעתה כמו מלכים':
המסלול החדש נוסע רק בשד' האמוראיים, קרי שתושבי ד2 ד4 ד5 וחלק מ ד3 עדין יצטרכו לקחת עוד אוטובוס פנימי כמו רמה ב':
המסלול החדש נוסע באליהו הנביא קרי שגם תושבי רמה ג1 יצטרכו לקחת אוטובוס פנימי, כנל חלק מרמה א' וחלק מרמה ג2

ובקיצור, לא גנבו כלום לאף אחד, אלא הפכו את המסלול לקו מהיר - לכולם. חלק מפסידים וחלק מרוויחים. ברור.
גם רמה ב לא נתן מענה לתושבי ריב"ל ריב"ז ובעלז החדשה והישנה, תמיד יש את אלו שגרים רחוק מהציר ולקחו כשיקול בעת רכישת הדירה שהם יצטרכו להתאמץ מעט כדי להגיע לציר ראשי, ככה זה בכל שכונה ובכל עיר. גם ברמה ד. פה אנחנו מדברים על כל אלו שמתגוררים לאורך הציר שהקו נלקח מהם בשרירותיות.

בדיוק כמו הכספומט היחיד ששירת את תושבי הקריה לאורך שנים והועתק ביום בהיר לשכונה אחרת שתושביה כנראה בעלי דם סמוק יותר...

לא עושים מעשה טוב על חשבון אחרים. לקחת מאחד כדי לתת לשני? מי שמך?
 

3524

משתמש סופר מקצוען
זה ממוצע של רבעון, כך שזה לגמרי משקף נתונים אמיתיים
וממ"נ, אם אין מכשיר אז גם בתחנות האחרות אין, וכשיש גם בתחנות האחרות יש.
אז זה משקף רק חצי מהנסיעות? נו ו?
הוא ישקף אחוז יחסי, אבל לא מספרים.
 

מישמשית

משתמש מקצוען
רק להעיר על מה שכתבת על 'תושבי רמה ד' שנוסעים מעתה כמו מלכים':
המסלול החדש נוסע רק בשד' האמוראיים, קרי שתושבי ד2 ד4 ד5 וחלק מ ד3 עדין יצטרכו לקחת עוד אוטובוס פנימי כמו רמה ב':
המסלול החדש נוסע באליהו הנביא קרי שגם תושבי רמה ג1 יצטרכו לקחת אוטובוס פנימי, כנל חלק מרמה א' וחלק מרמה ג2
ממש ככה
לא חוזרת מפסיק ממה שכתבתי לפני
תושבי נהר הירדן לא יודעים שיש שכונות שבשבילם הדבר הזה של לקחת שתי אוטובוסים זה בכל הקוים הבינעירוניים
ולא רק ל885 אלא אפי' לירושלים ולבני ברק
בשביל כמה בחורי ויזניץ לא ישגעו עשרות תושבים מידי יום בנהר הירדן,
אחרת המצב שלנו יראה כמו בבני ברק שאף אחד לא מוכן לוותר שהאוטובוס יעבור מתחת ביתו ושיכונו וחסידותו
וככה לוקח לכל קו שעה נסיעה בתוך העיר בממוצע.............
לא קרה כלום שקו 885 לא יעבור בשכונה שהכי פחות נצרכת אותו במקרה שדבר זה מעכב את הקו

נ.ב. ההבדל בין תושבי רמה ד2 3 ו4 לתושבי נהר הירדן שכשהם צריכים להחליף אוטובוס הם תלויים בחסדי אוטובוס בודד!!!!!!! ואילו נהר הירדן מלאים בעשרות אוטובוסים שיכולים לקחתם
 

די

משתמש סופר מקצוען
חוץ מזה למה באמת יש רכבות של אוטבסים ברמה ב
כי כמעט כל אוטובוס בבית שמש חייב לעבור בנהר הירדן.
אתם, תושבי רמה ד' שמעכשיו נוסעים כמלכים, דעו לכם שזה על חשבון תינוקות בוכיים והורים מסוייטים שכל הטוב הזה נגזל מהם עבורכם.
איזה מלכים? יש מקומות ברמה ד' שהליכה מהם עד שדרות האמוראים היא כמו הליכה מלב הרמה עד ר' יהודה הנשיא ברמה ב' (15 דק' הליכה הררי).
פה אנחנו מדברים על כל אלו שמתגוררים לאורך הציר שהקו נלקח מהם בשרירותיות.
לא עושים מעשה טוב על חשבון אחרים. לקחת מאחד כדי לתת לשני
קודם כל בא נראה את החוזה שחתמו בין תושבי נהר הירדן לבין משרד התחבורה שכל הקווים בבית שמש חייבים לעבור בנהר הירדן. נשמע שיש לכם בעלות על כל האוטובוסים, וכל שאר תושבי בית שמש שיסתדרו...
 

ייד

משתמש מקצוען
קצת משעשע אותי המשך הדיון הזה לאחר שהבאתי לכם נתוני אמת של ממוצע שבועי ברבעון האחרון
402 (או 326) נסיעות שבועיות מרמה ב' זה סכום לא מבוטל בכלל, אם כי זה סך הכל עשירית מהנסיעות של כל בית שמש
אמנם לא למדתי לימודי ליבה
אבל המחשבון שלי אומר ש402 מתוך 2387 זה כמעט 20%...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה