אגב, אחת מהדרכים באוקראינה לשפר את התחבורה הציבורית (למנוע רכבים מיותרים על הכביש):
blablacar (בלאבלאכאר) זה פרוייקט אוקראיני שבו אנשים שממילא נוסעים לנסיעות ארוכות מפרסמים על הנסיעה שלהם ואפשר להצטרף אליהם בתשלום סמלי המכסה את העלויות.
וכך החל ממחיר של 200 גריבנה אפשר לנסוע ברכב פרטי מויניצה לאומן (160 ק"מ) כמו הדוגמא בקישור לעיל.
כך למשל הנהג איגור (בן 42) שנוסע באותו יום מויניצה לחרסטיניבקה יהיה מוכן להאריך את דרכו בכמה ק"מ ולהכניס אותכם לאומן במחיר של 260 גריבנה (כ25ש"ח) במזומן.
תוכלו גם לראות חוות דעת עליו, את פרטיו, פרטי הרכב, ותגובות של כאלה שנסעו איתו, וזהותו אומתה ע"י המערכת.
וכמובן שאחרי הנסיעה תוכלו לכתוב את התרשמותכם ממנו.
או בוגדן בן ה34 שיוביל אותכם לכביש המהיר ליד אומן במחיר של 235 גריבנה...
רק לדוגמא של מיזם תחבורתי שחוסך אלפי רכבים מכבישי אוקראינה (לא ידוע לי היקפים מדוייקים).
נ.ב.
ב"אור בהירות הדרך" לא המלצנו להשתמש בזה, ואין פה שום המלצה לנוסעים לאומן להשתמש עם זה וד"ל.
blablacar (בלאבלאכאר) זה פרוייקט אוקראיני שבו אנשים שממילא נוסעים לנסיעות ארוכות מפרסמים על הנסיעה שלהם ואפשר להצטרף אליהם בתשלום סמלי המכסה את העלויות.
וכך החל ממחיר של 200 גריבנה אפשר לנסוע ברכב פרטי מויניצה לאומן (160 ק"מ) כמו הדוגמא בקישור לעיל.
כך למשל הנהג איגור (בן 42) שנוסע באותו יום מויניצה לחרסטיניבקה יהיה מוכן להאריך את דרכו בכמה ק"מ ולהכניס אותכם לאומן במחיר של 260 גריבנה (כ25ש"ח) במזומן.
תוכלו גם לראות חוות דעת עליו, את פרטיו, פרטי הרכב, ותגובות של כאלה שנסעו איתו, וזהותו אומתה ע"י המערכת.
וכמובן שאחרי הנסיעה תוכלו לכתוב את התרשמותכם ממנו.
או בוגדן בן ה34 שיוביל אותכם לכביש המהיר ליד אומן במחיר של 235 גריבנה...
רק לדוגמא של מיזם תחבורתי שחוסך אלפי רכבים מכבישי אוקראינה (לא ידוע לי היקפים מדוייקים).
נ.ב.
ב"אור בהירות הדרך" לא המלצנו להשתמש בזה, ואין פה שום המלצה לנוסעים לאומן להשתמש עם זה וד"ל.