התייעצות תומכת לידה בבית שמש

סטודיו דבש

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מחפשת המלצות על תומכת לידה בבית שמש מנסיון (אישי) מוצלח בלבד.
תודה רבה.
 

shira_Pr

משתמש חדש
תהילה אליאב. רמת בית שמש ג' - פשוט לנסות... כל מה שאני אגיד אחרת זה רק יגרע. מדהימה, מדהימה מדהימה!
כתבתי בדיוק היום לאחת כאן המלצה עליה. היא פשוט תומכת לידה מטורפת, מקצועית ברמות, אנושית, אנרגטית, צעירה למדה במקומות הכי טובים בארץ, מכירה אין ספור שיטות. נותנת את כל מה שצריך כדי לדעת איך לקדם את הלידה בזריזות ורק דברים פרקטיים מבלי כל הדברים הלא בדוקים שבד"כ מוכרים ליולדות (מניסיון קשה שלי...). פשוט אלופה. זכיתי ללדת את הבת המתוקה שלי אצלה.
המייל השכונתי ברמת בית שמש מלא בהמלצות עליה שם... אפשר פשוט לברר או להתקשר אליה: 0527119771.
 

שפרה_א

משתמש חדש
מצטרפת להמלצה כאן על תהילה אליאב! ילדתי לפני חודשיים (לידה חמישית). בכל לידה לקחתי דולה, ויכולה להגיד באופן חד משמעי שהיא פשוט בילגה אחרת לגמרי! קודם כל האישיות המדהימה שלה, האין סוף מקצועיות וידע, יםםם אנרגיות, זמינות תמידית וכל זה הביא אותי לחוויההה מטורפתתת של הלידה הזאת ובהחלט הלידה הכי טובה שהיתה לי. ממש הצטערתי שלא לקחתי אותה ללידות הקודמות! ממליצה עליה לכל יולדת זה פשוט עולם אחר וחווית לידה אחרת!!ממליצה ממש לכולן ללדת רק !!! איתה.
 

מיקית

משתמש רשום
ממליצה בחום על אילנית אלטלף.
אם את רוצה פירוט נוסף - באישי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה