למי שמעוניין להבין את הטכניקה:
הדמויות ממודלות בתלת מימד בתוכנת ZBRUSH וכן האופניים והקורקינט.
ולכן למעשה אני פשוט יכול להזיז את הרגליים והידיים לזוית הרצויה ולשנות שוית צילום וכך למעשה אני יוצר את הדמות רק פעם אחת ומשתמש בה בכל הסרט רק בשינוי תנוחות.
את ההבעות פנים אני משנה ומצייר על המודל התלת מימדי וכך אני חוסך לעצמי עבודה של ציור בזויות וגם הדמויות תמיד שומרות על אחידות. את הידיים אני מציר בפוטושום כי פשוט זה פשןט יותר מהיר לי מלשנות שויות של כל האצבעות...
יתרון נוסף הוא שניתן להדפיס היום מודלים תלת מימדיים בפלסטיק או גבס ולהוציא את הדמות בצורת בובה כמעו בכל גודל. מה שמאפשר בעתיד לייצר בובות מהדמויות...
פרוג לקראת סיום של הקורס הראשון שנחשף לתוכנה הזאת. בקרוב קורס נוסף.
הדמויות ממודלות בתלת מימד בתוכנת ZBRUSH וכן האופניים והקורקינט.
ולכן למעשה אני פשוט יכול להזיז את הרגליים והידיים לזוית הרצויה ולשנות שוית צילום וכך למעשה אני יוצר את הדמות רק פעם אחת ומשתמש בה בכל הסרט רק בשינוי תנוחות.
את ההבעות פנים אני משנה ומצייר על המודל התלת מימדי וכך אני חוסך לעצמי עבודה של ציור בזויות וגם הדמויות תמיד שומרות על אחידות. את הידיים אני מציר בפוטושום כי פשוט זה פשןט יותר מהיר לי מלשנות שויות של כל האצבעות...
יתרון נוסף הוא שניתן להדפיס היום מודלים תלת מימדיים בפלסטיק או גבס ולהוציא את הדמות בצורת בובה כמעו בכל גודל. מה שמאפשר בעתיד לייצר בובות מהדמויות...
פרוג לקראת סיום של הקורס הראשון שנחשף לתוכנה הזאת. בקרוב קורס נוסף.