תוכנה קטנה מגוגל לטעינת הודעות ישנות לתוך ג'ימייל

saryoram

משתמש רשום
ב"ה


שלום

כמדומני שבעבר הרחוק הייתה תוכנה קטנה של גוגל לטעינת הדוא"ל הישן מאאוטלוק אקספרס לתוך חשבון הג'ימייל.

(חיפשתי ולא מצאתי אלא תוכנה אחרת - Google GMail Loader לא מבית גוגל ואני מעדיף לא להשתמש בה.)

למישהו יש את התוכנה הזו?

תודה
 

system

משתמש רשום
צרפתי לך קובץ rar שיש בו 2 מדריכים לסנכרן בין ג'ימייל ואאוטלוק גם דואר וגם אנשי קשר
ומצורף גם תוכנה (הסבר במדריך) הנקראת googlecalendarsync_installer שעוזרת לסנכרון.

מקוה שהבנתי את מה שהנך רוצה ולכך צרפתי את הקבצים.
מקוה שעזרתי.

אם לא, תסביר שוב למה הנך מתכון ואשתדל לעזור הלאה.
 

קבצים מצורפים

  • 0 ביטים · צפיות: 0

saryoram

משתמש רשום
תודה רבה, אך זה לא מה שאני מחפש.


יש לי גיבוי חומר ארכיוני ישן של תיקיות אאוטלוק אקספרס (לא אאוטלוק של אופיס), אני רוצה באופן חד פעמי (לא צריך סנכרון) לטעון אותם לתוך חשבון gmail. ואז אני מרוויח גם גישה מכול מקום וגם חיפוש של גוגל.

אני יודע בוודאות שזה קיים כי עשיתי את זה פעם ועד היום יש לי בתוך הג'ימייל הודעות מלפני קום ג'ימייל. אני זוכר שזו הייתה תוכנה קטנה שהורדתי מהאתר של גוגל כמו ה GmailConfig וה Gmail Notifier.
 

saryoram

משתמש רשום
נכתב ע"י DVD COAN;565683:


תודה רבה, בזכותך מצאתי את התוכנה והיא עובדת!

אם משהו גם יצטרך אז הנה היא:
צפה בקובץ המצורף 91757
הוראות: מתקינים, מפעילים, מכניסים כתובת וסיסמה של חשבון אליו רוצים לטעון את ההודעות (עובד גם בחשבונות של GoogleApp) מקבלים את רשימת כל תיקיות ההודעות, מסמנים מה שרוצים להעלות ומאשרים.
 

קבצים מצורפים

  • GoogleEmailUploaderSetup.zip
    KB 284.5 · צפיות: 16

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה