מאמרים תוכנה לגמ"ח בחינם

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
תוכל ליצור איתי קשר ואנסה לעזור. תוכל לפרט פרטים נוספים, לדוגמה, מה הגמ"ח אמור לכלול, מי ימלא את הפרטים, אלו סוגי הודעות יהיו בגמ"ח ומה הם יכללו.
בגדול אם מדובר על גמ"ח שכל אחד יכול למלאות בו פרטים כמו לוח, אפשר להתחיל עם תוסף של שוק רב ספקים ולבצע בו כמה שינויים, כגון להגדיר עם קוד שהוא ידלג על עמוד הסל, ולשנות את עמוד הקופה לעמוד יצירת קשר במקום תשלום, באמצעות כמה שינויים. וכן את הכפתור לרכישה לשנות את הכיתוב ליצירת קשר וכיו"ב.
 

שמח ומצליח

משתמש חדש
צריך הפקדות והלוואות - ללא תרומות
רק מנהל הגמח מזין נתונים
שיהיה לכל לווה או מלווה כרטיס עו"ש נפרד
וכן עו"ש כללי
ומצב חשבון הבנק
איך ליצור איתך קשר?
 

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
אגב, אפשר גם להגדיר בקלות, שכל אחד יוכל להזמין משיכה או הפקדה ולצרף מסמכים הקשורים למשיכה או להפקדה, ומנהל האתר יאשר את המשיכה/ ההפקדה בקליק, ולאחר האישור שלו זה יתעדכן אוטומטית בחשבון של המשתמש.
(זה אינגטרציה של מייכרד עם ווקומרס שמאפשרת רכישה עם נקודות של מייכרד ולחילופין קבלת נקודות לאחר רכישה אחרת, בתוספת תוסף צד ג' שמאפשר העלאת קבצים בעמוד המוצר, ולאחר אילו שינויים בעמודי האתר, רק צריך שיהיה לך איזה מזכיר, אולי צריך שיש לו חוש טכני, ואוכל להראות לו מה להתקין ולהגדיר את זה).
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה