בא לי לשתף אתכם >
בא אלי עורך דין שרצה מיתוג למשרד שלו.
הוא עורך דין ליטיגטור - נמצא בדיונים בבית משפט.
אחרי שיחה ארוכה, בריף מלא וחקר שוק יצאתי לדרך.
חיפשתי איך לבדל אותו, לעשות אותו שונה מהשוק הרווי בעו"ד עם לוגו בתוספת אייקון או אותיות גדולות בזהב. ולא, אני ממש לא מזלזלת פשוט אין מצב שאני מוציאה לוגו שלא מבדל את הלקוח ומותאם אישית לתחום שלו.
אחד המאתרים היה לשייך את הלוגו לבית משפט בלי ליצור חרדה ללקוחות שלו, הדבר הכי גרוע זה להשתמש במונחים שליליים. (נושא מעניין שאולי עוד אכתוב עליו פעם)
אחרי הרבה ניסוי וטעיה בחרתי ללכת על 2 האותיות - M | I שמרכיבות את שמו ושם משפחתו. ועכשיו לכי תתאימי את זה לתחום הליטיגציה.
בהצלחה
דבר ראשון התעסקתי עם האותיות שלו והפכתי אותם לעמודי בית משפט, אבל זה היה לא סימפטי בכלל, קר ומפחיד.
delete.delete.delete.
אוקי, הבנתי שדבר ראשון חייב שיראו את השם של העו"ד ורק במבט שני יראו את עמודי בית המשפט.
זה כבר נתן התקדמות משמעותית והוא עף על זה >
ואז, מכירות את הרגע הזה שאת אומרת לעצמך - זהו, לא נוגעת עוד?
לא רוצה לגרוע, מתרגשת שפיצחתי את הלוגו ובעיקר מפחדת להרוס.
אז זה קרה לי בדיוק פה. אבל מניסיון אין על הנגיעות האחרונות.
אז המשכתי.
וזה מה שקרה בנגיעה הזאת >
הפרספיקטיבה הזאת שיצרה לוגו כ"כ שונה ונתנה לעמודי בית במשפט את התלת מימד
ואת הבידול לאות I.
זה היה רגע של ניצחון אישי מתוק
ומפה מתחילה ההסתבכות - כאילו עד עכשיו הכל היה הכי חלק שיכול להיות
פתאום, בדיוק בסוף. נכנס מישהו חדש לתמונה,
לא, לא חבר או יועץ - זה כבר מוכר ולא מפתיע בכלל.
נכנס שותף למשרד ועכשיו צריך לוגו שיאפיין משרד של 2 שותפים.
ולא רק זה - האותיות של השניים זה אותו שילוב של M | I. רציניייי.
ואין מצב שאני יוצאת מעצבת שמצליחה לעשות רק לוגו אחד בסגנון.
למרות שחשבתי שהגעתי לטופ שאפשר לייצר מלוגו עם כאלה מאפיינים.
וואו, זה היה קשוח וחונק.
אבל מאתגר שממלא באנדרנלין מטורף. ידעתי שזה יקרה בסוף גם אם אני בסוף לא ירוויח על זה כלום. הם יצאו עם לוגו חדש מבודל שיוצא מאותו בריף שרק נוסף בו דבר אחד - משרד שותפים.
ושוב משחק עם אותם אותיות
וקפה וחטיפים והסחות דעת
וסקיצות שמחליפות ידיים
ופתאום הם פחות רוצים את האיזכור לתחום, נדלקו על לוגו מסויים.
ולא עוזרים הסברים ופשוט עושים מה שטוב ללקוח.
אז זה מה שיצא -
שילוב של האותיות מלאות נוכחות וביטחון - קריטי ללקוח פוטנציאלי שיש לו דיון בבית משפט והוא רועד מפחד.
אבל חייב את הבידול משאר הלוגואים של העורכי דין - ואת זה עשיתי עם האייקון & שיוצר קישור - שותף.
וכדי שלא יצא בנאלי - שילבתי את ה-& בתוך האותיות.
וזהו כאן מסתיים הסיפור של הלקוח.
ומתחיל הסיפור של הלקוח הבא ששואב אותך שוב לעולם שלו.
חיים מרתקים בתחום הזה, איך אני אוהבת!!!
בא אלי עורך דין שרצה מיתוג למשרד שלו.
הוא עורך דין ליטיגטור - נמצא בדיונים בבית משפט.
אחרי שיחה ארוכה, בריף מלא וחקר שוק יצאתי לדרך.
חיפשתי איך לבדל אותו, לעשות אותו שונה מהשוק הרווי בעו"ד עם לוגו בתוספת אייקון או אותיות גדולות בזהב. ולא, אני ממש לא מזלזלת פשוט אין מצב שאני מוציאה לוגו שלא מבדל את הלקוח ומותאם אישית לתחום שלו.
אחד המאתרים היה לשייך את הלוגו לבית משפט בלי ליצור חרדה ללקוחות שלו, הדבר הכי גרוע זה להשתמש במונחים שליליים. (נושא מעניין שאולי עוד אכתוב עליו פעם)
אחרי הרבה ניסוי וטעיה בחרתי ללכת על 2 האותיות - M | I שמרכיבות את שמו ושם משפחתו. ועכשיו לכי תתאימי את זה לתחום הליטיגציה.
בהצלחה
דבר ראשון התעסקתי עם האותיות שלו והפכתי אותם לעמודי בית משפט, אבל זה היה לא סימפטי בכלל, קר ומפחיד.
delete.delete.delete.
אוקי, הבנתי שדבר ראשון חייב שיראו את השם של העו"ד ורק במבט שני יראו את עמודי בית המשפט.
זה כבר נתן התקדמות משמעותית והוא עף על זה >
ואז, מכירות את הרגע הזה שאת אומרת לעצמך - זהו, לא נוגעת עוד?
לא רוצה לגרוע, מתרגשת שפיצחתי את הלוגו ובעיקר מפחדת להרוס.
אז זה קרה לי בדיוק פה. אבל מניסיון אין על הנגיעות האחרונות.
אז המשכתי.
וזה מה שקרה בנגיעה הזאת >
הפרספיקטיבה הזאת שיצרה לוגו כ"כ שונה ונתנה לעמודי בית במשפט את התלת מימד
ואת הבידול לאות I.
זה היה רגע של ניצחון אישי מתוק
ומפה מתחילה ההסתבכות - כאילו עד עכשיו הכל היה הכי חלק שיכול להיות
פתאום, בדיוק בסוף. נכנס מישהו חדש לתמונה,
לא, לא חבר או יועץ - זה כבר מוכר ולא מפתיע בכלל.
נכנס שותף למשרד ועכשיו צריך לוגו שיאפיין משרד של 2 שותפים.
ולא רק זה - האותיות של השניים זה אותו שילוב של M | I. רציניייי.
ואין מצב שאני יוצאת מעצבת שמצליחה לעשות רק לוגו אחד בסגנון.
למרות שחשבתי שהגעתי לטופ שאפשר לייצר מלוגו עם כאלה מאפיינים.
וואו, זה היה קשוח וחונק.
אבל מאתגר שממלא באנדרנלין מטורף. ידעתי שזה יקרה בסוף גם אם אני בסוף לא ירוויח על זה כלום. הם יצאו עם לוגו חדש מבודל שיוצא מאותו בריף שרק נוסף בו דבר אחד - משרד שותפים.
ושוב משחק עם אותם אותיות
וקפה וחטיפים והסחות דעת
וסקיצות שמחליפות ידיים
ופתאום הם פחות רוצים את האיזכור לתחום, נדלקו על לוגו מסויים.
ולא עוזרים הסברים ופשוט עושים מה שטוב ללקוח.
אז זה מה שיצא -
שילוב של האותיות מלאות נוכחות וביטחון - קריטי ללקוח פוטנציאלי שיש לו דיון בבית משפט והוא רועד מפחד.
אבל חייב את הבידול משאר הלוגואים של העורכי דין - ואת זה עשיתי עם האייקון & שיוצר קישור - שותף.
וכדי שלא יצא בנאלי - שילבתי את ה-& בתוך האותיות.
וזהו כאן מסתיים הסיפור של הלקוח.
ומתחיל הסיפור של הלקוח הבא ששואב אותך שוב לעולם שלו.
חיים מרתקים בתחום הזה, איך אני אוהבת!!!