תגיע למקומו

תמיד בעליה

משתמש מקצוען
איזה יום, באסה,
מעיפה תתיק עם ה'מתחלף' על המיטה, מתפרקדת עליה ומריחה שהגרביים לא משו.
רעב לי פתאום בבטן, אני יקום לקחת קורנפקס?! לא בא . מה עוד יש, אולי אני יחמם פסטה.
מחממת פסטות לעצמי מגיל 7. מזמינה פיצה מגיל 9, מאז שלמדתי לפלח קצת כסף.זאת אומרת להחזיר לעולם את האיזון בין אלה שיש להם הכל לאלה שגורנישט.
יש לי כסף לאיזה באגט טוב?!
מתרוממת, מושכת תילקוט, הרוכסן פתוח עוד מהכתה, חתיכת חסיכת זמן,
אואוץ'! הפתק!!
הוא נשאר על השולחן שלי בכתה. אין מצב.
אם מישו מהביספר רואה אותו אני ...מנותקת. מועפת. מסולקת. מחוסלת. עם עוד איזה יריקת פרידה לסיום.
יאללה, לכיתה. קמה. חייבת להשמיד אותו. משאירה תדלת של הבית פתוחה, כן נולדתי באוטובוס, רציני.
רצה, נפגשת באנשים, כן, אני לא רואה לאן אני הולכת, יש לכם בעיה עם זה?
הנה , רואה את המפלצת של חיי. הבית ספר.נכנסת.
עפה במדרגות לקומה שלישית. שקט בפרוזדור, לכיתה.
פותחת ת'דלת.



עומדת פריז.

הכל ריק, כתה של אחרי לימודים, ריח של קלמנטינה מעופשת באויר, המון טישויים מפוצצים מכודרדים על השולחנות ומתחת להם, לוח מחוק לסירוגין,
ובכסא שלי.
ליד השולחן הכי מקושקש וחרוט.

בשקט.

יושבת,

בעיניים עצומות. כאילו מרחפות.

המורה?!
היא פותחת עיניים, רואה אותי, היא טיפה נבהלת , ממצמצת, מסתכלת עלי כאילו יצאתי לה מהחלום.
מסתכלת עלי עוד יותר בעיניים חולמניות, מרגיש לי כאילו היא נכנסת לי למח. עושה לי בו רנטגן.
"אבל למה בכסא שלי, המורה?"
היא לא קמה. אנחנו רחוקות. אני ליד הדלת. היא על כסא תלמידה חבוט ליד הקיר, בסוף.
ואז היא מדברת, הקול שלה כמו של מישו באמצע לדמיין משו ארוך:
" נגמר היום, רציתי ללכת הביתה. אבל היה לי נקודה של כעס בלב"
אני יודעת על מי, נו,
"לא רציתי ללכת ככה, רציתי להבין יותר, חזרתי לכתה אחרי שכולן הלכו, התיישבתי במקום שלך,
ודמיינתי לי.
איך את מגיעה לכאן בבוקר, איפה את מניחה את הילקוט, מי מסתירה לך, באיזה גודל את רואה את האותיות מהלוח.
כמה זמן לוקח לך לצאת מהמקום שלך לחצר בהפסקה, איך את רואה אותי משם"

שורף לי בעיניים, אני לא אסגור אותן, שלא יזלוג.
היא קמה,אני רואה את הפתק מונח מקומט מתחת לשולחן, היא לא נגעה בו.
לוקחת את התיק שלה, מחייכת , אני זזה, מפנה את הדלת, והיא יוצאת.

הכתה ריקה עכשיו ואני כאן, והקירות.
ואני חשבתי שאני ככה בעולם הזה, אני והקירות.
אבל לרגע , עוד מישהי היתה איתי , בשקט, בלי מילים.
נכנסה, לתוך הג'ונגל הקוצני הזה, רצתה לגעת בו,
רק לגעת, ואולי להבין,
חודו של קוץ הייתה מוכנה להרגיש.
וללכת...
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כתיבה מדהימה. נוגעת ולא נוגעת. חושפת טפח ומכסה טפחיים.
אמנות במיטבה.
 

תמיד בעליה

משתמש מקצוען

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פעם ראשונה הייתה דרך האתגר בהודעה פרטית שקצרה כמות תודות אוהדות מרשימה (בשעה זו לא פחות מ-80), ועכשיו בפעם השנייה גם הניבה גל מחמאות חריג.
עם התחלה כזו, מה יהיה בעתיד. בהצלחה.

רק פליז, מה זה עומדת פריז?
 

נקודה אחת

משתמש סופר מקצוען
קראתי פעם שניה.
הכתיבה שלך מנערת מעוררת. מדברת!
בבקשה תשימי לנו עוד קטעים כמו זה.
וגם הקטע על ההרבה אמא היה עוצמתי ומפתיע. (וכואב)
חודו של קוץ הייתה מוכנה להרגיש.
איי.. מאמי קטן הילדה הזו.. אני מרגיעה את עצמי שהמצאת אותה. אבל יודעת שזה כזה אמיתי ומצוי שרק משיח יכול למלא את החללים שיש להם שם בתוך הלב.
אלו ילדים שרוצים אמת. שמרגישים אמת. ולא מתפשרים על בערך. הלוואי ויהיו להם שליחים עם לב אמיתי כמו המורה הזו שניסתה.
אפילו לנסות, אפילו רק לנסות- זה כבר עושה להם קרע בזרות הפנימית הזו.
תראו איזה לקח מפעים.
 

תמיד בעליה

משתמש מקצוען
קראתי שוב, האותנטיות מדהימה.
והקטע הזה:

הזוי.
והדיבורים של המורה ...אני רואה אותה מול הפרצוף...
אפשר עוד טעימות מהחיים שלה?
אתם ממש מרגשים אותי.
בעיקרון אני עוסקת בכתיבת תוכניות,
בקושי יוצא לי לכתוב בז'אנר הזה,
אבל אתם ממש "מזריקים" כח!!
הולכת לשרבט עוד משו.
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
אנשים כמוכם צריכים להיות מחנכים.
מי שעלה על ההברקה הזו מועמד לפרס נובל.
מדברים על הבנה, על הכלה, על קבלה ועוד מילים יפות.
וואו.
פשוט להתיישב במקום שלו. לראות את העולם מהזווית שלו. לנסות להרגיש, לא להבין - פשוט להרגיש מה הוא חווה...
כמה סבל היה נחסך מהרבה ילדים שרק רצו להיות תמימים וטובים ואף אחד לא הרגיש מה עובר עליהם.
תודה על הכלי הזה.
בטוחני שאשתמש בו.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה