תחשבו טוב אם התביעה כי באו מים עד נפש והם לא מפסיקים להטריד או כי זו הזדמנות להרוויח ואיזה נחמד שזה החוק ויש הזדמנות לקבל כסף. יש חברות ועסקים בודאי אנשים מהעולם שלנו שרקאחרי הקורונה הכירו את עולם האינטרנט. שנכנסים לעולם הדיגיטל בלי היכרות רבה ואין להם את הכסף לקחת משרד גדול שיעזור להם ועובדים קשה מאחורי הקלעים להביא לקוחות. המערכות האלה קשות ומתישות וצריך ללמוד הכל מהתחלה בהמון תחומים. אם שלחתם מייל להסרה ועדיין נשלח שוב. ואם זה עסק נורמטיבי ולא משהו קיקיוני. אז חסד גדול תעשו אם תטרחו ותרימו טלפון ותדברו עם הבעלים. אין לו ענין להזיק ולהינזק, לפעמים הוא לא מודע שזה עדיין שולח או לא יודע איך להסיר.
יש אנשים שקברו בעלי עסקים טובים עם זה.
תהיו נחמדים תחשבו שזה האח שלכם.
מסכימה ולא מסכימה.
בעל עסק חייב להיות מודע לכלל החוקים הקשורים לעסק שלו.
כמו שלא יוכל להגיד למס הכנסה, אני עובד קשה לא ידעתי שחייבים לשלם...
זה לא מתקבל.
החוק נותן להם פתח מילוט, אם ביקשתי הסרה הם מחוייבים להסיר אותי באופן מיידי מבלי שאצטרך לתת דו''ח למה בחרתי להסיר עצמי. גם אם אני מסיבה כלשהי בחרתי בהתחלה להתחבר.
טענה של 'התחבר' מחדש בטעות- אותי זה לא אמור לעניין.
יש ימים שאני מקבלת מעל 15 הודעות ספאם (!!!) במקרה הטוב.
כולם לא רלוונטיות עבורי. לא פתחתי תיבת מייל ע''מ לקבל פרסומים. אותם אקבל במידת הרצון/הצורך במקומונים החינמיים. מייל היא לא פלטפורמה פרסומית בחינם. לפעמים היא עולה כסף.
מדובר בהטרדה לכל דבר.
אגב, את רשימות התפוצה הם בונים ממיילים פשוטים המועברים הלאה עם כל היסטוריית הגלגולים שלה.
בפעולה פשוטה של תשומת לב דקה לפני העברה הלאה, פשוט למחוק את כל המלל המיותר.
לא מסובך. וחסד לא יותר קטן...