נעשה קצת סדר:
בסייקלס אתה יכול לרנדר רינדור סופי בעזרת F12 (כמו שהיה במנוע הרגיל) ואז לשמור את התמונה שנוצרת. את הרזולוציה אתה מגדיר בטאב הראשון עם האייקון של המצלמה.
עכשיו, לגבי ה"רינדור" שיוצא במסך כשאתה עובר למצב תצוגה של סייקלס, אפשרי לשמור את ה"תמונה" פשוט ע"י הדפסת המסך ע"י לחיצה על כפתור ה-Prt Sc (Print Screen) שנמצא בד"כ ליד כפתור ה-Scroll Lock (בשורת מקשי ה-F1-F12) ואז להדביק את התמונה בעורך תמונות ולחתוך מה שלא צריך (מסורבל, אבל ככה זה כשעובדים עקום בלי F12).
לגבי האיכות:
אתה יכול לקבוע את האיכות הן של התמונה הסופית והן של ה-Preview (מה שמוצג במסך בזמן אמת) ע"י שינוי הערכים בקטגוריה: "Sampling"
ישנם שני ערכים שם שהראשון שנקרא: "Render" קובע את כמות הדגימות במצבר רינדור (F12) והשני שנקרא: "Preview" קובע את כמות הדגימות במסך.
עכשיו, כמובן שהרינדור הסופי יהיה בד"כ יותר איטי מה-Preview גם בגלל כמות הדגימות וגם בגלל הרזולוציה. בכל אופן בשניהם המחשב משתמש ב-GPU במידה והגדרת זאת בטאב הרינדור (שאיתו עבדנו עד עכשיו)
מה שכן אתה יכול ואפילו מומלץ להגדיר בקטגוריית: "Preformance" מספרים יותר גדולים ל-Tiles, אצלי למשל יש כרטיס gtx680m (מחשב נייד) והוא עובד הכי טוב עם ריבועים בגודל של 512 על 512, אבל אפשרי גם 256 על 256.
ברירת המחדל של 64 איטית יחסית כשמרנדרים עם הכרטיס אבל מהירה כאשר מרנדרים עם ה-CPU (כדאי לעשות ניסוי על סצנה פשוטה כדי לראות את ההשפעה)
כמובן שישנם עוד הגדרות שבגדול אמורות להוציא תמונות יותר איכותיות גם במספר דגימות נמוך אבל את זה אני משאיר לגוגל...
עריכה: trew, אתה זריז!