לא משנה כמה קורסים לקחתי על קופי ומיקרו קופי, ולא משנה כמה קראתי ועבדתי על זה, אני עדיין מאותגר כל פעם מחדש שאני נדרש לכך.
כמו כותבים רבים, די קל לי להנפיק מסמך איכותי מרובה טקסט, על כל מה שאתבקש לכתוב, אבל דווקא להצטמצם במילים, שם הוא הקושי שלי.
איך מעמיסים על כתפי מילים בודדות סל ערכים שלם של מותג או מוצר? איך דוחסים כל כך הרבה אסטרטגיות, מסרים, כוונות, ציפיות ומטרות לתוך משפט צנום, בלי לפגוע בקלילותו, קליטותו, וזרימתו? איך מצליחים להמציא את הגלגל מחדש בתחומי פרסום רוויים וחרושים עד דק, בלי ליפול למחוזות הבנאליות?
זה האשכול לשתף בו את:
כמו כותבים רבים, די קל לי להנפיק מסמך איכותי מרובה טקסט, על כל מה שאתבקש לכתוב, אבל דווקא להצטמצם במילים, שם הוא הקושי שלי.
איך מעמיסים על כתפי מילים בודדות סל ערכים שלם של מותג או מוצר? איך דוחסים כל כך הרבה אסטרטגיות, מסרים, כוונות, ציפיות ומטרות לתוך משפט צנום, בלי לפגוע בקלילותו, קליטותו, וזרימתו? איך מצליחים להמציא את הגלגל מחדש בתחומי פרסום רוויים וחרושים עד דק, בלי ליפול למחוזות הבנאליות?
זה האשכול לשתף בו את:
- ההברקות שלכם בתחום הקופי
- המחשבות שעמדו מאחוריהן
- האפקטיביות שלהן בסופו של דבר בהנעה לפעולה
- טיפים ורעיונות
- לבטים וחששות