שיתוף/כתבתי עכשיו למישהו למשלוח מנות (צ'ולנט)

אשר שרבר

משתמש סופר מקצוען
שושן הבירה שנת ג' תי"ז

הכל רועש וגועש, זעזועים פוליטיים עוברים על האימפריה האדירה, גחמותיו ההזויות של המלך יר"ה שוברים בכל פעם שיאים חדשים, לא עבר זמן רב מאז הסתיימו סעודות הרהב בהתכתשות מביכה בין המלך והבת של השוויגער שלו, שנגמר כזכור לכל בצורה לא נעימה. נסיון ההתנקשות הכושל על ידי מאבטחי היחידה לאבטחת אישים המוצבים בשער.

והאחרון הכביד, ההתקרבות המדאיגה בין צורר היהודים העמלקי הרשע והאכזר, למלך יר"ה. שהביאה להתפרצות תיק עשרת אלפים, שהיה אמור לגרום ליודן ריין מוחלט. והמהפך המפתיע שלא נצפה בסקרים, עלי ידי אחד מראשי הלשכה שהפך לעד המדינה והפליל את הצורר תמורת הזכרתו לטוב בכל סעודה וסעודה, שנה שנה.

כל הפוליטיקה העכורה והמדממת והאינטרסים והג'ובים, הבוחשים והמערבבים, הדוחפים והמושכים, וכל הצ'ולנט המבעבע מכוון ויזום בצורה מופלאה על ידי הבורא יתברך שמו, המכוון ומנתב כל אינטרס פרטי, של כל מערבב ובוחש למען המטרה הנצחית של הצלת הדורות והשפלת הרשעים, ומחיית עמלק, להרמת קרן התורה ובניין בית המקדש לכבוד ולתפארת.

וזה הטעם וזה הענין שנהגו החכמים ס"ט העושים את הצ'ולנט מאורגן ומסודר כל דבר ודבר במקום הראוי לו, ל ה ו ד י ע, -שבתוך כל פאודה וכאוס יש סדר מופלא.

ובזאת מוגש ב'חום' א-ספרידש'ע צ'ולנט, לזכר הניסים הגדולים והפוליטיקות שעשה עושה ויעשה על חשבון הרשעים בכל דור ודור לטובתנו ולשמחתנו הנצחית.

א פריילאכען פורים

משפחת
 

בן מיכאל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה תורנית
חזק!!!!!!!!!!!!!!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה