הפעם אני כאן עם שיתוף נרחב ומעניין!
אז בואו ונתחיל מהתחלה; הנהלת הישיבה פנו אלי
שברצונם לצאת בקמפיין בעיירה מונסי למען הישיבה הקדושה ששוכנת שם.
המטרות שהציבו בפני היו:
חיבור הקהל למטרה, הצגת הבחורים החשובים שיחי' העמלים בתורה, ויחידיותו של החינוך הויז'נצאי, ובפרט בארה"ב!
שמות רבים עלו וירדו, ולבסוף נבחר הסלוגן המנצח:
"אונזער הייליגע חינוך אין אמעריקא" (החינוך הטהור באמריקה)
כמובן שהקמפיין התחיל עם טיזר סקרנות שגילה טפח וכיסה טפחיים,
שכולו הדיף ניחוח אמריקאי למהדרין.
ולאחר מכן המשכנו עם סדרת מודעות פרסום ותעמולה, הזמנה ומעטפה, עלון,
וכמובן – שיאו של הקמפיין, שהיה אירוע ההתרמה עצמו,
שאף התקיים בקונספט שילוב ייחודי של שמחת 'שבע ברכות' לנכד האדמו"ר, בשילוב הדינר לישיבה.
קונספט האירוע גם יצר לנו אתגר לא קטן, כשהיינו צרכים לבנות שימשונית אחת שתתאים גם לדינר וגם לשבע ברכות,
אתגר שעמדנו בו די בהצלחה! (תגידו אתם...)
בנוסף לכל, גם בחתונה עצמה חולק מארז טישו אישי כפרסום גרילה (מצורף(
אז לכם נשאר רק לצלול פנימה, ולשאוף לתוככם ניחוח אמריקאי משכר!
ועל הפידבק שלכם אני לא מוותר!
אז בואו ונתחיל מהתחלה; הנהלת הישיבה פנו אלי
שברצונם לצאת בקמפיין בעיירה מונסי למען הישיבה הקדושה ששוכנת שם.
המטרות שהציבו בפני היו:
חיבור הקהל למטרה, הצגת הבחורים החשובים שיחי' העמלים בתורה, ויחידיותו של החינוך הויז'נצאי, ובפרט בארה"ב!
שמות רבים עלו וירדו, ולבסוף נבחר הסלוגן המנצח:
"אונזער הייליגע חינוך אין אמעריקא" (החינוך הטהור באמריקה)
כמובן שהקמפיין התחיל עם טיזר סקרנות שגילה טפח וכיסה טפחיים,
שכולו הדיף ניחוח אמריקאי למהדרין.
ולאחר מכן המשכנו עם סדרת מודעות פרסום ותעמולה, הזמנה ומעטפה, עלון,
וכמובן – שיאו של הקמפיין, שהיה אירוע ההתרמה עצמו,
שאף התקיים בקונספט שילוב ייחודי של שמחת 'שבע ברכות' לנכד האדמו"ר, בשילוב הדינר לישיבה.
קונספט האירוע גם יצר לנו אתגר לא קטן, כשהיינו צרכים לבנות שימשונית אחת שתתאים גם לדינר וגם לשבע ברכות,
אתגר שעמדנו בו די בהצלחה! (תגידו אתם...)
בנוסף לכל, גם בחתונה עצמה חולק מארז טישו אישי כפרסום גרילה (מצורף(
אז לכם נשאר רק לצלול פנימה, ולשאוף לתוככם ניחוח אמריקאי משכר!
ועל הפידבק שלכם אני לא מוותר!