כללי שיפוצים בגימור מושלם

Loochi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיה2.jpg טוב, זה עדיין לא גימור מושלם בביצוע של הגרפיקה;) אבל אשמח לחוו"ד וביקורת עניינית:)
תודה=)
(הלוגו מפוקסל, עוד לא קיבלתי את הוקטורי מהלקוח)
 

ברכי ל

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
וואו!
מיוחד!!
נקי ויפה!
רק לא הבנתי מה פשר העציץ הגדול (המצויר)?
מענין לראות את זה גמור...
 

קלרינט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
מושקע!!!
אהבתי שהשתמשת באלמנטים מתוך הלוגו, למודעה!

את הלוגו הייתי מורידה לשמאל, למטה, הוא יתמקם שם בול!
ולהעלות את כל העיצוב לחלק העליון.

המס' נראה קצת עלוב... אולי פונט אחר? עבה יותר?
אולי אייקון של שיחה בצדו הימני?

את הציור אולי עדיף להפוך לתרשים אדריכלי יותר?

הצלחות!
 

m.e.e

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
קודם כל ממש יפה, מעוצב בקו נקי ומקצועי.
השילוב בין הציור לתמונה, בהחלט מקורי ומעורר עניין, אבל משהו בו לא זורם, לא ממש אחיד,
אני מניחה שזה בגלל שעוד לא סיימת את הגימורים..
בכל אופן אהבתי מאוד!
 

ספירלה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
הרעיון יפה מאד
אבל הביצוע צריך עוד קצת שיפור
אולי לנסות להזיז את החלק המאויר שמאלה, שלא יהיה ממורכז
חוץ מזה - כדאי מאד לנסות לצייר באמת את החלק המאויר, ולא בעזרת פילטרים. אם זה יהיה ברמה טובה זה יקפיץ את המודעה ויהיה יותר מובן (היות וזה חתיכה קטנה זה לא אמור להיות מסובך)
בהצלחה!
 

Loochi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תודה לכולכם!
באמת הכוונה שלי היא לצייר עם העט הדיגיטלי שלי, כרגע זה ברמה של סקיצה האיור, זה היה בשביל האישור של הלקוח לרעיון בכלל..

ולגבי מה שרצינו להדגיש פה במודעה, זה לא עניין השיפוץ כמו הגימור והחשיבה על הפרטים הקטנים בשיפוץ, לכן העציץ נמצא ברישום, וגם סבוניה אחת נכנסת. הפרטים הקטנים האלה חשובים לחברה לא פחות מכל מה שמסביב, הם ממקדים את הערך שלהם בפינישים.

אני אעלה לפה את התוצר המוגמר אחרי התיקונים ב"ה
 

פנחס אברהמי

אברהמי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
D I G I T A L
רעיון נהדר!!!

מחכה לסופי
 

תפוזים קר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עבודה מהממת ויפה כמו כל העבודות שלך.
מה שהפריע אולי - למרות שאולי זה נכון. אני לא מתמצאת בתחום האדרכילות וכו'. אם זה קשור בכלל. למה הפרקט צבוע (להראות שזה פרקט? -אז תשחקי אם התמונה שיראו יותר את הפרקט...)
- לא כמו באלמנטים באיור השני..נניח החלקים של העץ שם גם הולכים להיות בצבע עץ וכו'. למה שהפרקט לא יהיה בלי צבע גם. זה יהיה יותר אחיד לדעתי.
או שאני טועה, מעניין לשמוע מה היתה הכוונה שלך...
 

Rochel L

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מאוד יפה ומענין!
משהו קצת מפריע לי בפרופורציות של השילוב של הציור עם התמונה המקורית. בצד שמאל לא ברור אם זה כלפי פנימה, עד לריבוע הלבן משמאל...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה