אתגר שיפוט אתגר #22 "מותג נולד" >>> חוויה מקצועית!

מצב
הנושא נעול.

קלרינט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
שלב החשיפה:

כעת כבר אפשר סופסוף לחשוף
את שלושת השופטים שלנו האלופים שלנו:

@חיים בניסטי
חיים בניסטי, ממתג ועומד בראש סטודיו ארטליינר, מרצה לעיצוב, מיתוג ובניית אתרים ומחבר הספר 'איך לעצב לוגו מנצח'.
חיים הנו בוגר פרוג בעצמו, ובחר להתמקד בקריירה שלו אך ורק במיתוג - אבל לעשות אותו מושלם.



מילה אישית:
מאמינה שכולם כאן כבר רכשו את הספר המיוחד שהוא חובה לכל מעצב, ולמעצבי לוגואים בפרט!
אז לא אמליץ עליו...
רק אמליץ לכל אחד מכם, להוציא אותו לאלתר ממדף הספרות המקצועית
ולהניח אותו קרוב על שולחן העבודה / על השידה ליד המיטה...
הספר מרתק וכתוב בשפה קולחת, כיף לדפדף ולקרוא אותו שוב ושוב :)

תודה על על הסרטונים המושקעים על ליטוש לוגואים בלייב,
למדתי מהם המון המון, דווקא בנקודות ה*קטנות* כביכול...
מי שלא צפה, הפסיד בגדול.


@arv
שרה דויטש, ארטדיירקטורית המתעסקת בעיקר בקומפוזיציה ובטיפוגרפיה, מרצה לעיצוב חזותי.
יוזמת "המגירה" ניוזלטר חודשי העוסק בתהליכי עיצוב.
שרה מעודדת עיצוב מתוכנן והקימה את "קורסים וירטואלים בעיצוב" פלטפורמת למידה וירטואלית למעצבים מתקדמים.



מילה של תלמידה:
זכיתי להכיר אותך שרה, דרך הקורסים הוירטואליים שהשתתפתי בהם, והחכמתי המון!
היישומיות וההפשטה של נושאים מורכבים כמו לדוג' קומפוזיציה, זה פשוט מדהים...
הרגשתי כמה את מקפידה להתמקד בתכל'ס, והקניית פרקטיקות ליומיום במרחב העיצובי.

@איציק כרמי
איציק וינברג, אומן המילים!
קופירייטר במשרד הגדול במגזר החרדי "בולטון פוטנציאל"
שותף ב"פרסומתא" ומרצה בבית פרוג.

מילה אישית:
זוכרת ומתגעגעת לפעילות התוססת שלך בפורום! אחח...
ולמי שרוצה להיזכר ולהנות, הנה קישור לאשכול "לוגו, מה עשו לך?"
אבל תשמרו את זה לקפה של מחר בבוקר,
כעת כולם איתנו כאן :)

לתגובות ולהגיגים שלכם - כאן בנספח
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
ערב טוב פרווווווווג! D:

אהלן כווווולם! מתרגש ושמח מאוד להיות כאן איתכם הערב!

לפני הכל אשמח להודות למארגנות ולמארגן @קלרינט , @EPaP ו- @י. מאיר על ניהול מושלם מכל הבחינות, ובעיקר מאחורי הקלעים. שאפו ענק!

לעניינינו:
כמו שרובכם יודעים, מיתוג ועיצוב לוגואים זה הבייבי שלי, וכשהציעו לי לשפוט באתגר המדהים הזה לא יכולתי לסרב.
כתבתי אתגר מדהים, והוא ללא ספק ראוי לתואר מדהים - בזכותכם המשתתפים!
עברתי כמה וכמה פעמים על כל האשכולות הרלוונטיים לאתגר. ההשקעה, ההתרגשות, הליטושים האחרונים והירידה לפרטים הקטנים - מהווים מכנה משותף לאהבת העיצוב שבוערת בכם והופכת כל אחד ואחת מכם למדהימים.
אולי זה נדוש, אבל אין כמו האמת - היה קשה בטירוף לבחור את 5 הפיינליסטים, רוב הלוגואים פשוט מצוינים. עבודה מצוינת של כולכם! גאה להיות חלק מקהילה שלנו!

ו... אם עדיין לא הספקנו להכיר, תוכלו בינתיים לקפוץ ולבקר ב:
אתר הסטודיו שלי - https://artliner.co.il/
אתר הספר 'איך לעצב לוגו מנצח' - https://logobook.co.il/
על ארטליינר בדקה וקצת -
וזה הכל בינתיים, נתראה אוטוטו בשיפוט! :)
 

קלרינט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
שלב ההיכרות

כעת הבמה שלכם - השופטים:
נשמח שתציגו את עצמכם :)

ולכם הגולשים והמתמודדים באתגר, תיכף נפתח לכם נספח,
לתגובות שאלות, ודיסקוסים...
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אהלן וברכה,
שמי איציק וינברגר (איציק כרמי)
אבל ראשית אודה לפותחי האתגר, וצוות הניהול שבחרו בי לשפוט באתגר זה.
@קלרינט , @EPaP ו- @י. מאיר @ESTI.


קצת מוזר לי, אני טוב במילים, לא במשפטים..

ולכן אפתח בכמה מילים על עצמי, למי שלא מכיר אותי.
להבדיל משאר השופטים כאן, אני איש של מילים, מגיע מעולם הקופי, עם נגיעות קלות של קריאייטיב. אך בסופו של דבר, קופי וקריאייטיב שניהם מגיעים מעולם היצירה, כגוף ונשמה שכמעט ואי אפשר לזה בלא זה.
מכיוון שאין לנו ספר יצירה, השמים הם הגבול ואני מרשה לעצמי לגנוב פה ושם יצירות קריאייטיב.
אפרופו גנב, על ראשי בוערים שני כובעים:
בכובעי הראשון, אני קופירייטר במשרד הגדול במגזר החרדי "בולטון פוטנציאל", (עברתי גם בגל אורן, VIP, מגזרים ז"ל ופרסוּמי ישראל ועוד) פה ושם אני גם מתערב קצת בקריאייטיב, אבל נתח נכבד, אם לא ראשו ורובו של הכובע שלי הוא "קופירייטר".
בכובעי השני, אני שוּתף במשרד הבוּטיק "פרסוּמתא" יחד עם ידידי @יונתן ליפשיץ
כל השאר זה לא כובעים, אבל אני בהחלט אוהב לבשל, להרכיב רהיטים מאיקאה וגם למסור פה ושם הרצאות בפרוג, הבית של כולנו.
 

arv

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
שלום לכולם, כאן שרה דויטש.
מאמינה שיהיה תהליך מלמד ומחכים.
רואה באתגר הזה את הערך המוסף שיש לו על פני אחרים, המטרה שלו היא בעצם להווות למידה ותובנות.
למידה היא החלק הכי חשוב במערך המקצועי וכן זו הסיבה שבגינה יזמתי את 'המגירה'. אם אתם עדיין לא מכירים מוזמנים להצטרף.
ליוזמה הזו קדמו שנים של הבנה וגילוי בכך שלאנשים אין מקורות לימוד אלא רק "שיתופים" או חלנות ראווה ושריקות התפעלות.
ב'מגירה' אני בעצם חושפת תהליכי יצירה ומראה לכל עם המעצבים המתחילים והמתקדמים את כל "הסודות", אני אוחזת שכאשר מגיעים מנקודת מבט כזו,
של למידה, של תהיה, של תהליך ומפרגנים לכולם לראות אותם- אין כאן אלא רק רווחים נקיים של כל הצדדים.
ב'מגירה' תוכלו לראות עיצובים שלי וגם כן שיתופים של מעצבים/ות נוספים/ות שקיבלו במה מקצוענית ליצירות שלהם.
רוצים להשתתף? שלחו אלי עבודה נבחרת מאד שלכם, (<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>) אבדוק את הקריטריונים ויתכן שנמשיך להיות בקשר לשיתוף ב'המגירה'.

ואם מדברים על למידה, תוכלו לראות כאן את המיזם הנוסף שלי שכובש בסערה מעצבות רבות (וגם מעצבים).
'קורסים וירטואלים בעיצוב'- הפלטפורמה הכי פשוטה והכי נגישה, במערכת של פס שמע ומצגת PDF תוכלו לגלות עולם חדש בעיצוב.
תגיעו להבנות ותובנות שיעזרו לכם להתקדם לעיצוב ברור ומובן יותר, יעזרו לפתור את כל השאלות ויתנו לכם רמה אקדמית אמיתית.
כרגע המערך עומדת על קורס ראשון (קומפוזציה) והקורס השני, נמצא בקנה (טיפוגרפיה) התוכנית היא לגעת ב-כ-ל הנושאים הקשורים בעיצוב הויזואלי.
 

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
יאללה, מתחילים!

1
אז הלוגו הראשון שבחרתי הוא של מאפיות אנג'ל, מאת @סטודיו Anyway .

הגדולה שבחידוש לוגואים של מותגים מוכרים, הוא להישאר עם אותה ויזואליות - רק טובה יותר, עדכנית יותר, ונכונה יותר.
למרות שהשינוי נראה קטן, הוא שדרוג עצום מבחינה עיצובית! בדיוק כך שדרגו לאחרונה את הלוגו של בזק, של בנק הפועלים, ועוד.
מותג נולד #9.jpg


2
הלוגו השני הוא של אופטיקה הלפרין, מאת @פינגווין Pirsum .

למרות שהשינוי הוא כמעט 180 מעלות, הוא פשוט כל כך טוב ומתבקש!
והסיבה העיקרית היא שהמשולשים הקטנים אמנם מינוריים, אבל מהווים כר פורה לשפה מותגית עשירה ולמשחק אינסופי של שפה מותגית מוצלחת.
מותג נולד #11.jpg


3
הלוגו השלישי הוא של ויסוצקי, מאת @GRAFI .

השדרוג החדש פשוט מעוצב מעולה. ההרמוניה בין הפונט לסמל מבחינת עובי הקו והסיומות + האזכור לכוס תה פשוט מצוינים. תענוג.
מותג נולד #18.jpg


4
הלוגו הרביעי הוא של שמחונים, מאת @לוגוטופ .

האזכור העדין בחלל הריק מושלם לחנות מזכרות, ומעוצב צורה כ"כ אלגנטית ויוקרתית שמשנה לחלוטין את פני המותג.
חשבו כמה אובייקטים תוכלו לשים בחלל הריק הזה, כדי ליצור תתי מותגים ואפשרויות הרחבה נוספות. מטורף.
מותג נולד #51.jpg


5
הלוגו החמישי הוא של פרוג, מאת @לוגיקה .

חוץ מלהציע עכשיו ל-@חיים דיקמן להחליף את הלוגו של פרוג בשדרוג היפהייפה והנכון הזה בהקדם האפשרי, אין לי עוד מה לומר.
לא אתפלא אם זה יקרה. שדרוג פשוט מ-ו-ש-ל-ם.
מותג נולד #58.jpg


ו... לא יכולתי להתאפק מלהכין משהו קטנטן, תראו איזה מגניב זה יוכל להיות:
Screenshot_4.jpg
 

arv

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
אלו הם הלוגויים שעלו אצלי לשלב הראשון-

פינוק- שמירה על האות המזוהה והמוחצנת בפונט היא דבר נכון. אמנם הפונט הנבחר משויך לקטגוריה ישנה יותר- אבל מבחינת מסר הוא עובד כאן מצוין.
הנקודה שראיתי לבחירה שלו, המערך הצורני החדיש שנבחר לתחימת הצורה. השכלת לשלב אותו בדיוק בתפר של העברת המסר המותאם והטרנד.
מותג נולד #23.jpg

גל פז - השילוב האינטגרלי בין האותיות הדו לשוניות. בתמהיל שיוצר איקון זכיר ומלא במסר מדויק לתחום הגנרי אליו הוא משויך.
נשים לב איך צורה של ספירלה עושה ממש דינמיקה של תנועה וצליל.
מותג נולד #39.jpg

שינוי כאן מהותי מאד, נותן את הרענון שהלוגו הזה מבקש.
מבחינת הקומפוזציה, הקטיעה של הכוכב יוצרת כאן המשכיות וענין, מכניסה למערך של דינמיקה פעילה שזורמת ממגן הדוד ואליו.
לאפיון של היד יש מערך מאד גמיש וגלי, עוטף ומחבק, שזהו בעצם המסר. מחבר אותנו בדיוק אל המקום של חיבוק ויחודיות לכל יהודי. כמובן גם מציל אותו מטביעה (תרתי משמע).
מותג נולד #45.jpg

כאן מגיע שלב היופי שבבחירת המעצבים :), בלי שום סנכרון מראש, רק אחרי הצלבת המידע גילינו שחיים וני הלכנו על אותם לוגויים.

הריסטאר המושלם הזה ללוגו של פרוג, מדבר בעד עצמו.
יכולה לומר בכנות, לא מונעת משום אינטרס, ממש חיצונית לאתר ולמנהליו.
נשארנו ב'פ', נשארנו בויזואליזציה של 'P' והאינטגרליות בינהם מושלמת. הקו הנקי שמוריד על ערכים ויזואלים מוספים שמפריעים לנקיות.
המערך המאוזן בין טיפוגרפיה לויזואל יושב פרפקט.
מותג נולד #58.jpg

לקחת את לוגו ויסוצקי ולהוציא לו את האוניה, זה כמעט כמו גוף בלי נשמה.
כל הרעיון של המושג 'תה 'מקודש למסיבות התה ולקרבות הניטשים על יבשות וטריטוריות.
אבל ברבות השנים כבר לאף אחד אין כבר מושג בערכים היסטורים, אז מובן לי מדוע בחרת לדמות את האפקט הפיזי של כוס התה.
אחד דברים הכי חשובים בלוגו, הוא השיוך המוחלט בין הוזואל לטיפוגרפיה, לא ממציאים שפה חדשה, לא מערבבים כאן עוד משהו, הכל בדיוק באותם מאפינים ואז מתקבל הלוגו המושלם.
יפה לראות את שמירת הערך הזה ביצירת האות W, הגם שממבט ראשון נראה היה כשתי U בישות נפרדת, ברצולוזיה מוקטנת (או שאנחנו מתרחקים) כן עובד כישות אחת.
מותג נולד #18.jpg

עד כאן שני הלוגויים החופפים.
כאן יש עוד שתי לוגיים שלא יכולתי לעבור הלאה.

כל כך מתבקש, עוד לפני שלושים שנה כשעיצבו את הלוגו "תעשו אותי כתם" ולא מערך מסובך של קוים.
כמה פשוט ככה זכיר.
מותג נולד #26.jpg

חשיבות כאלה אני אוהבת.
ללכת על גשטאלט ולחדד איתו כל מערך ויזואלי- זה מקסים. רק הויזואל העליון, לא מסתדר כאן בכלל.
מותג נולד #44.jpg
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אתחיל עם הלוגו הגבוה של מגדל... של @rachelna

KISS "Keep It Simple, Stupid" (בתרגום חופשי: תשאיר את זה פשוט, טיפש)
הלוגו המחודש הזה, הוא העתק מדויק של הלוגו, בהתאמה ל2020, או תש"ף (עם פ' סופית)

אין פה התחכמות, אבל יש פה תשובה מדויקת לבריף. אהבתי.
מותג נולד #53.jpg


ונעבור ללוגו של נשר מאלט של @מפרש - עיצוב גרפי

שאפו על היצירתיות, העיצוב פה פורש כנפיים והופך את גרגירי השעורה, לגוף של הנשר.
על הלוגו הזה הייתי אומר, לחיים!
מותג נולד #62.jpg



בנק ישראל של @איציק רכטשפר


אוקיי.. בנק, לוגו של מדינה, הם לכאורה סמלים שלא נוגעים בהם ואסור לשנות אותם. אבל כאן המעצב הצליח לשנות את הלוגו בלי שאף אחד שם לב...
בוא נגיד, שהנגיד יקנה את זה.
מותג נולד #5.jpg


לוגו של יצירה... @bullets


בלוגו הזה, הפשטות והמודרניזציה שלו זועקות לשמים, איפה היית עד היום? הייתי שוקל לחייב אותם בחוק להחליף ללוגו הזה. כל כך פשוט, כל כך משדר משחקי יצירה.
גאוני.
מותג נולד #26.jpg


בגדול החל ובקטנטנים כלה, הלוגו של מוצצים של @מירי 10

כפי שאתם רואים המוטיבים של הלוגואים שבחרתי חוזרים על עצמם. היצמדות למקור. במקרה הזה הטוויסט כל כך פשוט, אבל כל כך יפה. פשוט אומנות!
מותג נולד #7.jpg
 

קלרינט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
@חיים בניסטי
נותרתי פעורת פה :-0
שחקת אותה עם האייקון במפה...

@שרה דויטש
איזה ניתוחים עמוקים ומרתקים.
קראתי בשקיקה, מעריכה!

@איציק כרמי
יצחק, תודה על המילים,
בהחלט הפחת בהם רוח וחיים!

כעת לשלב הבא,
שלב שני - רבע גמר:

כעת כל אחד מהשופטים שלנו,
מתבקש לצמצם את בחירתו
מ-5 לוגואים, לשלושה בלבד.
קשה, אה?!


כדי להקל קצת, נעשה זאת ע"י ניקוד לפי הפרמטרים (לכל 5 הלוגואים שבחרתם)
ולשלב הבא יעלו רק ה3 מתוך ה5 שיקבלו את ניקוד הכי גבוה!

הנה הקריטריונים לפניכם:
העניקו בכל פרמטר בין 1-5 נקודות

האם הלוגו עונה על קריטריון האתגר:
1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת
2. התאמה לטרנדים השולטים היום
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים.

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו
5. יצירתיות
6. רמת ליטוש
7. צורת ההגשה
8. טעם אישי


לסיכום: X נקודות
 

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
וואו... זה לא הולך ונהיה קל! טירוף. תחזיקו אצבעות...

1
אנג'ל:
מותג נולד #9.jpg


1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת / 5
2. התאמה לטרנדים השולטים היום / 2
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים / 4

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו / 4
5. יצירתיות / 2
6. רמת ליטוש / 3
7. צורת ההגשה / 3
8. טעם אישי / 3


סה"כ / 26 נקודות
הערה: חידוש מעולה מבחינת ביצוע, אך דל מבחינת רעיון ויצירתיות. למרות שבינינו? ייתכן וזה כל מה שהמותג צריך!



2
אופטיקה הלפרין:

מותג נולד #11.jpg

1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת / 2
2. התאמה לטרנדים השולטים היום / 5
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים / 3

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו / 4
5. יצירתיות / 3
6. רמת ליטוש / 5
7. צורת ההגשה / 4
8. טעם אישי / 5


סה"כ / 31 נקודות
הערה: התאמה מצוינת לערכי המותג ולקהל היעד, כר פורה לשפה מותגית עשירה, כאמור


3
ויסוצקי:
מותג נולד #18.jpg

1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת / 2
2. התאמה לטרנדים השולטים היום / 5
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים / 1

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו / 4
5. יצירתיות / 4
6. רמת ליטוש / 3
7. צורת ההגשה / 5
8. טעם אישי / 3


סה"כ / 27 נקודות
הערה: חידוש מעולה מבחינה עיצובית - אבל דיגיטלי ומודרני מדי, מאבד הרבה מהחום, המסורת והמורשת של המותג



4
שמחונים:
מותג נולד #51.jpg


1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת / 3
2. התאמה לטרנדים השולטים היום / 4
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים / 3

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו / 4
5. יצירתיות / 4
6. רמת ליטוש / 5
7. צורת ההגשה / 4
8. טעם אישי / 4


סה"כ / 31 נקודות
הערה: יוצר אופי חדש ושונה למותג, אבל באור חיובי לחלוטין. האזכור היצירתי משתלב מעולה עם ערכי המותג.


5
פרוג:
מותג נולד #58.jpg

1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת / 5
2. התאמה לטרנדים השולטים היום / 5
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים / 5

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו / 5
5. יצירתיות / 3
6. רמת ליטוש / 5
7. צורת ההגשה / 4
8. טעם אישי / 5


סה"כ / 37 נקודות
הערה: השדרוג המדויק שמותג כמו פרוג צריך כדי לשמור על הערכים והשפה מחד, ולשדר את הקידמה והטכנולוגיה המתקדמת מאידך.


---



לא היה קל. בהצלחה, עמיתיי לפאנל!
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
1

מותג נולד #62.jpg

לוגו נשר מאלט:
1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת / 3 נק'
2. התאמה לטרנדים השולטים היום / 3 - נק'
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים / 4 נק'

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו / 5 נק'
5. יצירתיות / 5 נק'
6. רמת ליטוש / 4 נק'
7. צורת ההגשה / 4 נק'
8. טעם אישי / 5 נק'
סה"כ: 33 נק'

מותג נולד #5.jpg

1

לוגו בנק ישראל:
1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת / 5 נק'
2. התאמה לטרנדים השולטים היום / 4 - נק'
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים / 3 נק'

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו / 5 נק'
5. יצירתיות / 2 נק'
6. רמת ליטוש / 4 נק'
7. צורת ההגשה / 4 נק'
8. טעם אישי / 5 נק'
סה"כ: 32 נק'

מותג נולד #7.jpg

1

לוגו מוצצים:
1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת / 4 נק'
2. התאמה לטרנדים השולטים היום / 2 - נק'
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים / 4 נק'

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו / 5 נק'
5. יצירתיות / 5 נק'
6. רמת ליטוש / 3 נק'
7. צורת ההגשה / 3 נק'
8. טעם אישי / 4 נק'
סה"כ: 30 נק'

מותג נולד #26.jpg

1

לוגו יצירה:
1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת / 5 נק'
2. התאמה לטרנדים השולטים היום / 3 - נק'
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים / 5 נק'

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו / 5 נק'
5. יצירתיות / 5 נק'
6. רמת ליטוש / 5 נק'
7. צורת ההגשה / 3 נק'
8. טעם אישי / 5 נק'
סה"כ: 36 נק'

מותג נולד #53.jpg

1

לוגו מגדל:
1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת / 5 נק'
2. התאמה לטרנדים השולטים היום / 4 - נק'
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים / 5 נק'

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו / 4 נק'
5. יצירתיות / 1 נק'
6. רמת ליטוש / 3 נק'
7. צורת ההגשה / 3 נק'
8. טעם אישי / 2 נק'
סה"כ: 27 נק'
 

arv

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
לוגו פינוק-
1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת- 5
2. התאמה לטרנדים השולטים היום-5
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים-5

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו -4
5. יצירתיות-4
6. רמת ליטוש-4
7. צורת ההגשה-4
8. טעם אישי
-3

לוגו גל פז-
1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת- 3
2. התאמה לטרנדים השולטים היום-4
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים.-3

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו -4
5. יצירתיות-5
6. רמת ליטוש-3
7. צורת ההגשה-3
8. טעם אישי
-3

סה"כ 28

לוגו יד לאחים-
1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת- 5
2. התאמה לטרנדים השולטים היום-5
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים.-5

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו -5
5. יצירתיות-5
6. רמת ליטוש-4
7. צורת ההגשה-5
8. טעם אישי
-4

סה"כ: 38

לוגו פרוג-
1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת- 5
2. התאמה לטרנדים השולטים היום-5
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים.-5

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו -5
5. יצירתיות-5
6. רמת ליטוש-5
7. צורת ההגשה-5
8. טעם אישי
-4

סה"כ : 39 נק'

לוגו ויסוצקי-
1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת- 3
2. התאמה לטרנדים השולטים היום-4
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים -1

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו -4
5. יצירתיות-4
6. רמת ליטוש-3
7. צורת ההגשה-4
8. טעם אישי
-2

סה"כ: 25 נק'

לוגו יצירה-
1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת- 5
2. התאמה לטרנדים השולטים היום-5
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים-5

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו -5
5. יצירתיות-3
6. רמת ליטוש-4
7. צורת ההגשה-4
8. טעם אישי
-3

לוגו סנטר( שוב רק טיפו')
1. עיצוב הלוגו בהלימה לשפה העיצובית הקיימת- 5
2. התאמה לטרנדים השולטים היום-5
3. ביטוי ערכי המותג שבעיצוב הקיים.-5

- - -
4. עונה על הכללים הבסיסים של עיצוב לוגו -3
5. יצירתיות-5
6. רמת ליטוש-3
7. צורת ההגשה-3
8. טעם אישי
-4
 

קלרינט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
וואו!!!
מעניין כ"כ, לשמוע כל שופט מנקודת מבטו!

השלושה עם הניקוד הכי גבוה שעולים לשלב הבא:
@חיים בניסטי
פרוג - 37
הלפרין - 31
שמחונים - 30

@איציק כרמי
יצירה - 36
נשר - 33
בנק ישראל - 32

@arv
פרוג - 39
יד לאחים 38
פינוק 38

כעת בשלב הבא - חצי הגמר
מתמודדים 8 הלוגואים הבאים:
פרוג
הלפרין
שמחונים
יצירה
נשר
בנק ישראל
יד לאחים
פינוק
:)


כעת כל אחד מהשופטים יבחר 1 מתוך כל ה8 המשותפים
כל שופט בוחר בלוגו אחד שלדעתו הוא המנצח!!!
 

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
החלטה סופית:
לא פשוט להחליט, היו באתגר המון שדרוגים מטורפים לחלוטין, אבל... זה אתגר, ובאתגר יש מנצח!

ומבחינתי, הלוגו המנצח הוא של פרוג מאת @לוגיקה . תוצר מושלם לאתגר הזה.

@חיים דיקמן , קפוץ על המציאה ולך על השינוי. אפילו לא תצטרך להחליף את הכיסאות הירוקים והקוביות בתקרה האקוסטית :)

מותג נולד #58.jpg


אה וכמובן... גם יש לך מרקר לגוגל-מפס :)

Screenshot_4.jpg
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מותר לבחור מתוך כל השמונה?
איזה כיף..

האמת שכל שמונת הלוגואים שנבחרו על ידי ועל ידי צמד השופטים המקצועיים הנוספים
ראויים לכל תואר, כל לוגו שהגיע לגמר, זכאי לכך..

אבל בגלל זה, ובגלל שאני תמיד חושב אחרת.. וזו זכותי, נתתי הזדמנות ללוגו של @bullets שענה כמעט במדיוק על הבריף. והוא הכי פשוט.
*יצירה* - הפשטות היא הגאונות. פשוט יצירה!

מותג נולד #26.jpg
 

arv

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
מתלבטת בין פינוק ל'יד לאחים'.
בפינוק- הפונט עדין מיושן, אבל עם זיקה ומסר מותאם לקטגוריה.
ביד לאחים כבר רואים את המינמלסטיות והפונט "השקוף".

:rolleyes:
כמה דקות...
מותג נולד #23.jpg
מותג נולד #45.jpg
 

arv

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
טוב,
אז 'יד לאחים' עם הויזואליזציה המדהימה שלו, הן במערך העיצוב, הן במערך הדימוי וכמובן בנראות הסופית- עלה אצלי לגמר.
מותג נולד #45.jpg


קבלו את יד לאחים, והצלחה רבה ל@1641 :)
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

השתקפות מרהיבה • אתגר 137

לוח מודעות

למעלה