למרבה האירוניה, אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפנינו כמעצבים הוא לעצב לעצמנו. אז כשזה מגיע לעיצוב לוגו אישי, אין זה פלא שהמשימה יכולה להרגיש כמו משימה
ענקית . בלי קשר, זה פרויקט שממש לא כדאי להתעלם ממנו. מיתוג שירותי העיצוב שלך יביא דרך ארוכה ברכישת הלקוחות הנכונים, לזכות
במשרות העיצוב הגרפי העצמאי שאתה רוצה, וליצור תיק עבודות חזק ובלתי נשכח.
החדשות הטובות הן שאין דרך
אחת נכונה לעצב לוגו משלך. כדי לעזור להפיג קצת את החרדה סביב מיתוג שירותי העיצוב שלך, אנו שופכים אור על חמישה סוגים שונים של לוגואים שעובדים היטב כדי להראות את הסגנון הייחודי שלך ואת מה שאתה עוסק בו. השתמש ברעיונות אלה כהשראה כדי לייצג את עצמך בצורה האותנטית ביותר שלך!
1. כתב את זה
הלוגו האישי שלך לא בהכרח חייב להיות סמל. השימוש בחתימה הכתובה שלך (או בשם המוקלד) הוא אפשרות מותאמת אישית ונצחית לייצג את המותג שלך. סוג זה של לוגו עובד היטב עבור כל סוג של מעצב, אבל במיוחד עבור אנשי מקצוע לטיפוגרפיה או אמני אותיות יד, שכן הוא נותן לך הזדמנות לתת לכישורים שלך לזרוח.
אל תפחד להיות יצירתי עם זה - זו הזדמנות להציג את הסגנון והאישיות שלך, אז בחר את הגופנים שלך בקפידה!
אמנות מאת
ג'ונאס מוזסון
אמנות מאת
רוב קלארק
אמנות מאת
קייל לואני
2. שיקוף את סגנון העיצוב שלך
מעצבים בעלי סגנון מאוד מובחן צריכים לשקול ליצור לוגו שמשקף את האסתטיקה הייחודית שלהם. המעצבים למטה עשו עבודה נהדרת בהדגשת סוג העבודה שהם עושים באמצעות עיצוב הלוגו האישי שלהם.
המעצב הגרפי
בנג'מין גארנר הלך עם קווים נועזים נקיים ופלטת צבעים המשמשת לעתים קרובות בעבודותיו, בעוד
שליסה קווין נשענה על סגנונה הוינטג'י המצויר ביד כדי ליצור את המיתוג האישי שלה.
פיטר וות' עיצב לעצמו לוגו נהדר
שמציג את כישורי המונולינה המורכבים שלו.
יצירת לוגו מותאם אישית המשקף את הסגנון שלך ועושה שימוש באלמנטים עיצוביים הנראים לעתים קרובות בעבודתך, תסייע רבות בתקשורת ויזואלית של זהות המותג שלך ללקוחות.
אמנות מאת
בנג'מין גארנר
אמנות מאת
ליסה קווין
אמנות מאת
פיטר ווט
3. המחיש את עצמך
יש לך כמה צלעות איור מתחת לחגורה? אם כן, זו הזדמנות מצוינת להראות את כישוריך על ידי המחשת אווטאר מותאם אישית משלך. אם אתה מעצב שיש לו נוכחות מקוונת חזקה, זה עובד טוב במיוחד מכיוון שאתה יכול להשתמש באוואטר בצורה חלקה בכל ערוצי המדיה החברתית - הם בדרך כלל משתלבים בצורה מושלמת בתוך מעגל קטן.
תהיו יצירתיים ושחקו עם גרסאות שונות או הבעות פנים שמחקות את האישיות שלכם. לחלופין, תן לאישיות שלך לזרוח כמו
ליסה אנגלר שאיירה צילום של עצמה כשהיא נשארת נאמנה לאווירה השנונה וההומוריסטית שלה.
אמנות מאת
ג'ייק ברטלט
אמנות מאת
רוגי
אמנות מאת
ליסה אנגלר
4. לכו למינימום
לוגו המותג שלך לא חייב להיות יצירת מופת מטורפת ומורכבת. מעצבים רבים מעדיפים ללכת עם גישה מינימליסטית כמו מונוגרמה או סמל פשוט. זה עובד מצוין להצהרה נועזת ותימנע מהאפיל על כל אחת מהעבודות המדהימות שאתה רוצה להדגיש בתיק העבודות שלך.
החלק הטוב ביותר הוא שעיצובים מינימליים הם בדרך כלל נצחיים, כך שלא תצטרך לדאוג לגבי עדכון הלוגו שלך בזמן שאתה ממשיך לפתח את הסגנון שלך. אם אתה עדיין מגלה את סגנון העיצוב שלך, זה עשוי להיות ההימור הטוב והבטוח ביותר שלך לעת עתה.
עזיבה לוגו המעצב אלה על ידי
מארק ואן לייבן ,
דניאל קלר , ו
Em .
אמנות מאת
מארק ואן ליון
אמנות מאת
דניאל קלר
אמנות מאת
Em
משחק מילים
עכשיו אנחנו יודעים שזה לא יעבוד עבור
כולם , אבל שמע אותנו. אם יש לכם שם (או שם עסק) שתוכלו לדמיין בצורה חכמה, לכו על זה! זוהי דרך מצוינת להפוך אותך ואת המותג שלך לבלתי נשכחים עוד יותר. הדוגמאות האלה של לוגואים אישיים עשו בדיוק את זה, וזה עובד.
רוז ואן דר אנד הלכה עם משחק מילים ברור על ידי עיצוב סמל ורד כדי לחקות את שמה, בעוד
קייל דינגמן ניצל את ה"דינג" בשם משפחתו ועיצב קונספט פעמון.
מייקל פנדה הלך עם פנדה! לא מתיחה לדעתנו.
אמנות מאת
קייל דינגמן
אמנות מאת
מייקל פנדה
אמנות מאת
רוז ואן דר אנדה
קבל השראה מסמלים אישיים אלה למעצבים
אנו מקווים שמצאתם את רעיונות הלוגו הללו מועילים! אולי שמתם לב, כל עיצובי הלוגו הללו נראים שונים לחלוטין זה מזה - וזה היופי שבדבר. בסופו של יום, זכרו שיש לכם את המילה האחרונה לגבי האופן שבו אתם רוצים לייצג את עצמכם ויזואלית. אתה מוביל, אז נצל את ההזדמנות הזו כדי לספר את הסיפור שלך ולתקשר את השירותים שלך. בין אם זה באמצעות טיפוגרפיה בסימן מילים, סמל פשוט או לוגו ייחודי המדגיש את היכולות שלך, השתמש במיטב שיקול הדעת שלך ובחר בסגנון שמרגיש הכי אותנטי לך ולעבודתך.