עזרה באקסס שגיאה : הפונקציה .... אינה מוגדרת בביטוי

ממוו

משתמש רשום
יש לי קובץ אקסס מורכב ומאוד קריטי עבורי
שאני לא מצליח לפתוח אותו במחשב אחר אני מקבל כל הזמן הודעות שגיאה שהפונצקיה ... אינה מוגדרת כביטוי
איך פותרים את זה?
זה נראה שהרבה ביטויים השתנו כנראה בגלל שהחלפתי לווינדוס 10
מה עושים??????


1604389263094.png
 

ממוו

משתמש רשום
מוגדר לי עברית אולי יש עוד משהו?
ועכשיו אני רואה עוד שגיאה שכותב לי משהו כמו "משאב מערכת אינו זמין"
 

KATZ

משתמש פעיל
תבדוק איזה אופיס היה לך במחשב הישן, ואיזה בחדש, אם במחשב הישן היה לך אופיס יותר גבוהה (למשל X86 לעומת X64) אז זה שגיאה מובנת,
 

ממוו

משתמש רשום
אתה מתכווין לזה?
‏‏‏‏Program Files (x86)‎
בשניהם אותו דבר!
 

KATZ

משתמש פעיל
לא.
תיכנס לאחד ממוצרי אופיס>קובץ>חשבון>אודות
שם תראה איזה גירסת ביט יש לך
 

ממוו

משתמש רשום
במקורי יש לי גירסת 32 סיביות
ובחדש יש לי גירסת 64 סיביות
זה נשמע שעלית על הבעיה!!!!!!!
אין מילים
השאלה האם האם אני יכול להתקין בחדש את האופיס גירסה 32 ?
זה תלוי במחשב או בווינדוס או במה שאני מתקין?
 

ממוו

משתמש רשום
תודה אין מילים
התחלתי להוריד עוד רגע נראה מה יצא
יש לי מחשב אחר שבו זה באמת גירסת 32 סיביות ושם זה אופיס 2016 (במקורי זה היה אופיס 2013) ושם הוא כל הזמן כותב לי "ערכי משאב מערכת אינם זמינים"
אתה יודע אולי מה זה אומר?
 

ממוו

משתמש רשום

ממוו

משתמש רשום
אתה יכול להסביר לי פעם מה זה ה32 64 סיביות?
לפי מה מחליטים עם מה להתשמש?
 

KATZ

משתמש פעיל
אתה יכול להסביר לי פעם מה זה ה32 64 סיביות?
לפי מה מחליטים עם מה להתשמש?
באתר של מיקרוספט יש פירוט מיוחד מתי עדיף 64 ומתי עדיף 32, לצורך הענין אעתיק לך את מה שכתוב שם:

סיבות לבחור בגירסת 64 הסיביות
למחשבים שבהם פועלות גירסאות 64 סיביות של Windows יש בדרך כלל יותר משאבים, כגון כוח עיבוד וזיכרון, מקודמיהם בעלי גירסת 32 הסיביות. כמו כן, יישומי 64 סיביות יכולים לגשת ליותר זיכרון מאשר יישומי 32 סיביות (עד 18.4 מיליון פטה-בתים). לכן, אם התרחישים שלך כוללים קבצים גדולים ו/או עבודה עם ערכות נתונים גדולות ובמחשב שלך פועלת גירסת 64 סיביות של Windows‏, 64 סיביות היא האפשרות המתאימה כאשר:

  • אתה עובד עם ערכות נתונים גדולות, כגון חוברות עבודה של Excel בקנה מידה ארגוני עם חישובים מורכבים, טבלאות Pivot Table רבות, חיבורי נתונים למסדי נתונים חיצוניים, Power Pivot‏, מפה תלת-ממדית, Power View או 'קבלה והמרה'. לגירסת 64 הסיביות של Office עשויים להיות ביצועים טובים יותר במקרים אלה. ראה מפרטים ומגבלות של Excel, מפרט ומגבלות של מודל נתונים ושימוש בזיכרון במהדורת 32 הסיביות של Excel.
  • אתה עובד עם תמונות, סרטוני וידאו או הנפשות גדולים במיוחד ב- PowerPoint. גירסת 64 הסיביות של Office יכולה להתאים יותר לטיפול בחבילות שקופיות מורכבות אלה.
  • אתה עובד עם קבצים גדולים מ- 2 GB ב- Project, במיוחד אם הפרוייקט מכיל תתי פרוייקטים רבים.
  • אתה מפתח פתרונות Office בארגון, כגון תוספות או התאמות אישיות ברמת המסמך. השימוש בגירסת 64 סיביות של Office יאפשר לך לספק גירסת 64 סיביות וגירסת 32 סיביות של פתרונות אלה. למפתחי פתרונות Office בארגון צריכה להיות גישה ל- Office 2016 של 64 סיביות כדי לאפשר להם לבדוק פתרונות אלה ולעדכן אותם.
  • אתה עובד עם סוג הנתונים 'מספר גדול' ב- Access, ולמרות שסוג נתונים זה נתמך על-ידי Access בגירסת 32 סיביות, ייתכן שתראה תוצאות בלתי צפויות בעת הפעלת קוד או ביטויים שמשתמשים בספריות VBA מקוריות של 32 סיביות. VBA של 64 סיביות מספק את סוג הנתונים LongLong, אשר תומך באופן מלא במספרים גדולים. לקבלת מידע נוסף, ראה שימוש בסוג הנתונים 'מספר גדול'.
סיבות לבחור בגירסת 32 הסיביות
ניתן להתקין רק גירסת 32 סיביות של Office במערכות המחשב הבאות. בדוק את גירסת Windows שברשותך.

  • מערכת הפעלה של 64 סיביות עם מעבד מבוסס ARM
  • מערכת הפעלה של 32 סיביות עם מעבד x86 ‏(32 סיביות)
  • RAM של פחות מ- ‎4 GB
עצה: אם יש לך מערכת הפעלה של 64 סיביות עם מעבד מבוסס x64, תוכל לבחור להתקין גירסת 32 סיביות או 64 סיביות של Office.
מומחי IT ומפתחים באופן ספציפי צריכים גם לבחון את המצבים הבאים שבהם גירסת 32 הסיביות של Office היא עדיין האפשרות הטובה ביותר עבורך או עבור הארגון שלך.

  • יש לך תוספות COM של 32 סיביות ללא חלופה של 64 סיביות. באפשרותך להמשיך להפעיל תוספות COM של 32 סיביות ב- Office של 32 סיביות שמותקן ב- Windows של 64 סיביות. באפשרותך גם לנסות ליצור קשר עם ספק תוספת ה- COM ולבקש גירסת 64 סיביות.
  • אתה משתמש בפקדים של 32 סיביות ללא חלופה של 64 סיביות. באפשרותך להמשיך להפעיל ב- Office של 32 סיביות פקדים של 32 סיביות, כגון פקדים נפוצים של Microsoft Windows ‏(Mscomctl.ocx‏, comctl.ocx), או כל פקד 32 סיביות קיים של צד שלישי.
  • קוד ה- VBA שלך משתמש במשפטי Declare בדרך כלל אין צורך לשנות קוד VBA בעת שימוש ב- 64 סיביות או ב- 32 סיביות, אלא אם אתה משתמש במשפטי Declare כדי לבצע קריאה ל- API של Windows באמצעות סוגי נתונים של 32 סיביות, כגון ארוך, עבור מצביעים ומזהים ייחודיים (handle). ברוב המקרים, הוספת PtrSafe ל- Declare והחלפת סוג הנתונים הארוך ב- LongPtr יהפכו את משפט Declare לתואם גם ל- 32 סיביות וגם ל- 64 סיביות. עם זאת, ייתכן שהדבר לא יהיה אפשרי במקרים נדירים שבהם אין API של 64 סיביות עבור Declare. לקבלת מידע נוסף אודות השינויים ב- VBA הדרושים כדי לגרום לו לפעול ב- Office של 64 סיביות, ראה מבט כולל על Visual Basic for Applications של 64 סיביות.
  • יש לך יישומי MAPI של 32 סיביות עבור Outlook. לאור הגידול במספרם של לקוחות Outlook של 64 סיביות, האפשרות המומלצת היא לבנות מחדש יישומי MAPI, תוספות או פקודות מאקרו של 32 סיביות עבור Outlook של 64 סיביות, אך אם יש צורך בכך, תוכל גם להמשיך להפעיל אותם ב- Outlook של 32 סיביות בלבד. למידע נוסף על הכנת יישומי Outlook לפלטפורמות של 64 סיביות ושל 32 סיביות, ראה בניית יישומי MAPI בפלטפורמות של 32 סיביות ושל 64 סיביות וחומר עזר בנושא MAPI ב- Outlook.
  • אתה מפעיל שרת או אובייקט OLE של 32 סיביות. באפשרותך להמשיך להשתמש ביישום שרת OLE של 32 סיביות עם גירסת 32 סיביות של Office.
  • אתה משתמש ב- SharePoint Server 2010 וזקוק לתצוגה 'ערוך בגליון נתונים'. באפשרותך להמשיך להשתמש בפונקציונליות התצוגה ערוך בגליון נתונים ב- SharePoint Server 2010 עם Office של 32 סיביות.
  • אתה זקוק לקבצי מסד נתונים מסוג ‎.mde‏, ‎.ade‏ ו- ‎.accde של Microsoft Access של 32 סיביות. בעוד שבאפשרותך להדר מחדש קבצי ‎‎.mde‏, ‎.ade‏ ו- ‎.accde של 32 סיביות כדי להפוך אותם לתואמי 64 סיביות, באפשרותך להמשיך להפעיל קבצי ‎.mde‏, ‎.ade‏ ו- ‎.accde של 32 סיביות ב- Access של 32 סיביות.
  • דרוש לך Equation Editor מדור קודם או קבצי WLL (ספריות תוספות של Word) ב- Word. באפשרותך להמשיך להשתמש ב- Equation Editor מדור קודם של Word ולהפעיל קבצי WLL ב- Word של 32 סיביות.
  • יש לך קובץ מדיה מוטבעת ישן במצגת PowerPoint שלך ואין Codec זמין של 64 סיביות.
 

ממוו

משתמש רשום
תודה על ההפניה הזו ששלחת זה באמת מאוד חשוב לי לדעת את זה
אם כי אין לי מושג איך בפועל לפתור את הבעיה
אולי אתה יודע על מישהו שיודע כתיבת קוד באקסס? שיוכל לעזור לי (אפי' בתשלום סמלי)
מה שמשונה לי שהחלפתי את האופיס לגירסא של 32 סיביות ועדיין זה מצביע על אותה שגיאה
 

ממוו

משתמש רשום
כן
אבל נראה לי שמה שעושה את הבעיה זה דווקא שאילתא שאין בה קוד אלא רק ביטויים
 

ממוו

משתמש רשום
יש לי מחשב אחר ששם זה אין את השגיאה של ביטוי לא קים
אבל הוא כל הזמן כותב לי "אירעה חריגה ממשאב מערכת"
מה זה? יתכן שיש לו הגבלה לכמות המידע שהוא יכול להכיל בשאילתא?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  4  פעמים

לוח מודעות

למעלה