Natan Galant
כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
במקרה ביקרתי בעירכם הנכבדה והמקסימה, עמוסת הילדים ותוספות הבניה כ"י.
ארע והזדמנתי מספר פעמים לסניף של "גדי לוי", ויצאתי די מזועזע:
הקופאים! הם איומים!
חסרי עניין מינימלי בכם, הלקוחות.
הם מדברים מעל ראשכם בשפתם הערבית,
הם עצלים,
איטיים,
חדלי אישים,
חסרי תודעת שירות,
והכי מעצבן - כאשר רציתי להעביר בקבוק בירה, החווה לי הברנש שאעביר אותו בעצמי כי הוא דתי ונמנע מנגיעה בבקבוק אלכוהולי. בקשה לגיטימית, אלא שהוא לא ביקש. הוא ממש דרש. רוצה בירה? תעביר.
הלו, אני הלקוח, אתה רק קופאי.
וגם -
כאשר הלקוח לפניי בתור סוף סוף סיים את קנייתו, הקופאי פשוט ישב ונח, עד שהוא פינה לגמרי את הדלפק.
לא ראיתי התנהלות אטומה כזו בשום סופר אחר. תחושה של "אני עושה לך טובה שאני לא יוצא להפסקה עכשיו".
ביתריסטיים וותיקים סחו לי שלא קרה להם מעולם שהם יצאו מקניה שם בלי פחות מרבע שעה המתנה בתור.
למה אתם שותקים?
למה אתם לא פונים ל"גדי לוי" ואומרים לו: הלו, אתה צריך לנער את הקופאים שלך כדי שיתחילו להיות שירותיים יותר?
ואולי אתם כן מרוצים וזה רק אני שבמקרה בביקור שלי בסניף ראיתי את התופעה הזו?
ביתריסטיים - לכאן!
תודה.
ארע והזדמנתי מספר פעמים לסניף של "גדי לוי", ויצאתי די מזועזע:
הקופאים! הם איומים!
חסרי עניין מינימלי בכם, הלקוחות.
הם מדברים מעל ראשכם בשפתם הערבית,
הם עצלים,
איטיים,
חדלי אישים,
חסרי תודעת שירות,
והכי מעצבן - כאשר רציתי להעביר בקבוק בירה, החווה לי הברנש שאעביר אותו בעצמי כי הוא דתי ונמנע מנגיעה בבקבוק אלכוהולי. בקשה לגיטימית, אלא שהוא לא ביקש. הוא ממש דרש. רוצה בירה? תעביר.
הלו, אני הלקוח, אתה רק קופאי.
וגם -
כאשר הלקוח לפניי בתור סוף סוף סיים את קנייתו, הקופאי פשוט ישב ונח, עד שהוא פינה לגמרי את הדלפק.
לא ראיתי התנהלות אטומה כזו בשום סופר אחר. תחושה של "אני עושה לך טובה שאני לא יוצא להפסקה עכשיו".
ביתריסטיים וותיקים סחו לי שלא קרה להם מעולם שהם יצאו מקניה שם בלי פחות מרבע שעה המתנה בתור.
למה אתם שותקים?
למה אתם לא פונים ל"גדי לוי" ואומרים לו: הלו, אתה צריך לנער את הקופאים שלך כדי שיתחילו להיות שירותיים יותר?
ואולי אתם כן מרוצים וזה רק אני שבמקרה בביקור שלי בסניף ראיתי את התופעה הזו?
ביתריסטיים - לכאן!
תודה.